Автоспорт
Ф1 починає процес пошуку схеми майбутніх двигунів, які мають замінити поточні силові агрегати у 2025 році, і технічний директор серії Пет Сімондс вважає, що двотактні мотори можуть бути гарним рішенням.
Хоча зазвичай двотактні двигуни зазвичай використовують у на невеличких човнах, мотоциклах і газонокосарках, Пет Сімондс заявив, що проблеми, пов’язані з цими компактними двигунами, більше не актуальні, а натомість вони поліпшать звук в Ф1.
Читайте також:
«Нам слід вирішити, якими будуть майбутні силові агрегати, – сказав він на конференції з енергоефективності в Motorsport Industry Association. – Це те, над чим ми наразі працюємо у Формулі 1. Я дуже зацікавлений в тому, щоб це був двотактний двигун».
«Він набагато ефективніший, має відмінний звук, а більшість проблем, що були у старих двотактників, більше не актуальні», – додав він.
«Безпосереднє вприскування, наддув і нові системи запалювання дозволили новим типам двотактних моторів бути дуже ефективними і дуже екологічними. Вважаю, що в них гарне майбутнє».
Частиною нового регламенту на двигуни має стати перехід на синтетичне екологічне пальне, що виробляється з водня й вуглеця, захопленого з повітря, може призвести до того, що Ф1 стане більш екологічною, ніж повністю електричні гоночні серії, такі як Формула Е.
Сімондс вважає, що у двигуна внутрішнього згоряння попереду ще довге майбутнє.
«Маю думку, що, з високою ймовірністю, двигун внутрішнього згоряння все ще може існувати, але, можливо, він працюватиме на водні, – сказав він. – У нього велике майбутнє, яке набагато більше, ніж уявляють політики, які бачать сенс лише в електромобілях.
В електромобілях немає нічого поганого, але є причини, за якими вони підходять не всім».
Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...
Залишити відповідь