Автоспорт

Ф-1 2019. Топ-10 подій. Неповноцінне перезавантаження Боттаса

Дата: 30 Грудня 2019
Автор: Роман Галімон

Передостанньою темою нашої топ-10 подій сезону Ф1 2019 року хотілось обговорити Валттері Боттаса. І зрозуміло, чому він передостанній. Фінський гонщик Ф1 так й не зміг перезавантажитись.

 

Минуле міжсезоння нам всім розповідали про неймовірну підготовку Валттері до сезону-2019. Фін повністю відключився від соціальних мереж та зник з «радару» до новорічних свят.

 

Читайте також:

 

Виявилось, що Боттас підготував кілька сюрпризів. По-перше, він змінив свій стиль та відпустив бороду. Нові правила дозволили йому набрати пару «кіло» і, начебто, він увійшов у свою комфортну вагу, з якою йому було краще кермувати болідом.

 

По-друге, команда навіть дозволила йому відпочити психологічно й він зміг виступити на першому етапі WRC (звісно, не на машині Mercedes). І це на додаток до того, що він постійно тренувався й чергував свою підготовку то в теплих країнах, то в холодних.

 

Все дало Валттері на старті сезону сили заявити, що тепер він версія Боттас 2.0, тобто поліпшена версія самого себе.

 

І на початку саме так все й виглядало.

 

Версія 2.0

Якимось дивом, Валттері виграє Гран Прі Австралії 2019 року з перевагою у 20 секунд над напарником Льюїсом Хемілтоном, й при цьому не слухає команду ще й показує найшвидше коло, чим здобуває очко, яке допоможе йому протриматись у лідерах чемпіонату аж два Гран Прі, а потім знову повернутись на перше місце після перемоги на Гран Прі Азербайджану.

 

Проте після Гран Прі Монако Боттас відпускає свого напарника й лише чотири рази переграє Хемілтона до його чергового титулу Ф1: Австрія, Італія, Японія й власно США, де Льюїса «коронували» вшосте.

 

Можливо, саме ця спроба тиснути на Хемілтону й спрацювала в зворотному напрямку. Останні сезони британець, чесно кажучи, починав не дуже сильно, але потім видав гарну кінцівку. Саме цим й скористався Ніко Росберг у 2016 році, коли зміг зробити достатній гандикап у першій половині сезону і потім лише витримав натиск Льюїса наприкінці сезону.

 

Цього ж року Хемілтон, мабуть, відчув перезавантаження ще одного фіна й видав серію з восьми перемог у першій половині сезону. Чим відповів Валттері? Лише дві перемоги.

 

Всередині сезону, яке власне почалось до літньої перерви, Хемілтон зміг відірватися від Боттаса приблизно на 60 очок й «контролював» цей відрив майже до кінця сезону.

 

Переломний момент

 

Після літньої ж перерви несподівано поїхала Ferrari, боліди якої були лідерами ще на зимових тестах, але провалили старт сезону.

 

Вочевидь, за дев’ять гонок до кінця сезону команді Mercedes вже нічого було боятися, але там все ж таки вирішили перестрахуватись й, звісно, знову зробили ставку на Хемілтона при прийнятті важливих стратегічних рішень в гонках.

 

Тут необхідно також додати, що Боттас завжди мав однорічні контракти після того, як замінив Росберга у кокпіті Mercedes, і за словами пілота, це те ж неабияк вливало на його концентрацію в Гран Прі.

 

Можливо, саме це й змусило Валттері відступити від його мрії, якою завжди був титул Ф1.

 

Версія 3.0

Однак, вже в Остіні (після здобуття Хемілтоном шостого титулу) Валттері одразу заявив, що все одно збирається боротися за чемпіонство наступного року.

 

І, здається, що він знову почав перезавантаження. Знову на зиму заплановані ралі та багато тренувань. А розлучення зі своєю дружиною Емілією Піккарайнен, можливо, теж надасть йому більше часу для концентрації на гонках. Хоча, наче, саме відсутність часу на родину й стала причиною розриву відносин.

 

У будь-якому випадку, на початку сезону Ф1 2020 року можна буде стовідсотково побачити вмотивованого Валттері, який буде готовий боротися за титул, як й гонщики інших команд. І є сподівання, що наступного року, претендентів на перемоги буде більше, аби лише команди дозволяли боротися між напарниками.

 

До речі, Валттері так й нікому й не дозволив вийти на друге місце та здобув 326 очок за сезон. Це його найкращий показник у Ф1 й перше віце-чемпіонство. А ви кажете Боттас не перезапустився. Версія 2.0 спрацювала, чекаємо на оновлення 2020 року.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Алонсо вирішив повернутись до Формули 1

Дворазовий чемпіон Ф1 Фернандо Алонсо знову натякнув, що повний рішучості повернутися до...

Детальніше

День в історії: поява чемпіонського Mercedes W05

28 січня 2014 року Mercedes представила перший болід сучасної «турбо-ери» - W05. Саме ця машина...

Детальніше

Екс-керівник McLaren став керівним директором Гран Прі Франції

Ерік Бульє отримав призначення на посаду постійного очільника французького етапу Ф1 на Поль...

Детальніше