Автоспорт

Гран Прі Бахрейну: Хемілтон виграв тригодинну гонку з моторошною аварією Грожана

Дата: 29 Листопада 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв неймовірну нічну гонку Гран Прі Бахрейну, яка переривалась червоними прапорами через моторошну аварію Ромена Грожана.

 

Прогнози на дощ так й не збулись й гонка почалась за сухих умов.

Читайте також:

 

На старті Льюїс Хемілтон пішов у відрив, а Валттері Боттас провалився аж на чотири місця. Поганим стартом фіна скористалися спочатку Ферстаппен та Перес. А потім Албону й Ріккардо затисли гонщика Mercedes й пройшли у першому повороті.

 

 

Проте гонка була терміново зупинена, коли болід Haas Ромена Грожана вилетів із траси в огорожу, де одразу загорівся. Після контакту з Квятом, машину направило під прямим кутом у «рейки», де просто розірвало на дві частини. Були видно, що монокок був повністю вирваний, а частина боліда залишилась з іншого боку металевого бар’єру.

 

В той час як машина була обнята полум’ям, француз дивом зміг вибратись неушкодженим. На повторах були видно, що каркас безпеки й Halo спрацювали, адже гонщик «пройшов» крізь металевий бар’єр майже неушкодженим.

 

 

Команда пізніше повідомила, що гонщик отримав невеликі опіки на руках і щиколотках й відправлений до лікарів із підозрою на зламані ребра.

 

 

Гоночній дирекції знадобились майже півтори години для заміни бар’єру, в той час як гонщики переглядали повтор старту та аварію Грожана на піт-лейн, де їх зупинила машина безпеки.

 

 

Під час цієї зупинки Ландо Норрісу зокрема змінили переднє антикрило, яке він зломив під час контакту у перших поворотах.

 

Рестарт гонки відбувся о 18:35 за місцевим часом й гонщики були змушені повернутись на позиції за коло до того, як гонка була зупинена. А отже Боттасу, зокрема, повернули дві позиції.

 

 

Пілоти почали третє коло гонки зі стартових позицій, але вже у восьмому повороті автомобіль безпеки з’явився на трасі, адже Квят став причиною перевороту боліда Ленса Стролла, якому деякий час довелось висіти до низу головою, поки його паски безпеки не відстебнули медики з машини безпеки.

 

 

Пізніше росіянина покарали 10-секундним штрафом.

 

Рестарт відбувся на 9-му колі, але до цього часу Боттас був змушений відвідати бокси, адже команда помітила уламки, що застрягли в боліді фіна.

 

Хемілтон втретє спокійно пішов у відрив, а Ферстаппен потрохи відставав від британця. Проте за третє місце Переса була щільна боротьба: Албон, Норріс, Окон, Леклер та Сайнс йшли майже в секунді один від одного.

 

Завдяки DRS Сайнс та Ріккардо змогли «розібратись» з Леклером, як й гонщики AlphaTauri пізніше. Паралельно й Феттель скаржився на «некерованість» боліда, але німець був на останніх місцях.

 

Цікаво, що гонщики на Medium почали робити піт-стопи несподівано рано. Зокрема, Хемілтон віддав лідерство Ферстаппену на 20-му колі, а той же Леклер піднявся на 6-е місце після піт-стопів своїх вищезгаданих «кривдників».

 

При цьому, Сайнс піднявся на третє місце завдяки довшому відрізку на Soft.

 

Ферстаппен заїхав у бокси на 21-му колі й повернув першу позицію Хемілтону, проте перейшов на відміну від британця на Hard.

 

Майже одразу все ж заїхав у бокси й Сайнс. Він виїхав вже п’ятим після Хемілтона, Ферстаппена, Переса та Албона, який до речі обійшов Гаслі у «принциповій» боротьбі за місце у програмі RBR.

 

Після цього гонка фактично «заспокоїлась». Хемілтон, що їхав на Medium, був попереду Ферстаппена й Переса на Hard. Далі були Албон, Норріс й Сайнс на Medium.

 

Проте на 35-му колі Ферстаппен запустив чергову хвилю піт-стопів зі спробою підрізати лідерів. Однак на відміну від RBR, у Mercedes провели зупинку Хемілтона бездоганно й британець повернувся на трасу прямо перед Пересом без втрати першої позиції.

 

Перес наступного кола теж відвідав бокси й виїхав позаду гонщиків McLaren, які пізніше теж були змушені робити піт-стопи й опинились вже за Албоном. Хоча Алекс все ж зміг обійти Сайнса до його піт-стопа.

 

Другий гонщик RBR намагався дістати Переса, але за десять кіл до фінішу, коли відрив до мексиканця вже був 3 секунди, Алекс повідомив, що його задні шини «закінчились».

 

В той же час, Ферстаппен (за десять кіл до фінішу) зробив «безкоштовний» піт-стоп та отримав свій комплект шин, аби здобути додатковий бал за швидке коло в гонці.

 

На останніх колах, Перес спокійно їхав на третьому місці й навіть встиг пожартувати над своєю командою, чи не заснули вони, бо радіообмін деякий час був між ними відсутній. Проте за три кола до фінішу, болід Racing Point задимився, а потім й загорівся, як не намагався Серхіо дотягнути болід до фінішу.

 

 

На трасі з’явився автомобіль безпеки, під яким гонщики й фінішували. До цього моменту, Сайнс зміг обійти Гаслі, але наздогнати Норріса вже зі зрозумілих причин не зміг.

 

Хемілтон довів гонку до перемоги, а гонщики RBR опинились на подіумі. Гонщики McLaren стали 4-м та 5-м. У другій п’ятірці опинились Гаслі, гонщики Renault, Боттас та Леклер.

 

Наступна гонка відбудеться вже за тиждень й також на трасі Бахрейну, але в іншій конфігурації.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Одна відповідь до “Гран Прі Бахрейну: Хемілтон виграв тригодинну гонку з моторошною аварією Грожана”

  1. Тарас :

    Дякую за розгорнутий огляд. Слідкую разом з вами

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Гран Прі Катару: Хемілтон виграв першу гонку Ф1 на Лосейл

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв перший в історії Гран Прі Катару та зменшив відставання...

Детальніше

Ферстаппен та Боттас отримали штрафи на старті Гран Прі Катару

Макс Ферстаппен та Валттері Боттас втратять місця на стартовій решітці Гран Прі Катару...

Детальніше

Гран Прі Катару: Хемілтон здобув перший поул на Лосейл

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон став найшвидшим у кваліфікації Гран Прі Катару та здобув свій...

Детальніше