Автоспорт

Формула 1 може перейти на двотактні гібридні еко-двигуни у 2025 році

Дата: 12 Січня 2020
Автор: Андрій Іванов

Ф1 починає процес пошуку схеми майбутніх двигунів, які мають замінити поточні силові агрегати у 2025 році, і технічний директор серії Пет Сімондс вважає, що двотактні мотори можуть бути гарним рішенням.

 

Хоча зазвичай двотактні двигуни зазвичай використовують у на невеличких човнах, мотоциклах і газонокосарках, Пет Сімондс заявив, що проблеми, пов’язані з цими компактними двигунами, більше не актуальні, а натомість вони поліпшать звук в Ф1.

 

Читайте також:

 

«Нам слід вирішити, якими будуть майбутні силові агрегати, – сказав він на конференції з енергоефективності в Motorsport Industry Association. – Це те, над чим ми наразі працюємо у Формулі 1. Я дуже зацікавлений в тому, щоб це був двотактний двигун».

 

«Він набагато ефективніший, має відмінний звук, а більшість проблем, що були у старих двотактників, більше не актуальні», – додав він.

 

«Безпосереднє вприскування, наддув і нові системи запалювання дозволили новим типам двотактних моторів бути дуже ефективними і дуже екологічними. Вважаю, що в них гарне майбутнє».

 

Частиною нового регламенту на двигуни має стати перехід на синтетичне екологічне пальне, що виробляється з водня й вуглеця, захопленого з повітря, може призвести до того, що Ф1 стане більш екологічною, ніж повністю електричні гоночні серії, такі як Формула Е.

 

Сімондс вважає, що у двигуна внутрішнього згоряння попереду ще довге майбутнє.

«Маю думку, що, з високою ймовірністю, двигун внутрішнього згоряння все ще може існувати, але, можливо, він працюватиме на водні, – сказав він. – У нього велике майбутнє, яке набагато більше, ніж уявляють політики, які бачать сенс лише в електромобілях.

 

В електромобілях немає нічого поганого, але є причини, за якими вони підходять не всім».

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Алонсо вирішив повернутись до Формули 1

Дворазовий чемпіон Ф1 Фернандо Алонсо знову натякнув, що повний рішучості повернутися до...

Детальніше

День в історії: поява чемпіонського Mercedes W05

28 січня 2014 року Mercedes представила перший болід сучасної «турбо-ери» - W05. Саме ця машина...

Детальніше

Екс-керівник McLaren став керівним директором Гран Прі Франції

Ерік Бульє отримав призначення на посаду постійного очільника французького етапу Ф1 на Поль...

Детальніше