Автоспорт

День в історії: найкоротша кар’єра в Ф1

Дата: 12 Лютого 2020
Автор: Андрій Іванов

Мексиканець Маріо Домінгес носить сумнівне звання гонщика з найкоротшою кар’єрою у Формулі 1.

 

Маріо Домінгес не міг похизуватися значними досягненнями в автоспорті, проте мав деяку підтримку мексиканських спонсорів. Мабуть саме через цю обставину він і опинився 12 лютого 2005 року в боксах Jordan на трасі в Сільверстоуні.

 

Переможець двох етапів ChampCar прилетів до Британії з певними сподіваннями – кілька місяців до цього лунали чутки, що він стане бойовим пілотом команди Едді Джордана в сезоні-2005. А після того, як зрештою у Jordan підписали Тьягу Монтейру та Нарайна Картікеяна, він розраховував на контракт тест-пілота.

Домінгес прилетів до Британії в лютому й провів кілька зустрічей із керівництвом ірландської стайні, а також відвідав фабрику Jordan. Нарешті, 12 лютого йому дали змогу випробувати новий болід EJ15.

 

Заїзди Маріо розпочалися о четвертій вечора, та на його біду майже одразу після виїзду з піт-лейн на трасу спустився туман і розпочався дощ, через що сесія була зупинена, оскільки медичний вертоліт не міг у разі чого піднятися в повітря.

 

Таким чином, нещасний Домінгес проїхав лише одне дуже повільне коло і повернувся до боксів.

 

У підсумку, перемовини мексиканця з Jordan закінчилися нічим, і він повернувся до ChampCar, а те повільне коло у Сільверстоуні так і залишилось єдиним його досвідом у Формулі 1.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Команди Ф1 не домовилися про зниження бюджетів

Керівники команд Формули 1 не змогли досягти домовленості про нове зниження...

Детальніше

День в історії: остання перемога Jordan

6 квітня 2003 року відбувся третій етап сезону – Гран Прі Бразилії. Неймовірна гонка, котра...

Детальніше

Вольфф шукає собі місце та зарплату Хемілтону

Керівник команди Ф1 Mercedes Тото Вольфф опинився у складній ситуації щодо свого майбутнього та...

Детальніше