Автоспорт

День в історії: червоний-білий Williams

Дата: 11 Січня 2020
Автор: Андрій Іванов

20 років тому команда Ф1 Williams представила свій болід до сезону 1998 року — машина вразила всіх нетрадиційною для стайні сера Френка лівреєю, виконаною у червоно-білих кольорах.

 

Насправді, на презентації, яка пройшла в Пайнвуд Студії, було показано старий — чемпіонський — болід FW19 1997 року, тоді як нова машина постала перед очима лише на передсезонних тестах.

 

Але публіка, вражена новим обліком Williams, схоже, не звернула на це уваги.

 

І справді, колір змінився радикально — після періоду 1994-1997 років, коли британські боліди хизувалися вишуканою синьо-білою лівреєю, головним кольором команди став червоний, а синій зник взагалі — чого не було з початку 1980-х!

 

 

Причиною цього стала заміна титульного спонсора — замість тютюнової компанії Rothmans ним став австралійський бренд Winfield, що належав гіганту British American Tobacco.

 

Машина мала ще одну незвичну для Williams деталь, яка не надто кидалася в око — чемпіонську одиничку на носі. До цього гонщики, після того, як вигравали чемпіонати у складі команди з Гроува, йшли геть — або до конкурентів (Деймон Хілл після 1996-го та Нельсон Піке після 1987-го), або взагалі з Ф1 (Ален Прост у 1993-му і Найджел Менселл у 1992-му).

 

Жак Вільньов, що виборов титул у 1997 році в захопливому протистоянні з Міхаелем Шумахером, залишився в команді, і таким чином, №1 знову з’явився на боліді Wililams після 15-річної перерви!

 

Попри те, що Williams мала статус чинної переможниці і чемпіонату, і Кубку конструкторів, у майбутньому сезоні на неї чекали не надто райдужні перспективи. По-перше, команда втратила найкращі в пелотоні заводські двигуни Renault — французи залишили Формулу1 — і змушена була купляти за гроші під брендом Mecachrome минулорічні мотори Renault, які дороблювала італійська компанія Supertec.

 

А по-друге, болід FW20 став першим з 1991 року, в розробці якого не брав участі Едріан Ньюї — британець залишив команду Френка Вільямса перед сезоном 1997 року.

 

У підсумку, пілоти Williams Жак Вільньов і Хайнц-Харальд Френтцен не змогли нічого протиставити гонщикам McLaren і Ferrari, і спромоглися лише на три фініші на подіумі, без жодної перемоги…

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Алонсо вирішив повернутись до Формули 1

Дворазовий чемпіон Ф1 Фернандо Алонсо знову натякнув, що повний рішучості повернутися до...

Детальніше

День в історії: поява чемпіонського Mercedes W05

28 січня 2014 року Mercedes представила перший болід сучасної «турбо-ери» - W05. Саме ця машина...

Детальніше

Екс-керівник McLaren став керівним директором Гран Прі Франції

Ерік Бульє отримав призначення на посаду постійного очільника французького етапу Ф1 на Поль...

Детальніше