
Автоспорт
Гонщик Mercedes Валттері Боттас здобув поул-позицію на ювілейному Гран Прі Ф1, після того як виборов її у боротьбі з напарником Льюїсом Хемілтоном.
Майже всі гонщики почали кваліфікацію на гумі Soft. Лише Джордж Расселл спробував проїхати свою спробу на Medium, проте гонщику Williams на швидкому колі завадив Естебан Окон, якого вже викликали до стюардів й можливим покаранням може бути кілька місць на старті.
Читайте також:
Льюїс Хемілтон та Валттері Боттас із другої спроби очолили протокол Q1 із найкращим часом 1:26,818 у британця.
Наприкінці 18-хвилинного сегменту боротьба розгорнулась не тільки між звичними аутсайдерами Haas, Alfa Romeo та Willliams, але враховуючи покращення треку багатьом гонщикам довелось повторити свої спроби.
У такій спробі Данііл Квят зашироко виїхав в одному з поворотів, де виїзд за межі карається, й пізніше гоночна дирекція позбавила гонщика AlphaTauri показаного часу.
В результаті до Q2 не пройшли: Квят, Магнуссен, Латіфі, Джовінацці та Райкконен.
Основною гумою для другого сегменту став Medium й лише Ферстаппен спробував проїхати коло на Hard. Проте жодний гонщик знову не міг наблизитись до «срібних стріл».
Навпаки гонщики почали боротьбу, аби вийти у фінал кваліфікації. Феттель на Medium опинився в зоні вильоту, як й Хюлькенберг, котрий помилився й теж міг оминути топ-10.
І якщо Халк зміг витягнути свій рожевий болід на аж другу позицію у Q2, то Феттель зміг показати лише 12-й результат й залишив кваліфікацію. Разом із гонщиком Ferrari далі не пройшли Окон, Сайнс, Грожан та Расселл.
У фінальному сегменті Ріккардо, Ферстаппен та Албон спробували проїхати швидке коло на Medium. Стало це через брак «софту», який приберегли на останню спробу та гонку.
Все це дало можливість «Мерседесам» створити гандикап у одну секунду й Хемілтон із часом 1:25,284 взяв проміжний поул.
На другу спробу вже гонщики Mercedes виїхали на Medium, проте Хемілтон й Боттас все одно змогли покращити свій час, але Валттері зробив це краще – 1:25,154.
Третій результат показав Хюлькенберг, який став єдиним у секунді від поул-сіттера й випередив свого тимчасового напарника на 0,3 секунди.
Між Халком та Строллом вклинились Ферстаппен та Ріккардо. Інші гонщики топ-10 теж не набагато відстали: Гаслі, Леклер, Албон та Норріс вмістилися у 0,3 секунди. Проте, звісно, це не ті місця на які розраховували Ferrari та Red Bull.
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Cla | Driver | Chassis | Time | Gap | |
---|---|---|---|---|---|
1 | Mercedes | 1’25.154 | |||
2 | Mercedes | 1’25.217 | 0.063 | ||
3 | Racing Point | 1’26.082 | 0.928 | ||
4 | Red Bull | 1’26.176 | 1.022 | ||
5 | Renault | 1’26.297 | 1.143 | ||
6 | Racing Point | 1’26.428 | 1.274 | ||
7 | AlphaTauri | 1’26.534 | 1.380 | ||
8 | Ferrari | 1’26.614 | 1.460 | ||
9 | Red Bull | 1’26.669 | 1.515 | ||
10 | McLaren | 1’26.778 | 1.624 | ||
11 | Renault | 1’27.011 | 1.857 | ||
12 | Ferrari | 1’27.078 | 1.924 | ||
13 | McLaren | 1’27.083 | 1.929 | ||
14 | Haas | 1’27.254 | 2.100 | ||
15 | Williams | 1’27.455 | 2.301 | ||
16 | AlphaTauri | 1’27.882 | 2.728 | ||
17 | Haas | 1’28.236 | 3.082 | ||
18 | Williams | 1’28.430 | 3.276 | ||
19 | Alfa Romeo | 1’28.433 | 3.279 | ||
20 | Alfa Romeo | 1’28.493 | 3.339 |
Формула 1 почне сезон із Гран Прі Бахрейну, адже етап в Австралії перенесений на кінець року,...
Перші етапи Формули 1 у сезоні 2021 року можуть бути перенесені на останні місяці. Лише...
Команда Racing Point офіційно змінила ім’я на Aston Martin у 2021 році та розкрала свої кольори й...
Залишити відповідь