Автоспорт

Гран Прі 70-річчя Ф1: Ферстаппен переграв Mercedes

Дата: 9 Серпня 2020
Автор: Роман Галімон

Ювілейну гонку Ф1, присвячену 70-річчю чемпіонату виграв гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен, який обрав альтернативну стратегію на гонку.

 

На старті Боттас зберіг свою позицію, хоча Хемілтон в одному з поворотів першого кола ледь не вийшов вперед. А ось Хюлькенберг вже в першому повороті стратив свою позицію на користь Ферстаппена.

 

Читайте також:

 

Більше всіх програв Феттель, який в першому повороті зачепив траву й втратив зчеплення. Болід Ferrari ледь не розвернуло, але німець все ж втримав його під контролем, хоча скинув швидкість й пропустив всіх суперників.

 

Всі гонщики топ-10, окрім Ферстаппена, стартували на Medium, й лише Макс зміг вчора кваліфікуватися на Hard й на ньому вийшов на старт.

 

Албон вже на 7-му колі зробив піт-стоп й перейшов на Hard, й це мало стати сигналом для інших. Але зреагували лише AphaTauri, Haas та Willliams, що трохи допомогло Феттелю, який теж був на цьому комплекті від старту, піднятися до 13-го місця.

 

На цьому ж колі Хемілтон повідомив, що його комплект Medium «зник», і Mercedes закликала в бокси лідера гонки – Боттаса, який виїхав шостим. Хемілтон відвідав бокси колом пізніше, а Ферстаппен став лідером гонки на 15-му колі.




Після наступних піт-стопів Хюлькенберга (16 коло) та Стролла (18 коло), Боттас та Хемілтон вийшли на друге та третє місце з відставанням від Ферстаппена на 13 та 16 секунд відповідно.

 

Цікаво, що наступними колами Ферстаппен лише нахвалював свою гуму та почав відриватися від болідів Mercedes, не роблячи зупинки.

 

Більш того, у середині гонки (лише за 10 кіл після піт-стопа) Хемілтон почав скаржитись на знос гуми Hard й почав втрачати темп по відношенню до Ферстаппена, так само як й Боттас. Ферстаппен випереджав їх вже на 17 та 21 секунду відповідно.

 

На диво, на 27-му колі Ферстаппена все ж закликали на піт-стоп й через невелику затримку із заміною шин він виїхав одразу за Боттасом. Проте Ферстаппен одразу почав атаку й повернув собі лідерство.

 

У Хемілтона навіть виникла думка, що Red Bull використовує занижений тиск у шинах, про що він сказав команді по радіо.




Проте «Медіуму» для Ферстаппена вистачило лише до 33-го кола, коли Red Bull паралельно з Mercedes закликали своїх лідерів (Макса та Валттері) за новими комплектами Hard.

 

Тим часом у середині пелетону виникла корка з гонщиків: Окон, Квят, Ріккардо, Сайнс та Феттель, які їхали один за одним. Проте помилка Ріккардо в боротьбі з Сайнсом викинула його з топ-10. Так само як й Феттель вибув з боротьбі після піт-стопу за комплектом Medium.

 

А ось команда Mercedes хотіла не кликати Хемілтона на другий піт-стоп з надією, що шини не зруйнуються після 45 кіл в гонці. Проте на 42 колі гонки стало зрозуміло, що цього не станеться й британцю встановили новий Hard.

 

Ферстаппен за 10 кіл до фінішу вийшов у лідери й Боттас, здається, не міг скласти йому конкуренції. Чого не скажеш про Леклера, який став третім, але за ним у двух секундах був Льюїс на свіжих шинах. Два кола знадобилось британцю, аби наздогнати монегаска, й ще два для обгону. Проте на честь Шарля варто сказати – він був на стратегії одного піт-стопа.




За чотири кола Хемілтон також наздогнав й Боттаса, та хоча команда дозволила Боттасу захищати свою позицію, проте зношені шини фіна не дозволили нічого зробити проти швидкості лідера Mercedes у зоні DRS.

 

Проте до Ферстаппена було вже занадто далеко й гонщик Red Bull Racing фінішував першим із комфортним відривом. Це вже дев’ята перемога нідерландця у Ф1.

 

Леклер зміг втриматися на 4-му місці, а позаду нього Албон зміг випередити гонщиків Racing Point. Цікаво, що Хюлькенберг зробив додатковий піт-стоп за «Софтом» й в підсумку опинився за Строллом.

 

До топ-10 також увійшли Окон, Норріс та Квят. Феттель фінішував лише 12-м у двох секундах за Гаслі.

 

Тепер у Ф1 тиждень на переїзд до Іспанії, де відбудеться наступний Гран Прі.

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Боттас очолив першу практику Ф1 у Сочі

Пілот Mercedes Валттері Боттас показав найкращий час на першому тренуванні Гран Прі Ф1 у...

Детальніше

Ferrari помилилась зі штучними подовженням боліда?

На Гран Прі Тоскани було помічено незвичну конструкцію боліда Ferrari, який може стати корінням...

Детальніше

Гран Прі Тоскани: Хемілтон виграв у гонці з двома рестартами

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон прогнозовано виграв перший в історії Гран Прі Тоскани, але те, що...

Детальніше