Автоспорт

Ф-1 2019. Топ-10 подій. Подіум McLaren

Дата: 25 Грудня 2019
Автор: Левчук Дмитро

Ми вже забули, що таке McLaren на подіумі. Команда з Вокінга з неймовірною швидкістю вибула із числа фаворитів, а от для повернення знадобиться значно більший час.

 

“Ламати – не будувати”. Можна роками створювати структуру команди, набирати правильних людей, узгоджувати процеси і поступово вдосконалювати болід. Якщо ти аутсайдер, то відіграти одну секунду простіше, ніж наступні пів секунди. Так відбуваються всі прогресивні процеси. А ось досягнути падіння простіше:)

 

 Читайте також:

 

Дивина та й годі, але попередній подіум McLaren був пов’язаний з великими надіями на майбутнє. У березні 2014-го в Австралії Кевін Магнуссен фінішував третім та піднявся на подіум. Дженсон Баттон був четвертим. Але! Другого Даніеля Ріккардо дискваліфікували і постфактум McLaren отримала подвійний подіум. Так-так-так… Щось вже нагадує:)

 

Магнуссен був новачком, який замінив Серхіо Переса. Данець став новою зіркою, і одразу – подіум. Молода надія! Та ще й величезні перспективи з Honda, про контракт з якою вже було відомо. Все було так чудово…

 

Наступні чотири роки життя McLaren можна викреслити. Якщо цього не зробити, то там будуть лише негативні коментарі. Зосередимось на позитиві, який був дуже помітний у 2019-му. Рік, коли вболівальники команди повірили, що повернення до групи фаворитів цілком можливе.

 

Головною подією сезону для команди став подіум у Бразилії. У топ-трійці фінішерів представників McLaren не було, але знову допоміг штраф. Цього разу свято подарував Льюїс Хемілтон. Може, британець просто згадав своє коріння та вирішив допомогти? Жарти жартами, проте Карлос Сайнс таки піднявся на третє місце, після чого разом із командою заполонив подіум, на якому окрім них нікого не було.

 

Взагалі, цікава історія. Сам Сайнс це прокоментував так, що це найкращий спосіб піднятися за подіум – разом із членами команди. Вийшло дещо символічно. Разом із пілотом на подіумі опинилися ті, які пережили чимало критики та за лаштунками докладали чимало зусиль для прориву.

 

Звісно, ми не можемо говорити, що McLaren виключно своєю працею повернулася до топ-3. З того самого 2014-го середнякам вкрай необхідні були проблеми у фаворитів, щоб отримати призи. Подібні події траплялися дедалі рідше, але у 2019-му трохи “прорвало”.

 

У сезоні було аж дві гонки, коли середняки піднімалися на подіум. У Бразилії взагалі таких команд було цілих дві, і одна з них – McLaren. Раніше за Renault з Ріккардо за Ніко Хюлькенберга. Я взагалі не знаю, як німець це витримував, оскільки за його кар’єри багатенько пілотів піднялися на подіум, а він все перевершував свій сумнозвісний рекорд за кількістю гонок без топ-3.

 

Тим не менш, Сайнса це не хвилювало і не мало хвилювати. Ну хто скаже, що він не заслуговував на подібне? Він стартував останнім, але поступово проривався. Паралельно з цим робив дійсно гарні обгони, а випередження Переса – одна з найяскравіших подій гонки. Звісно, цей подіум законний. І тут треба лише з’ясувати, хто більше радів – пілот чи команда.

 

McLaren явно розпочала перебудову. Співпраця з Honda була не лише невдалою, але й дуже напруженою. Розлучення виглядало найкращим варіантом, оскільки вони не могли терпіти один одного, валили все один на одного і так далі. Хто тільки не підливав мастила у вогнище. А за ті три роки хайлайтом стало лише “GP2 engine”. Викинути та забути!

 

У McLaren не лише “позбулися” Фернандо Алонсо. Іспанець наче оголосив про відставку, але якщо у команди все буде гаразд, то він повернеться… Що ж. У команди справи краще, але який сенс їй розривати стосунки із Сайнсом та Ландо Норрісом? Здається, Карлос і сам може витиснути 120%… (Що це взагалі таке 120%? Ти або витискаєш з боліда все можливе, або ні. Це в мені заговорив прихильник точних наук)

 

Окрім пілотів, поступово змінювався і керівний штаб. Багато було “говорунів”. Серед них був і Зак Браун, який продовжує говорити. Але він як керівник, здається, робить правильні висновки. Ще й торішній провал на Інді-500 допоміг трошки притримувати язика за зубами. Нікому не розповідайте своїх планів, як кажуть…

 

Але за успіхом йдуть чергові будні. Як вже було сказано, робити наступний крок буде важче. І тут ми вже побачимо, чи пройде цей період McLaren за позитивною тенденцією… Якщо так, то вона зможе претендувати не лише на випадкові подіуми. Цього не хочуть лише відверті хейтери команди. А її прихильники та шанувальники Ф1 в цілому – лише за.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Williams оголосила про нове керівництво технічного штабу

Команда Ф1 Williams винайняла двох досвідчених фахівців, які її очолять технічний...

Детальніше

Алонсо вирішив повернутись до Формули 1

Дворазовий чемпіон Ф1 Фернандо Алонсо знову натякнув, що повний рішучості повернутися до...

Детальніше

День в історії: поява чемпіонського Mercedes W05

28 січня 2014 року Mercedes представила перший болід сучасної «турбо-ери» - W05. Саме ця машина...

Детальніше