Автоспорт

FIA зацікавилась системами змащення двигунів всіх команд

Дата: 16 Листопада 2019
Автор: Редакція

Ситуація з «нелегальністю» двигунів Ferrari набирає оберти й тепер FIA вирішила розібратись у системах змащення всіх наявних виробників двигунів Ф1.

 

Ще два тижні тому деякі команди відверто ставили під сумнів двигуни Ferrari, адже начебто після технічної директиви FIA на Гран Прі США вони втратили потужність.

 

Читайте також:

 

Тоді свій запит до технічних делегатів подала команда Red Bull, яка просила роз’яснити чи можна їй розроблювати таку систему самій чи її заборонять. Мова тоді йшла про датчики, які визначають споживання палива. Після гонки в Остіні Honda навіть проаналізувала дані Ferrari на прямих та підкреслила, що максимальна швидкість червоних болідів впала після введення нової технічної директиви.

 

Більше всього з цього втішався Макс Ферстаппен, який після гонки зробив різку заяву: «Ось що відбувається, коли перестаєш обманювати. Тепер за цим уважно стежать. Ніскільки цьому не дивуюся. Особливо після всього, що сталося. Це все пояснює».

 

Проте, у Ferrari зазначили, що невисока швидкість в Остіні була пов’язана з пошуком налаштувань та зміною рівня притискної сили й пообіцяла відповісти гарними результатами вже в Бразилії.

 

До речі, перед вікендом в Сан-Паулу FIA розіслала командам ще одну технічну директиву, яка начебто знову звузила «сірі зони» для двигунів Ferrari, але результати другої практики показали, що за сухих умов гонщики Ferrari досі мають високу швидкість та змогли очолити дуетом протокол тренування.

 

Натомість, FIA вирішила запитати у всіх команд про їхні системи змащувань та чи не приховують інші виробники двигунів «сірі зони». При цьому, запити були надіслані саме командам, аби, мабуть, була можливість порівняти відповіді у різних клієнтів одного виробника.

 

Існує теорія, що дехто використовує масляне охолодження інтеркулера – проміжного охолоджувача повітря, що надходить від турбіни в циліндри – для збагачення робочої суміші в камері згоряння парами мастила.

 

Тепер вже іншим команди мають захищатись, адже якщо щось знайдуть, то воно може потрапити під заборону. А все почалось з ініціативи Red Bull, яка просто хотіла зрозуміти потребу в розробці такої технології.

 

Знову ж таки Ферстаппен тепер вже інакше прокоментував цю ситуацію: «Це здорово. FIA зараз по-справжньому контролює стан речей, і всім ясно, що можна, а що – ні. Це в цілому здорова ситуація.

 

Правила дуже складні у всіх аспектах, і їх неймовірна кількість. Тому контролювати їхнє дотримання вельми непросто».

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Пілоти Ф1 отримають в сезоні-2020 додатковий MGU-K

Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити...

Детальніше

Mercedes вперше випробувала 18-дюймові шини

Команда Mercedes вперше вивела на трек болід на 18-дюймових шинах, які з’являться у сезоні Ф1 2021...

Детальніше

У Mercedes досягли принципової згоди щодо майбутнього у Формулі 1?

Керівництво Ф1 та Daimler попередньо домовились, що команда Mercedes залишиться у Ф1 за нового...

Детальніше