
Автоспорт
Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув впевнену перемогу в гонці Гран Прі Бельгії, контролюючи хід перегонів від старту до фінішу.
До старту гонки стало відомо, що Карлос Сайнс не зможе виступити на етапі в Спа, адже на колі виїзду на стартову решітку на його боліді був помічений дим, а пізніше було знайдено «пошкодження вихлипної системи».
На старті майже без боротьби Хемілтон пішов у відрив, хоча в першому повороті Боттас натякнув на можливість атаки. Проте позаду відбулось більше боротьби: Ферстаппен, який теж (як пілоти Mercedes) стартував на Medium, опинився під тиском Ріккардо.
Боротьба колишніх напарників тривала недовго, й топ-5, куди також увійшов Окон після обгону Албона, почала розтягуватись.
Стролл, Гаслі, Перес та Норріс перебували у другій п’ятірці, з якої витиснули Леклера, що гарно стартував, коли відіграв чотири місця в перших поворотах. Проте Ferrari явно програла на прямих й монегаск згодом скотився на 12-е місце, пропустивши ще й Квята.
На 10-му колі Джовінацці втратив свою машину й розбив її в бар’єри, проте відірване колесо полетіло в бік боліду Williams й Джордж Расселл теж опинився в стіні. Виїзд автомобіля безпеки нейтралізував гонку, а команди почали закликати гонщиків за свіжими комплектами шин.
WATCH NOW: Giovinazzi and Russell walk away after a huge crash on Lap 11 at Spa 💥👀#BelgianGP 🇧🇪 #F1 https://t.co/hzbxiyvQJR
— Formula 1 (@F1) August 30, 2020
На рестарті Хемілтон, Боттас та Ферстаппен не змінили позицій, а позаду них опинились Гаслі та Перес, які вирішили не робити піт-стопи, чим змішали карти Ріккардо, Албону та Окону, що були змушені знову прориватись на «свої» позиції.
І якщо Гаслі зміг закріпитися на 4-му місці, то Перес спочатку програв дві позиції, а потім команда закликала його на піт-стоп, після чого він виїхав останнім.
На 19-му колі гонщики Ferrari ледь не спровокували ще один автомобіль безпеки, коли Леклер спробував атакувати 12-е місце Феттеля, але німець жорстко закрив траєкторію для напарника. Мабуть це не те місце, за яке варто розбивати машини?
Читайте також:
Проте на 23-му колі Леклера вже закликали в бокси й перевели на іншу стратегію, з якою він отримав свіжий комплект Medium та останнє 17-е місце.
Колом пізніше перед Леклером опинився Гаслі, який теж відвідав бокси. Однак, Перес та Гаслі на свіжій гумі швидко почали вигравати позиції й повернулись до топ-10, коли «видавили» звідти Квята.
На останніх колах лідери натякали один одному на додатковий піт-стоп, але обмежились загальним «скиданням» темпу. Це дозволило на останніх хвилинах Ріккардо показати найкраще коло та здобути додаткове очко.
Після Хемілтона, Боттаса, Ферстаппена та Ріккардо у топ-10 фінішували Окон, який зміг на останньому колі обігнати Албона, Норріс, Гаслі та пілоти Racing Point.
Британець здобув 89-у перемогу в кар’єрі та підтвердив домінування Mercedes цього сезону.
Пілоти Ferrari, які панували минулого року в Спа завдяки забороненій тепер технології у двигунах, опинились разом із клієнтськими командами поза очкової зони. Й наступна гонка у швидкісній Монці обіцяє бути аналогічно важкою для болідів із двигунами з Маранелло.
LAP 44/44: Car No. 44 👑#BelgianGP 🇧🇪 #F1 pic.twitter.com/13xlTRbRi2
— Formula 1 (@F1) August 30, 2020
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Команда Red Bull представила машину для сезону Ф1 2021 року в доволі скромному...
Швейцарська команда Sauber, що наразі виступає під брендом Alfa Romeo, стала першою командою Ф1,...
AlphaTauri слала другою командою Формули 1, яка провела презентацію боліда для сезону 2021...
Залишити відповідь