
Автоспорт
Технічні фахівці FIA надіслали командам чергову директиву, яка має звузити «сірі зони» щодо подачі додаткових рідин у двигуни.
На Гран Прі США після запиту Red Bull FIA випустила технічну директиву, яка уточнювала ряд моментів, пов’язаних із датчиками контролю витрат палива. Тоді в команді попросили роз’яснень щодо правил гри відносно показання датчика, який начебто міг дозволяти підвищені витрати пального у критично важливі моменти.
Читайте також:
Звісно, у виробника Honda таких систем не було, проте вони, за припущеннями, були у Ferrari.
Після вступу директиви в дію, заговорили про те, що боліди Ferrari втратили свою перевагу на прямих, а на фініші гонки в Остіні єдиний болід Скудерії програв 52 секунди лідеру. Хоча тут варто відзначити, що Шарль Леклер мав вживаний двигун попередньої специфікації і на Гран Прі Бразилії отримає зовсім новий мотор.
Проте перед Гран Прі Бразилії FIA випустила чергову технічну директиву. Відповідно до видання Auto Motor und Sport, тепер «уточнення» стосуються подачі у впускний тракт експлуатаційних рідин (на кшталт робочої рідини з інтеркулера або мастила з турбіни). Знову ж таки, це пов’язано з підозрами, що Ferrari використовує саме таке рішення.
При цьому, німецьке видання стверджує: «Найближчими кількома тижнями з’являться ще кілька технічних директив, які виключать всі можливі теорії».
Отже цікаво буде побачити, чи матимуть ці «директиви-заборони» вплив на потужність Ferrari, проте специфіка треку Інтерлагос (коротке коло та високогір’я) може не дозволити перевірити цю теорію.
Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити...
Команда Mercedes вперше вивела на трек болід на 18-дюймових шинах, які з’являться у сезоні Ф1 2021...
Керівництво Ф1 та Daimler попередньо домовились, що команда Mercedes залишиться у Ф1 за нового...
Залишити відповідь