Автоспорт

Ferrari оголосила реструктуризацію технічного складу команди

Дата: 22 Липня 2020
Автор: Роман Галімон

Команда Ф1 Ferrari оголосила реструктуризацію технічного штабу, намагаючись змінити погану форму боліда 2020 року, який не виправдав очікувань на старті сезону.

 

Скудерія минулого року дивувала поулами та перемогами, а цього року бореться за вихід до Q3 у рамках кваліфікації, адже швидкість боліда SF1000 явно нижче основних конкурентів, не кажучи вже про Mercedes.

 

Після трьох перших раундів сезону «червоні» опинились на п’ятому місці у Кубку конструкторів – ситуація, яку керівник команди Маттіа Бінотто описав як «недостатньо доброю для команди на ім’я Ferrari».




Після Гран Прі Угорщини він також визнав, що колектив перебуває у «гіршій формі, ніж очікувалось», і сказав, що всю концепцію боліда потрібно переглянути.

 

Й тепер у середу команда оголосила про реорганізацію технічної команди, яка має змінити сповзання до низу.

 

Команда зазначила, що створить «командний ланцюг, який є більш зосередженим та спрощеним і надасть керівникам кожного відділу необхідні повноваження для досягнення своїх цілей», а також буде створено новий відділ «Розвитку продуктивності», який очолить Енріко Карділе.

 

Інші основні департаменти залишаться незмінними: Енріко Гуальтьєрі, відповідальний за двигуни, Лоран Мекіс залишиться на посаді спортивного директора, в той час як Сімоне Реста продовжуватиме керувати відділом інженерії шасі.

 

Бінотто, який вже зазнає тиску, незважаючи на те, що зайняв посаду боса команди лише минулого року, заявив, що команді довелося зробити «рішучі зміни», оскільки італійська команда намагається повернутися на передні ряди стартової решітки.




«Як ми й натякали кілька днів тому, ми вносимо зміни в технічну структуру організації, щоб прискорити розробку передньої частини боліда», – сказав він.

 

Бінотто також згадав конструктора Рорі Бьорна – одного з ключових архітекторів епохи панування Ferrari за часів Міхаеля Шумахера – й він знову відіграватиме ключову роль у розробці автомобіля.

 

«Потрібна зміна напрямку, щоб визначити чіткі лінії відповідальності та робочих процесів, підтвердивши віру компанії в її технічний склад. Відділ, яким керує Енріко Карділе, зможе розраховувати на досвід Рорі Бьорна та провідних інженерів, таких як Девід Санчес – це буде наріжним каменем розвитку автомобіля.

 

Ми вважаємо, що персонал Ferrari – це найвищий рівень, і нам нема чого заздрити нашим головним конкурентам у цьому відношенні, але нам довелося зробити рішучі зміни, піднявши планку щодо відповідальності керівників відділів.

 

Ми говорили про це кілька разів, але варто повторити: ми почали закладати основи процесу, який повинен привести до нового і міцного переможного циклу. Мине певний час, і ми зазнаємо невдач, подібних до того, який ми зараз переживаємо, щодо результатів та результативності.

 

Однак ми повинні реагувати на ці недоліки з силою та рішучістю, щоб якомога швидше повернутися до самого верху цього виду спорту. Цього ми всі хочемо і чого від нас очікують наші шанувальники у всьому світі».




Якщо недоліки теперішніх болідів Ferrari перенесуться й на 2021 рік, адже Ф1 прагне жорстко обмежити бюджети після пандемії коронавірусу, Скудерії потрібно діяти якомога швидше із SF1000, аби не провалити два сезони, поки не вступить новий технічний регламент 2022 року.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

AlphaTauri оголосила про новий контракт Гаслі

Французький гонщик Ф1 П’єр Гаслі залишиться в команді AlphaTauri ще на один рік.   Після...

Детальніше

Гран Прі Португалії: Хемілтон перевершив рекорд Шумахера

Гонщик Mercedes виграв гонку Гран Прі Португалії та здобув 92-у перемогу в кар’єрі Ф1, чим...

Детальніше

Гран Прі Португалії: Хемілтон переграв Боттаса у кваліфікації

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв перший поул Ф1 на трасі Алгарве, який став 97-м поулом для...

Детальніше