Автоспорт

Баттон застряг у пустелі на 17 годин після аварії на Баха

Дата: 26 Листопада 2019
Автор: Редакція

Дженсон Баттон розповів, що застряг у пустелі під час Баха «Каліфорнія» після того, як він зазнав поломки на 1000-мильному змаганні.

 

Чемпіон Формули 1 вже випробував себе у кількох різних гоночних серіях після виходу з Ф1, а минулими вихідними взяв участь у знаменитій позашляховій гонці 1000-мильна Баха з командою Rocket Motorsport, співвласником якої він й є.

 

Читайте також:

 

Але гонка не пройшла так, як планувалося після несправності диференціалу, яка зупинила Баттона та його штурмана Террі Меддена.

 

View this post on Instagram

We come away from the Baja1000 with a story to tell, not the one we wanted but a great Baja story all the same. Started well, past 5 moving trucks and then another 7-8 broken or crashed, found a really good rythym of looking after the truck when needed and hammering the fast flowing sections. At mile235 @terry_madden my co driver and I heard a really loud clatter and lost drive, we had broken the differential, strange as all temps were good and we looked after the truck but hey this happens, the problem was we had found the most remote place to breakdown which meant we spent the whole night and a total of 17hrs under the stars, the only people we saw were other racers asking us to wipe their dirty light bars clean 🙄fuelled by energy bars and a fire that needed constant help as all we could find was twigs Terry and I could just enjoy the moment of peacefulness by telling stories which always ended with “its Baja”. A life experience but not the one I expected but I’ll take it. . Big thanks to all our sponsors as without them the Baja1000 would not have been possible #skysportsf1 #mobil1 #esso #foxshocks #alpinestars #kchilites #dare2b #bfgoodrich #methodracewheels #dukeanddexter . Lastly big thanks to our small but awesome crew @chris_buncombe @mazfaw @terry_madden @dudeabiding Javiers and @marty.fiolka

A post shared by Jenson Button (@jensonbutton) on

«Ми залишаємо “Баха 1000” з гарною історією, яку можна розповісти, але не з тієї, яку б хотіли. Проте чудовою історією Баха все ж», – написав Баттон у соціальних мережах.

 

«Почалося все добре, пройшли п’ять машин, а потім ще сім-вісім, які зламалися або зазнали аварії. Знайшли справді гарний ритм для нашої машини та за необхідності пришвидшувались на швидкісних секціях.

 

На 235 милі мій штурман і я почули по-справжньому гучний тріск і втратили заїзд, ми зламали диференціал … дивно, адже темп був гарний, і ми слідкували за машиною, але таке трапляється.

 

Проблема полягала в тому, що ми заїхали у найвіддаленіше місце змагань, а це означало, що ми провели всю ніч та загалом 17 годин під зірками. Єдиними людьми, яких ми побачили, були інші гонщики, які просили нас витерти їхні брудні фари!

 

Ми зігрівались енергетичними батончиками та вогнем, який потребував постійної догляду, оскільки все, що ми могли знайти, були малі гілочки. Але ми з Террі просто насолоджувалися моментом спокою, розповідаючи історії, які завжди закінчувались словами “це Баха”.

 

Життєвий досвід, але не той, на який я очікував, але я його приймаю».

 

До речі, машини команди Rocket Motorsport мають гоночну ліврею Баттона.

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Ferrari – Ферстаппену: «Іноді розумніше помовчати»

Команда Ferrari явно вирішила відкинути кандидатуру Макса Ферстаппена на місце Себастьяна...

Детальніше

Пеклін гарно дебютував у Ф4 на Сепанзі

Український пілот Іван Пеклін дуже впевнено провів свій перший етап у Ф4 Південно-Східної...

Детальніше

Феттеля відправляють у Mercedes та McLaren

Німецький гонщик Ф1 Себастьян Феттель має контракт із Ferrari до кінця 2020 року, проте подальший...

Детальніше