Автоспорт

Гран Прі Айфеля: Хемілтон зрівнявся за кількістю перемог із Шумахером

Дата: 11 Жовтня 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Люїс Хемілтон здобув рекордну 91-у перемогу на трасі Нюрбургрингу в рамках Гран Прі Айфеля. Тепер Хемілтон зрівнявся за перемогами з Міхаелем Шумахером.

 

Погода знову не радувала пілотів, адже хоча була сонячною, проте повітря прогрілось лише до 9 градусів. Температура треку була 19 градусів. За таких умов більшість гонщиків стартувала вже на випробуваній гумі Soft, адже Medium та Hard команди майже не встигли протестувати в п’ятницю.

 

На старті Хемілтон спробував обійти Боттаса й, здавалось, це вдалось зробити в першому повороті, але правильна траєкторія фіна дозволила йому повернути першу позицію та пізніше навіть зробити невеликий відрив.

Ферстаппен та Леклер зберегли позиції, в той час як Ріккардо зміг пройти Албона й за кілька кіл почав насідати на пілота Ferrari.

 

В хвості пелотону Хюлькенберг за одне коло прорвався з останнього місця та став 17-м.

 

Феттель, який стартував на Medium, як пілоти AlphaTauri та Грожан, програв одне місце на старті гонщику з партнерської команди Alfa Romeo – Джовінацці. (І як виявилось це стало вирішальним на фініші).

 

На 8-му колі Red Bull зробила свій перший крок у стратегічній боротьбі й закликала Албона за Medium. Хоча Soft гонщика досить швидко деградувати після перегальмування на першому колі й болід почав вібрувати.

 

Тим часом на 9-му колі Ріккардо зміг обійти Леклера завдяки розгону з DRS та обійшов його в перших двох поворотах.

 

Наступним у бокси заїхав Леклер, який перейшов на Medium, в той час як його напарник Феттель змушений був змінити свій «Медіум» на Hard після невдалої спроби обігнати Джовінацці.

Пізніше Феттель став «винуватцем» ще одного інциденту. Райкконен теж спробував обійти Рассела в першому повороті, й не втримав свій болід та «вибив» Williams, який пізніше зупиняється та викликає віртуальний автомобіль безпеки. Згодом Кімі за це отримав 10-секундний штраф.

Боттас тим часом почав втрачати темп і його обходить Хемілтон на 15 колі. Піт-стоп нічим не допоміг фіну й він виїхав позаду топ-3. За кілька кіл команда закликає Валттері в бокси, де він й завершує гонку.

 

Таким чином, Хемілтон втратив основного суперника й, до речі, встиг до цього зробити майже «безкоштовний» піт-стоп під час віртуального сефеті-кара.

 

Після 21 кола, коли стало зрозуміло, що дощ так й почне суттєво вливати на гонку, гонщики почали вибудовувати свою остаточну стратегію на гонку. Хемілтон почав показувати найкращі кола й відриватись від Ферстаппена та Норріса, який вийшов до третю позицію.

 

Наступною втратою в гонці став схід Естебана Окона, який пожалівся на роботу коробки передач. Все це відбулось на очах генерального директора Renault Лука де Мео, який прибув на етап Ф1.

 

Але вже за коло сходить й Албон, який ще раз пошкодив свій болід при атаці на болід сестринської AlphaTauri. Проте причиною зупинки в боксах стала все ж силова установка.

Всередині гонки у Норріса виникають проблеми з двигуном, який замінили саме перед гонкою, й навіть після піт-стопу й численних підказок команди з налаштуваннями справи Ландо не йдуть й він програє позицію Пересу, який теж встиг змінити гуму.

 

В цей час Леклер скористався піт-стопами Норріса та Переса й вийшов позаду Ріккардо у 12 секундах, який 50 секунд програв Ферстаппену й лідеру гонки Хемілтону.

 

Але Перес явно мав краще зчеплення нової гуми й почав відриватися від Норріса, який пізніше поступився без бротьби позицією й Сайнсу, а потім атакував й пройшов Леклера, хоча й з другої спроби.

 

Леклер через падіння темпу знову зробив піт-стоп на 37 колі й отримавши Soft опинився на межі топ-10, де теж була щільна боротьба: попереду були Феттель та Райкконен, а позаду Гаслі та Хюлькенберг.

 

Леклер без проблем зміг пройти колишніх партнерів по Ferrari, але до шостого місця Норріса залишалось ще 14 секунд й майже 20 кіл до фінішу. На щастя для монегаска, болід McLaren все ж остаточно зупинився за 15 кіл до фінішу, чим викликав справжній автомобіль безпеки.

Сефеті-кар дозволив командам провести ще один «безкоштовний» піт-стоп, але від нього відмовились лідер Хемілтон та Ферстаппен. Гонка рестартувала, коли болід Норріса був евакуйований, а коловим дозволили повернутися в коло з лідерами.

 

На 50-му колі відбувся рестарт, проте попри щільний порядок гонщиків змін у пелотоні майже не відбулось. Хемілтон та Ферстаппен втримали позиції, а Ріккардо витримав атаки Переса. Сайнс, Гаслі та Леклер розташувались перед Хюлькенбергом, який обійшов Грожана.

 

У такому порядку гонщики й фінішували.

 

Хемілтон здобув 91-у перемогу в кар’єрі й зрівнявся за цим показником із Міхаелем Шумахером. Проте Ферстаппен все ж зміг забрати очко за найшвидше коло в гонці. Ріккардо ж фінішував третім й це вперше для Renault з Гран Прі Малайзії 2011 року й австралійця з Гран Прі Монако 2018 року.

 

Тепер генеральному директору Renault доведеться приїздити на кожне Гран Прі. А керівнику команди Renault доведеться виконати парі, яке він тепер програв Ріккардо – набити обране австралійцем тату.

 

Феттель опинився за межею топ-10 й не зміг випередити Джовінацці й не забрав в нього другий заліковий бал у сезоні.

Після гонки Хемілтону подарували оригінальний червоний шолом Міхаеля Шумахера, який вручив йому Мік Шумахер у формі Ferrari. До речі, Мік мав виступити на першій практиці цього Гран Прі, але всі події на трасі були скасовані через погоду.

 

Кімі Райкконен, який провів рекордний 323 Гран Прі в історії Ф1, фінішував 12-м.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Грожан та Магнуссен залишать Haas після сезону 2020

Гонщики Ф1 Ромен Грожан та Кевін Магнуссена майже одночасно повідомили, що не виступатимуть...

Детальніше

Гран Прі Айфеля: Боттас здобув третій поул у сезоні

Гонщик Mercedes Валттері Боттас став найкращим у кваліфікації Гран Прі Айфеля й не дозволив...

Детальніше

Гран Прі Айфеля: Боттас встановив рекорд траси на тренуванні

Пілоти Mercedes показали найкращі результати на суботньому тренуванні Гран Прі Айфеля. Проте...

Детальніше