Автоспорт

Екклстоун висунув власний план кардинальних змін у Ф1

Дата: 13 Квітня 2020
Автор: Андрій Іванов

Екс-очільник Формули 1 Берні Екклстоун заявив, що радикально змінив би серію після кризи, пов’язаної з коронавірусом, щоб усі команди вижили, а видовищність поліпшилась. 

 

Чемпіонат світу досі не розпочався через пандемію коронавірусу, яка призвела до численних відкладених Гран Прі. На думку Берні Екклстоуна, це може стати серйозною загрозою існування Ф1, оскільки багато команд можуть зазнати великі фінансові втрати.

 

Щоб зменшити витрати команд, впровадження нового технічного регламенту, націлене на 2021 рік, було перенесено на 2022-й, але Екклстоун заявив, що він пішов би ще далі.

 

«Я не став би змінювати регламент протягом трьох років, – зазначив він. – Найбільша зміна, що я впровадив би – це створив би командний чемпіонат. Ми б все ще мали чемпіонат гонщиків для всіх і кубок конструкторів для Великої четвірки.

 

Тоді я надав би менш заможним командам два шасі та два двигуна на сезон і дозволив би їм працювати з бюджетом 30 мільйонів фунтів стерлінгів на рік. Ми б змінили регламент у питанні ваги болідів й потужності двигунів, щоб команди з таким бюджетом мали б гарний шанс піднятися на подіум і, якщо пощастить, виграти гонку.

 

Наприкінці року команда, яка доклала максимум зусиль з таким бюджетом, виграє командний чемпіонат».

 

Втім, Берні відхилив можливість повернутися й знову взяти під контроль Формулу 1. «Жодних шансів», – запевнив він.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Боттас виграв етап Ф1 у Сочі через помилку напарника

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв перегони Ф1 в Сочі після помилки Льюїса...

Детальніше

Хемілтон здобув поул на етапі Ф1 в Сочі

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув поул на етапі Ф1 в Сочі, а сама кваліфікація переривалась...

Детальніше

Хемілтон несподівано став кращим у третьому тренуванні Ф1 в Сочі

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон показав найкращий час на третій тренуванні Ф1 в...

Детальніше