
Автоспорт
Окрім різноманітних повідомлень щодо успіхів або невдач, пов’язаних з технічною стороною підготовки Ferrari до нового сезону Ф1, італійська команда наразі стикнулася з проблемою зовсім іншого ґатунку.
Італійська споживча група вживає заходів проти Ferrari з приводу її титульного спонсора – бренду Mission Winnow, – і серед іншого прагне конфіскувати болід.
«На думку уряду, бренд Mission Winnow, що використовується під час спортивних заходів Формули 1, дозволяє, хоча й опосередковано, потрапити до сайту великого виробника сигарет і нових тютюнових продуктів», – йдеться у заяві групи споживачів Codacons з натяком на вейп-продукти Mission Winnow, що виробляться давнім спонсором Скудерії тютюновим гігантом Philip Morris.
«Підкріплені рішенням уряду, яке підтверджує нашу правоту за всіма напрямками, ми починаємо судову справу проти Ferrari, – зазначив президент Codacons Карлос Ріенці. – Ми також просимо заарештувати новий одномісний болід SF1000, який був презентований в Реджо-Еміліі».
Це не перший випадок, коли бренд Mission Winnow фігурує в гучних заголовках ЗМІ, – багато хто розглядає його як наглу спробу обійти давню заборону на рекламу тютюну.
Минулого року бренд Mission Winnow був заборонений на кількох гонках, і ще невідомо, наскільки серйозно урядові чиновники поставляться до вимог Codacons.
Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...
Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...
Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...
Залишити відповідь