
Автоспорт
Гонщик Mercedes Валттері Боттас очолив протокол першого тренування Гран Прі Абу-Дабі, яке було зупинено червоними прапорами.
Вперше за довгий час етап Ф1 проходив за стабільно сухої погоди, а час подій відповідав київському.
У перші 15 хвилин тренування гонщики обмежились установчими колами та тестуванням аеродинаміки (як фарбою так й прикріпленими рамами з датчиками), й лише гонщики Ferrari показали заліковий час – 1.40,298 показав Шарль Леклер після трьох кіл.
👀 @danielricciardo is sporting an aero rake
It'll provide important information about his Renault's dynamic pressure#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/WeE0eWHz5V
— Formula 1 (@F1) November 29, 2019
Далі ініціативу перехопив Валттері Боттас – 1.38,053, 1.37,975 на Soft.
Цікаво, що гонщики Mercedes, Ferrari, Red Bull. Racing Point, Toro Rosso, Williams тренувались на Soft, а гонщики інших команда їздили на Medium.
Всередині сесії Льюїс Хемілтон зміг випередити свого напарника, який отримав на цей вікенд новий та потужніший мотор, коли показав 1.37,591. При цьому сам британець по радіо жалівся на падіння темпу свого, вже не нового, силового агрегату і з підозрами на нього заїхав в бокси. Пізніше команда повідомила про проблеми з датчиками.
До речі, Хемілтон знову приміряв чемпіонську «одиницю» на боліді. Це знову відбулось в маркетингових цілях. В гонці він повернеться до звичного «44».
🤔 Remember the last time Lewis swapped #4️⃣4️⃣ for #1️⃣
It was this time last year in #FP1!
But who remembers the last time that number was raced in @F1… 🤓 pic.twitter.com/GLPv6Y1Z7v
— Mercedes-AMG F1 (@MercedesAMGF1) November 29, 2019
А пізніше Боттас на гумі Medium зміг знову очолити протокол із часом 1.36,957. І здавалось, що лише гонщики Red Bull показували результати, що відповідали темпу Mercedes, адже боліди Ferrari були, хоч й 5-м та 7-м, але в двох секундах позаду.
За півгодини двигун Renault на боліді Даніеля Ріккардо видовищно вибухнув в останньому повороті, й сесію зупинили червоними прапорами, адже траса була залита мастилом. Час сесії при цьому не зупиняли.
🔴 RED FLAG 🔴
Daniel Ricciardo pulls over with an oil leak, and the session is stopped#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/17f9Q9VGK2
— Formula 1 (@F1) November 29, 2019
Команда Renault повідомила, що Ріккардо отримає інший двигун на друге тренування, але з тих, що вже використовувались протягом сезону.
Заїзди відновили за 15 хвилин до кінця сесії, але гонщики вже не «штурмували» найкращий час (частково через брудний останній поворот), а спробували дізнатись витривалість шин на трасі Яс-Маріна. Цікаво, що гонщики Racing Point, навіть, взули Hard.
Thank you, as ever, to the fantastic marshals 👏
They have got FP1 back under way after Daniel Ricciardo's oil leak around Turns 20 and 21#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/sIZZGuzhlP
— Formula 1 (@F1) November 29, 2019
Сесія завершилась раніше на дві хвилини, коли Феттель розбив свій болід та зупинився в 17-у повороті. Стюарди зупинили сесію червоними прапорами й більше її не поновлювали. Через це гонщики не змогли попрактувати обов’язкову стартову процедуру, яку вони роблять після тренування.
🔴 RED FLAG! 🔴
Sebastian Vettel is into the barriers at Turn 19 – the session will not restart#AbuDhabiGP 🇦🇪 #F1 pic.twitter.com/K6YC59ARiE
— Formula 1 (@F1) November 29, 2019
У Джорджа Рассела були підозри на поганий стан здоров’я, але він все ж сів у болід та запевнив у відсутності необхідності його заміни Сергієм Сироткіним.
Поз. | Гонщик | Команда | Кола | Час | Відрив | Відставання | км/год | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Mercedes | 23 | 1’36.957 | 206.219 | ||||||
2 | Red Bull | 22 | 1’37.492 | 0.535 | 0.535 | 205.087 | ||||
3 | Mercedes | 20 | 1’37.591 | 0.634 | 0.099 | 204.879 | ||||
4 | Red Bull | 23 | 1’38.084 | 1.127 | 0.493 | 203.849 | ||||
5 | Ferrari | 19 | 1’38.906 | 1.949 | 0.822 | 202.155 | ||||
6 | Haas | 18 | 1’39.146 | 2.189 | 0.240 | 201.666 | ||||
7 | Ferrari | 18 | 1’39.249 | 2.292 | 0.103 | 201.456 | ||||
8 | Haas | 19 | 1’39.350 | 2.393 | 0.101 | 201.252 | ||||
9 | Alfa Romeo | 20 | 1’39.423 | 2.466 | 0.073 | 201.104 | ||||
10 | Renault | 22 | 1’39.505 | 2.548 | 0.082 | 200.938 | ||||
11 | McLaren | 18 | 1’39.628 | 2.671 | 0.123 | 200.690 | ||||
12 | Racing Point | 23 | 1’39.864 | 2.907 | 0.236 | 200.216 | ||||
13 | Alfa Romeo | 17 | 1’39.888 | 2.931 | 0.024 | 200.168 | ||||
14 | Racing Point | 17 | 1’39.901 | 2.944 | 0.013 | 200.142 | ||||
15 | Toro Rosso | 20 | 1’39.969 | 3.012 | 0.068 | 200.006 | ||||
16 | Toro Rosso | 17 | 1’40.401 | 3.444 | 0.432 | 199.145 | ||||
17 | McLaren | 23 | 1’40.687 | 3.730 | 0.286 | 198.579 | ||||
18 | Williams | 21 | 1’40.792 | 3.835 | 0.105 | 198.372 | ||||
19 | Renault | 12 | 1’40.850 | 3.893 | 0.058 | 198.258 | ||||
20 | Williams | 24 | 1’41.362 | 4.405 | 0.512 | 197.257 |
Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...
Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...
Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...
Залишити відповідь