Автоспорт

FIA посилить контроль за витратами пального у 2020 році

Дата: 21 Листопада 2019
Автор: Редакція

Команди Ф1 будуть змушені переглянути з наступного року свої паливні системи. Цьогоріч нікого карати не будуть.

 

Після Гран Прі Бразилії стало відомо, що FIA вилучила на болідах трьох різних команд компоненти паливної системи. За інформацією Motorsport.com цими командами стали Ferrari, Alfa Romeo й одна з команд із двигунами Honda.

 

Читайте також:

 

Як відомо, саме команда Red Bull ініціювала цей процес, результатом якого стала перша технічна директива FIA №35/19 ще на Гран Прі США. Тоді, навіть, пролунали заяви від конкурентів Ferrari, що її боліди втратили швидкість в Остіні, адже їм заборонили використовувати «сірі зони».

 

«Сірою зоною» вважалася дія датчика, який контролює витрати пального та в деяких випадках може дозволити тимчасове підвищення потужності. Саме до максимальної потужності болідів Ferrari «виникали» питання після літньої перерви сезону 2019 року, коли гонщики команди виграли поспіль шість кваліфікацій.

 

Проте жодних протестів від команд на адресу Ferrari не лунало, а спортивний радник Red Bull Гельмут Марко після Гран Прі Бразилії заявив, що їх й не буде.

 

Здається, що FIA теж вирішила нікого не карати після свого розслідування. Результати гонки в Сан-Паулу точно не будуть переглядатись, а на Гран Прі Абу-Дабі жодних технічних змін не буде.

 

Як очікується, нова технічна директива буде підготована для наступного сезону та впровадить додатковий датчик у паливній системі (ближче до паливного баку). При цьому, всі датчики будуть уніфіковані та постачатимуться однією компанією (FlowSonic) всім командам, як це й відбувається з першим датчиком із початку гібридної ери Ф1.

 

Отже, можна сказати, що «гремленів» не знайдено, а з наступного сезону всі «сірі зони» будуть перекриті й команди не матимуть причин для оскарження темпу Ferrari на прямих.

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Пілоти Ф1 отримають в сезоні-2020 додатковий MGU-K

Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити...

Детальніше

Mercedes вперше випробувала 18-дюймові шини

Команда Mercedes вперше вивела на трек болід на 18-дюймових шинах, які з’являться у сезоні Ф1 2021...

Детальніше

У Mercedes досягли принципової згоди щодо майбутнього у Формулі 1?

Керівництво Ф1 та Daimler попередньо домовились, що команда Mercedes залишиться у Ф1 за нового...

Детальніше