
Автоспорт
Окрім різноманітних повідомлень щодо успіхів або невдач, пов’язаних з технічною стороною підготовки Ferrari до нового сезону Ф1, італійська команда наразі стикнулася з проблемою зовсім іншого ґатунку.
Італійська споживча група вживає заходів проти Ferrari з приводу її титульного спонсора – бренду Mission Winnow, – і серед іншого прагне конфіскувати болід.
«На думку уряду, бренд Mission Winnow, що використовується під час спортивних заходів Формули 1, дозволяє, хоча й опосередковано, потрапити до сайту великого виробника сигарет і нових тютюнових продуктів», – йдеться у заяві групи споживачів Codacons з натяком на вейп-продукти Mission Winnow, що виробляться давнім спонсором Скудерії тютюновим гігантом Philip Morris.
«Підкріплені рішенням уряду, яке підтверджує нашу правоту за всіма напрямками, ми починаємо судову справу проти Ferrari, – зазначив президент Codacons Карлос Ріенці. – Ми також просимо заарештувати новий одномісний болід SF1000, який був презентований в Реджо-Еміліі».
Це не перший випадок, коли бренд Mission Winnow фігурує в гучних заголовках ЗМІ, – багато хто розглядає його як наглу спробу обійти давню заборону на рекламу тютюну.
Минулого року бренд Mission Winnow був заборонений на кількох гонках, і ще невідомо, наскільки серйозно урядові чиновники поставляться до вимог Codacons.
Формула 1 почне сезон із Гран Прі Бахрейну, адже етап в Австралії перенесений на кінець року,...
Перші етапи Формули 1 у сезоні 2021 року можуть бути перенесені на останні місяці. Лише...
Команда Racing Point офіційно змінила ім’я на Aston Martin у 2021 році та розкрала свої кольори й...
Залишити відповідь