Автоспорт

Час Феттеля у Ф1 вичерпався?

Дата: 6 Квітня 2021
Автор: Роман Галімон

Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького гонщика Ф1.

 

Останніми сезонами на чотириразового чемпіона Ф1 сипляться «горіхи» за всі його помилки. Вочевидь, минулого року команда Ferrari теж втратила віру в Себа й не стала продовжувати з ним контракт.




Дехто вважає, що Феттель не впорався з тиском, який чиниться зазвичай на гонщиків у чемпіонських командах, інші вбачають вину Скудерію, котра не створила пілоту відповідних «тепличних» умов, а навпаки запросила Шарля Леклера.

 

Після чотирьох титулів із Red Bull Racing, де у німця дійсно були комфортні умови та машина, Феттель поставив собі за мету довести, що може вигравати й з іншою командою.

 

Проте вже після кількох років за німцем почали помічати помилки. Хтось говорить, що все почалось з Гран Прі Азербайджану 2017 року, де Феттель «наздогнав» Хемільтона, а хтось згадує Гран Прі Франції 2018 року, коли німець розвернув Боттаса та зруйнував собі зокрема гонку.

 

За підрахунками з того часу Феттель припустився 13 різних помилок у гонках, а враховуючи що минуло лише чотири сезони з приблизно 50-ма Гран Прі, то всередньому Себ помиляється раз на чотири гонки. Доволі великий коефіцієнт, як для топ-гонщика.

 

 

Тим не менш, команда (та компанія) Aston Martin повірила у Феттеля й дала йому доволі непоганий шанс: фактично минулорічний болід Mercedes та багаторічний контракт.

 

Можливо, у команді з Сільверстоуна планують створити відповідну атмосферу для Феттеля, а може просто вірять, що тиск в їхній команді не такий великий, як у Ferrari.

 

На разі, вже в першому Гран Прі Феттель провів доволі непереконливу гонку. Так можна говорити, що у німця був лише день на передсезонних тестах, адже у боліда були технічні проблеми, та й перша кваліфікація пройшла не за планом: аварія боліда Haas та зупинка Сайнса на трасі призвели до штрафу в кваліфікації.

 

Саме ж Гран Прі Бахрейну теж пройшло не блискуче й запам’яталось в основному в’їздом e болід Alpine Естебана Окона. Так, це звичний гоночний інцидент, але чи цього чекала команда на фоні 10-го місця Ленса Стролла. Чи цього чекав сам Феттель? Відповідь, звісно, «ні».




Феттель неодноразово підкреслював, що можливо раніше й сам був би роздратований такими результатами, але зараз сприймає все інакше.

 

Німцю дійсно варто вгамувати емоції та робити менше помилок, які навіть деякі гонщики вже називають «розвороти Себа», коли їх самих розвертає.

 

Заради Ф1 та «вау-ефекту» нам всім потрібно, аби Феттель переборов своїх «демонів», розібрався з «гремлінами» в Aston Martin AMR21 та нав’язав боротьбу лідерам. Занадто оптимістично?

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Ferrari та Alpine протестували 18-дюймові колеса

Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...

Детальніше

Tesla створить першу українську команду Ф1

Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...

Детальніше

Гран Прі Бахрейну: Хемільтон ледь виграв гонку у Ферстаппена

Пілот Mercedes Льюїс Хемільтон здобув першу перемогу сезону Ф1 2021 року на Гран Прі Бахрейну,...

Детальніше