Автоспорт

Гран Прі Бахрейну: Яке насправді відставання Mercedes від Red Bull?

Дата: 27 Березня 2021
Автор: Роман Галімон

Результати перших двох практик Гран Прі Бахрейну розповідають доволі цікаву історію про новий сезону Ф1 2021 року. Проте чи правда те що ми бачимо?




Зі зрозумілих причин друге одногодинне тренування в рамках Гран Прі Бахрейну стало показовішим за перше, адже проводилась у сутінках на охолодженій трасі, так само як буде кваліфікація та гонка.

 

Хоча це була та ж траса, де відбулись передсезонні тести два тижні тому, а Red Bull знову були попереду, тепер їхній відрив був не настільки великим.

 

Довгі відрізки

1. Ферстаппен 1хв37,51с (8 кіл)
2. Хемільтон 1хв37,72с (7 кіл)
3. Перес 1хв37,92с (9 кіл)
4. Цунода 1хв38,27с (8 кіл)
5. Гаслі 1хв38,32с (7 кіл)
6. Сайнс 1хв38.37с (12 кіл)
7. Боттас 1хв38,49с (9 кіл)
8. Ріккардо 1хв38,63с (8 кіл)
9. Норріс 1хв38,70 с (10 кіл)
10. Стролл 1хв39,04 с (11 кіл)
11. Леклер 1хв39,06 с (8 кіл)
12. Рассел 1хв39,22 с (13 кіл)
13. Алонсо 1хв39,24с (12 кіл)
14. Джовінацці 1хв 39,26 с (12 кіл)
15. Окон 1хв39.36s (12 кіл)
16. Шумахер 1хв40,54с (8 кіл)

 

Два тижні тому на тестах перевага у RB16B була близько 0,7 с, проте з тих пір Mercedes допрацювали баланс й приборкала болід W12.

Схоже «срібні стріли» поки можуть функціонувати у вузькому робочому вікні, але можуть, що й довів все Льюїс Хемільтон із колом на 0,2 секунди гіршим за час Макс Ферстаппена.

 

Здається, Mercedes більше зношує шини в поворотах, оскільки, якщо проводити порівняння між колами Ферстаппена та Хемільтона, W12 був абсолютно рівним RB16B до 13-го повороту. Але потім Ферстаппен відірвався, а Mercedes втрачав зчеплення.




Звісно, це лише практика, й ніхто не знає відповідні завантаження паливом або різницю в режимах роботи двигунів, які зазвичай змінюються у суботу та неділю у порівнянні з п’ятницею. Але якщо проводити паралелі з минулим роком та тренуваннями сезону-2020, то така б практика говорила про перевагу Red Bull у 0,2 секунди.

 

Проте, не всі карти ще розкриті й Mercedes, за припущеннями, підготувала нову систему суперохолодження у вхідному колекторі для коротких сплесків додаткової потужності.

 

Тож, Хемільтон може отримати пару десятих, коли почнуть працювати технічні хитрощі. А це й забезпечить поул?




Якщо ж виокремити в таблицях комбінацію коротких та довгих заїздів, то можна отримати дуже приблизну стартову решітку на Гран Прі Бахрейну. Виглядає вона приблизно так:

 

Red Bull

+ 0,2 с

Mercedes

+ 0,2 с

McLaren / AlphaTauri / Ferrari

+ 0,3 с

Aston Martin

+ 0,2 с

Alpine / Alfa Romeo

+ 0,5 с

Williams

+ 0,9 с

Haas

 

Таким чином стартова решітка розтягнеться приблизно на 2,3 с, що порівняно з 2,2 с, які були в кваліфікації Бахрейну минулого року.

 

Й хоча нові обмеження в аеродинаміці й притискній силі мали б уповільнити боліди 2021 року, проте здається, новий регламент не суттєво вплине на час нової кваліфікації.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Гран Прі Британії: Хемільтон виграв гонку після зіткнення з Ферстаппеном

Гонщик Mercedes Льюїс Хемільтон виграв гонку Гран Прі Великої Британії після зіткнення з Максом...

Детальніше

Гран Прі Британії: Ферстаппен виграв першу спринтерську гонку Ф1

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв першу в історії спринтерську гонку в історії Ф1, яка...

Детальніше

Гран Прі Британії: Хемільтон став найкращим у п’ятничній кваліфікації

Гонщик Mercedes Льюїс Хемільтон став першим у п’ятничній кваліфікації Гран Прі Великої...

Детальніше