Автоспорт

Гран Прі Абу-Дабі: Хемілтон здобув останній поул сезону

Дата: 30 Листопада 2019
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув поул Гран Прі Абу-Дабі та підтвердив, що здобутий чемпіонський титул його зовсім не розслабив.

 

Читайте також:

 

Алекс Албон несподівано виїхав першим на трасу в першому сегменту кваліфікації, хоча, звісно, разом з ним виїхали й гонщики інших команд, але не з топ-3.

 

Зрозуміло, що гонщик Red Bull встановив перший орієнтир – 1.37,699 на Soft., але Макс Ферстаппен пізніше вирішив зробити заявку на поул – 1.36,690. Проте йому відповів Льюїс Хемілтон – 1.36,231.

В цей же час Себастьян Феттель розвертає свою Ferrari прямо на стартовій прямій, чим зіпсував собі швидке коло й комплект гуми. Однак, німець вирішив проїхати ще одне залікове коло й показав п’ятий результат.

 

В останні хвилини першого сегменту Албон зміг «прорватися» на другу позицію в протоколі, проте залишили кваліфікацію Ромен Грожан, гонщики Williams та Alfa Romeo, які явно мають проблеми на Яс-Маріна.

Medium проти Soft

 

Албон знову ж таки перший виїхав й на Q2 та став одним із гонщиків на шинах Medium, на яких також виїхали Хемілтон та Ферстаппен. Пілоти Ferrari виїхали на Soft.

 

Хемілтон із першої спроби вийшов за 1.36 та показав 1.35,634, а гонщики Скудерії на м’якшій гумі були позаду в 0,063 (Леклер) та 0,152 (Феттель). Ферстаппен був четвертим у 0,641 та жалівся на відсутність зчеплення на Medium. І це зрозуміло, адже сонце вже сідало та температура треку падала.

 

Гарну швидкість на Medium показав й Валттері Боттас, який в кінця Q2 видав коло на 0,040 секунди гірше за напарника.

 

Проте від останньої спроби не відмовився жоден із гонщиків. Але якщо Ферстаппен явно скинув швидкість на Soft, бо планує стартувати на Medium, то Леклер отримавши новий комплект Medium показав найкраще коло сегменту 1.35,453 та буде стартувати на ньому завтра.

 

У фінал кваліфікації не пройшли гонщики Racing Point, Toro Rosso та Кевін Магнуссен.

Лідер не змінюється

 

Хемілтон одразу з першої спроби показав, що не збирається спрощувати задачу суперникам та показав 1.34,828, і найближчим до нього виявився Ферстаппен (+0,311), а далі були Боттас (+0,360), Леклер (+0,391) та Феттель (+0,511).

 

Порядок сил не змінився й у другій спробі. Хемілтон ще раз підняв планку та встановив рекорд траси – 1.34,779. До нього зміг наблизитися Боттас (+0,194), проте Ферстаппен не покращив свого часу.

 

Пілоти Ferrari мають бути незадоволеними своїми спробами, адже Феттель не покращив свій час, а Леклер взагалі не встиг на свою останню спробу, звинувативши напарника, який різко сповільнився перед початком швидкого кола. Проте перед Феттелем був Албон, який теж уповільнився.

 

До топ-10 увійшли також гонщики McLaren та Renault, де у внутрішніх дуелях перемогли Ландо Норріс та Даніель Ріккардо. Десятку замкнув Ніко Хюлькенберг, для якого це, мабуть, остання кваліфікація Ф1 у кар’єрі.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Пілоти Ф1 отримають в сезоні-2020 додатковий MGU-K

Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити...

Детальніше

Mercedes вперше випробувала 18-дюймові шини

Команда Mercedes вперше вивела на трек болід на 18-дюймових шинах, які з’являться у сезоні Ф1 2021...

Детальніше

У Mercedes досягли принципової згоди щодо майбутнього у Формулі 1?

Керівництво Ф1 та Daimler попередньо домовились, що команда Mercedes залишиться у Ф1 за нового...

Детальніше