Автоспорт

Aston Martin оскаржить дискваліфікацію Феттеля в Угорщині

Дата: 2 Серпня 2021
Автор: Роман Галімон

Команда Формули 1 Aston Martin має наміри подати апеляцію на дискваліфікацію Себастьяна Феттеля з другого місця на Гран Прі Угорщини через проблему з паливом.

 

Під час післягоночних перевірок FIA змогла взяти з боліда Феттеля лише 0,3 літра палива, в той час як за правилами потрібно мати один літр у баку для відбору проб. Це призвело до дискваліфікації Феттеля з результатів гонки в Угорщині.

 

Тим не менш, команда вважає, що в машині ще мало залишитись 1,74 літра палива, й зокрема у системі паливопроводів – 1,44 літра, які FIA не змогла отримати.

 

Після перегонів Феттель зупинив болід за два повороти до кінця кола, адже на думку команди у двигуна виникли проблеми з паливним насосом. Команда також вважає, що несправність насоса може пояснити, чому паливо не було знайдено.

 

Автомобіль залишився вилученим у гаражі FIA у Будапешті протягом ночі, а подальші роботи з пошуку відсутнього палива будуть проведені після транспортування автомобіля до технічної бази FIA у Франції у понеділок.

 

Таким чином у команди є час для підготовки апеляції, якщо все ж рішення буде остаточно прийнято не на користь Aston Martin.




«Я можу підтвердити намір подати апеляцію, – сказав для Motorsport.com директор команди Отмар Сафнауер. – Тож як тільки ми дізнаємось більше, тоді, якщо у нас є підстави, ми будемо подавати апеляцію, а якщо ні, ми відмовимось від цього. Але у нас є 96 годин».

 

«За всіма нашими розрахунками, після відбору проби 300 мілілітрів в автомобілі повинно залишитися 1,44 літра палива.

 

«І ми просто повинні показати FIA, що пальне було там, і 300 мілілітрів вистачає для їхнього зразка палива. І це буде підставою для оскарження.

 

Тож автомобіль буде вилучено. Тож ми просто зайдемо, знайдемо паливо та виміряємо його. Ми розберемося».

 

Стосовно несправності насоса, Сафнауер сказав: «Я не знаю, чи розбирали його. Але чомусь насос не дозволяв витягувати паливо з автомобіля».

 

Тут варто зазначити, що команда може підрахувати кількість палива в машині, тому що вона знає, скільки залили перед стартом, а лічильник витрат палива FIA забезпечує точні офіційні данні того, що було використано під час гонки.

 

«Ми вимірюємо паливо, яке заливаємо, – сказав Сафнауер. – І лічильник витрат палива, який встановлений в боліді за правилами FIA, вимірює, скільки палива витрачається.

 

Отже, різниця між тим, що потрапило, і тим, що використано, – це те, що залишилося. І так ми знаємо, що залишилося 1,74 літра.

 

FIA працює з лічильником витрат палива, вони мають усі ці дані, ми надаємо їм дані про те, скільки палива ми заливали, вони мають можливість це перевірити в будь -який час. Тому всі ці дані доступні».

 

Проблема команди полягає в тому, що в правилах чітко прописано, що один літр палива необхідно фізично витягнути з автомобіля, зауважив Сафнауер: «Це старе правило, яке відноситься до днів, коли ми не робили всі ці вимірювання та всі виміри».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Гран Прі Італії: Ріккардо виграв насичену інцидентами гонку

Гонщик McLaren Даніель Ріккардо здобув перемогу на Гран Прі Італії й приніс команді переможний...

Детальніше

Гран Прі Італії: Боттас впевнено виграв спринтерську гонку

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв 18-колову спринтерську гонку Гран Прі Італії, яка...

Детальніше

Гран Прі Італії: Боттас здобув поул спринтерської гонки

Гонщик Mercedes Валттері Боттас стартуватиме першим у суботній спринтерській гонці, адже на...

Детальніше