Автоспорт

Бінотто спробував прояснити провал Ferrari в Австрії

Шарль Леклер
Дата: 6 Липня 2020
Автор: Роман Галімон

Керівник команди Ferrari Маттіа Бінотто пояснив причини поганих результатів Ferrari на першому етапі сезону Ф1 2020 року – Гран Прі Австрії.

 

Боліди Ferrari не вражали своїми виступами на Гран Прі Австрії від самого початку вікенду, що призвело до кваліфікації Шарля Леклера та Себастьяна Феттеля лише на 7-му та 11-му місцях.

 

Хоча завдяки сумбурній гонці гонщики Скудерії змогли суттєво покращити свої позиції й Леклер навіть опинився на подіумі (Феттель теж прорвався у топ-5, але потім зіткнувся із Сайнсом), проте до темпу Ferrari виникло чимало питань. Особливо тому, що команда програвала навіть своїм минулорічним результатам, коли стайня була «спіймана» на суперечливому двигуні. З тих пір темп червоних болідів помітно впав.

 

Проте у Ferrari радше говорять лише про помилки у моделюванні нової машини й саме тому, на їхню думку, в Маранелло не змогли створити конкурентного боліда.

 

До того ж, як теж було оголошено раніше, команда не працювала над SF1000 протягом карантину, коли фабрики компанії були закриті. Й тому в Австрію привезли майже той самий болід, що був на зимових тестах.

 

Проте, як сказав Маттіа Бінотто, й чекати на швидкі оновлення теж не варто.




«Роботи почалися під час карантину, сподіваюся, вже незабаром ми щось отримаємо, – сказав він журналістам. – Для нас важливо поліпшити поведінку машини в конкретних ситуаціях. Якщо взяти кваліфікацію, то часу поула ми програли секунду. Три десятих доводиться на повороти, а сім ми програємо на прямих через мотори.

 

Думаю, ліквідувати другу частину відставання буде особливо складно, бо доопрацювання двигунів заморожені. Зрозуміло, що швидкість на прямих залежить й від лобового опору шасі, але з ним теж не вийде розібратися дуже швидко [через обмеження на роботи з аеродинамікою].

 

Якщо говорити про головне розчарування суботи, це саме наша швидкість на прямих. Треба проаналізувати дані й зрозуміти, що реально зробити».

 

На питання про причини втрати червоними болідами секунди на колі до результатів 2019 року, Бінотто відповів, що команда прагне думати про теперішній рік, а не минулий.

 

«Я не дуже багато згадую про те, що було рік тому, – відповів бос Ferrari. – Порівнювати треба не з минулим сезоном, а з нинішніми суперниками. І зараз ми сфокусовані саме на цьому, вивчаючи кваліфікаційні кола і гоночні результати. Ми намагаємося зрозуміти, в чому слабкі місця нашої машини та як побороти ці слабкості».




Вольфф про Бінотто

Цікаво, що на початку гоночного вікенду керівник команди Mercedes Тото Вольфф, який завжди доволі політкоректний у свої висловах, вирішив трохи відійти від цієї ролі та навіть негативно оцінив діяльність Матіа Бінотто на посту в Ferrari.

 

На прохання сказати слова на підтримку команди-суперниці, відповідь австрійця здивувала багатьох: «Гарне запитання. Я б хотів підтримати всіх у Ferrari, адже це фантастична компанія з фантастичними людьми. Але я не бачу причин підтримувати Маттіа. Сподіваюся, такої відповіді досить?»

 

Коли ж мова зайшла знову про проблеми боліда Ferrari, Вольфф дав зрозуміти, що не погоджується з висновками (або ж інтерпретацією) Бінотто щодо причини проблем.

 

«Це не їхнє пояснення, це пояснення Маттіа, – сказав Тото. – І я не хочу більше їх слухати. Вважаю, вже сказано достатньо. Не хочу говорити про Ferrari. Все питання в тому, як ви керуєте. І давайте не будемо повертатися до цього.

 

Ми хочемо, аби вони були сильними, аби билися з нами. Щоб ганялися за тими ж правилами, що й ми. І повірте, ми будемо задоволені більше за всіх, якщо ще три або чотири команди змусять нас викладатися щосили».




Й тут можна ще раз згадати, що минулого року Ferrari змогла нав’язати боротьбу команді Mercedes у другій половині сезону. Але потім Скудерія була запідозрена у порушенні регламенту щодо двигунів й після секретної угоди з FIA, темп червоних болідів сильно упав.

 

Тепер, схоже, що Ferrari навіть за бажання розвивати болід не зможе цього зробити в умовах заморозки конструкції машин.

 

Коментуючи можливий розвиток боліда SF1000, Вольфф відповів, що у Mercedes були б раді суперництву, але не знають, які розробки готують у Маранелло.

 

«У мене немає інсайдера в Ferrari, я не знаю, що вони готують, – сказав Вольфф. – Але з новими правилами ви можете впроваджувати тільки невеликі оновлення. Тому не варто чекати великого кроку вперед. Але, повторюся, ми дуже поважаємо Ferrari. І хочемо битися з ними на трасах. Там відмінні люди, і всім нам – і Формулі 1, і Mercedes – дуже потрібно суперництво».

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

AlphaTauri оголосила про новий контракт Гаслі

Французький гонщик Ф1 П’єр Гаслі залишиться в команді AlphaTauri ще на один рік.   Після...

Детальніше

Гран Прі Португалії: Хемілтон перевершив рекорд Шумахера

Гонщик Mercedes виграв гонку Гран Прі Португалії та здобув 92-у перемогу в кар’єрі Ф1, чим...

Детальніше

Гран Прі Португалії: Хемілтон переграв Боттаса у кваліфікації

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв перший поул Ф1 на трасі Алгарве, який став 97-м поулом для...

Детальніше