Автоспорт

День в історії: найкоротша кар’єра в Ф1

Дата: 12 Лютого 2020
Автор: Андрій Іванов

Мексиканець Маріо Домінгес носить сумнівне звання гонщика з найкоротшою кар’єрою у Формулі 1.

 

Маріо Домінгес не міг похизуватися значними досягненнями в автоспорті, проте мав деяку підтримку мексиканських спонсорів. Мабуть саме через цю обставину він і опинився 12 лютого 2005 року в боксах Jordan на трасі в Сільверстоуні.

 

Переможець двох етапів ChampCar прилетів до Британії з певними сподіваннями – кілька місяців до цього лунали чутки, що він стане бойовим пілотом команди Едді Джордана в сезоні-2005. А після того, як зрештою у Jordan підписали Тьягу Монтейру та Нарайна Картікеяна, він розраховував на контракт тест-пілота.

Домінгес прилетів до Британії в лютому й провів кілька зустрічей із керівництвом ірландської стайні, а також відвідав фабрику Jordan. Нарешті, 12 лютого йому дали змогу випробувати новий болід EJ15.

 

Заїзди Маріо розпочалися о четвертій вечора, та на його біду майже одразу після виїзду з піт-лейн на трасу спустився туман і розпочався дощ, через що сесія була зупинена, оскільки медичний вертоліт не міг у разі чого піднятися в повітря.

 

Таким чином, нещасний Домінгес проїхав лише одне дуже повільне коло і повернувся до боксів.

 

У підсумку, перемовини мексиканця з Jordan закінчилися нічим, і він повернувся до ChampCar, а те повільне коло у Сільверстоуні так і залишилось єдиним його досвідом у Формулі 1.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Час Феттеля у Ф1 вичерпався?

Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...

Детальніше

Ferrari та Alpine протестували 18-дюймові колеса

Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...

Детальніше

Tesla створить першу українську команду Ф1

Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...

Детальніше