Автоспорт

Ferrari оголосила реструктуризацію технічного складу команди

Дата: 22 Липня 2020
Автор: Роман Галімон

Команда Ф1 Ferrari оголосила реструктуризацію технічного штабу, намагаючись змінити погану форму боліда 2020 року, який не виправдав очікувань на старті сезону.

 

Скудерія минулого року дивувала поулами та перемогами, а цього року бореться за вихід до Q3 у рамках кваліфікації, адже швидкість боліда SF1000 явно нижче основних конкурентів, не кажучи вже про Mercedes.

 

Після трьох перших раундів сезону «червоні» опинились на п’ятому місці у Кубку конструкторів – ситуація, яку керівник команди Маттіа Бінотто описав як «недостатньо доброю для команди на ім’я Ferrari».




Після Гран Прі Угорщини він також визнав, що колектив перебуває у «гіршій формі, ніж очікувалось», і сказав, що всю концепцію боліда потрібно переглянути.

 

Й тепер у середу команда оголосила про реорганізацію технічної команди, яка має змінити сповзання до низу.

 

Команда зазначила, що створить «командний ланцюг, який є більш зосередженим та спрощеним і надасть керівникам кожного відділу необхідні повноваження для досягнення своїх цілей», а також буде створено новий відділ «Розвитку продуктивності», який очолить Енріко Карділе.

 

Інші основні департаменти залишаться незмінними: Енріко Гуальтьєрі, відповідальний за двигуни, Лоран Мекіс залишиться на посаді спортивного директора, в той час як Сімоне Реста продовжуватиме керувати відділом інженерії шасі.

 

Бінотто, який вже зазнає тиску, незважаючи на те, що зайняв посаду боса команди лише минулого року, заявив, що команді довелося зробити «рішучі зміни», оскільки італійська команда намагається повернутися на передні ряди стартової решітки.




«Як ми й натякали кілька днів тому, ми вносимо зміни в технічну структуру організації, щоб прискорити розробку передньої частини боліда», – сказав він.

 

Бінотто також згадав конструктора Рорі Бьорна – одного з ключових архітекторів епохи панування Ferrari за часів Міхаеля Шумахера – й він знову відіграватиме ключову роль у розробці автомобіля.

 

«Потрібна зміна напрямку, щоб визначити чіткі лінії відповідальності та робочих процесів, підтвердивши віру компанії в її технічний склад. Відділ, яким керує Енріко Карділе, зможе розраховувати на досвід Рорі Бьорна та провідних інженерів, таких як Девід Санчес – це буде наріжним каменем розвитку автомобіля.

 

Ми вважаємо, що персонал Ferrari – це найвищий рівень, і нам нема чого заздрити нашим головним конкурентам у цьому відношенні, але нам довелося зробити рішучі зміни, піднявши планку щодо відповідальності керівників відділів.

 

Ми говорили про це кілька разів, але варто повторити: ми почали закладати основи процесу, який повинен привести до нового і міцного переможного циклу. Мине певний час, і ми зазнаємо невдач, подібних до того, який ми зараз переживаємо, щодо результатів та результативності.

 

Однак ми повинні реагувати на ці недоліки з силою та рішучістю, щоб якомога швидше повернутися до самого верху цього виду спорту. Цього ми всі хочемо і чого від нас очікують наші шанувальники у всьому світі».




Якщо недоліки теперішніх болідів Ferrari перенесуться й на 2021 рік, адже Ф1 прагне жорстко обмежити бюджети після пандемії коронавірусу, Скудерії потрібно діяти якомога швидше із SF1000, аби не провалити два сезони, поки не вступить новий технічний регламент 2022 року.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Алонсо отримав штраф за аварію Расселла на Гран Прі Австралії

Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...

Детальніше

Гран Прі Австралії: сенсаційна перемога Сайнса та схід Ферстаппена

Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...

Детальніше

Гран Прі Австралії: Ферстаппен несподівано виграв кваліфікацію

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...

Детальніше