Автоспорт

Гран Прі Бахрейну: Ферстаппен очолив третю практику

Дата: 28 Листопада 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен показав найкращий час третьої й фінальної практики Гран Прі Бахрейну.

 

Команди не поспішали випускати своїх пілотів на початку сесії й можливо чекали, аби характеристики треку наблизились ближче до тих, що будуть під час кваліфікації: тобто вичікували, поки сонце сховається й поверхня треку почне охолоджуватись.

Читайте також:

 

В цей час лише Кімі Райкконен та Ніколя Латіфі проїхали швидкі кола й очікувано фін перші десять хвилин був на горі протоколу з часом 1.31,247, що було гіршим майже на півтори секунди за п’ятничний час Льюїса Хемілтона (1.28.971).

 

Проте через 20 хвилин від початку сесії майже всі гонщики одразу виїхали на трасу, чим створили неабиякий трафік.

 

Найкращим майже одразу став Макс Ферстаппен (1.29,617) й Льюїс Хемілтон був лише у 0,369 с від нідерландця. При цьому всі гонщики цього разу вже були на Soft, але такого комплекту вистачало лише га одну спробу.

 

Свою другу серію швидких кіл Ферстаппен почав за десять хвилин й покращився до 1.29,600, проте на боліді було помічено неправильне функціонування заднього актикрила при відкриванні DRS й сильні іскри під днищем. Вочевидь, у RBR використовують менший кліренс на болідах.

 

 

Фінальні «кваліфікаційні» спроби почались за 20 хвилин до завершення практики, й Валттері Боттас, який трохи «страждав» від пошуку правильних налаштувань у п’ятницю, зміг покращити час тренування майже на секунду – 1.28,721.

 

Хемілтон вже за пару хвилин поліпшив результат напарника на 0,103 – 1.28,618, а Ферстаппен у свою чергу знайшов ще 0,263 – 1.28,355. При цьому, «бовтання» верхньої частини антикрила на боліді нідерландця продовжилось. Фактично на цьому протистояння лідерів завершилось.

 

Другий болід RBR Алекса Албона був лише у 0,6 секундах й схоже навряд чи втрутиться у боротьбу зазначеного тріо за поул Гран Прі Бахрейну.

 

Проте у топ-10 точно будуть гонщики McLaren, AlphaTauri та Racing Point, розриви між якими були мінімальні у фінальній практиці. Пілоти ж Renault та Ferrari поки виглядають такими, що будуть першими у другій десятці.

 

 

Цікавий інцидент стався наприкінці сесії, коли Хемілтон не встиг виїхати з піт-лейн до появи червоного світла. Британець хотів потренувати старти, як це робить більшість гонщиків, але був змушений припаркувати болід під світлофором.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Час Феттеля у Ф1 вичерпався?

Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...

Детальніше

Ferrari та Alpine протестували 18-дюймові колеса

Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...

Детальніше

Tesla створить першу українську команду Ф1

Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...

Детальніше