Автоспорт

Гран Прі Бельгії: Хемілтон впевнено виграв гонку

Дата: 30 Серпня 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув впевнену перемогу в гонці Гран Прі Бельгії, контролюючи хід перегонів від старту до фінішу.

 

До старту гонки стало відомо, що Карлос Сайнс не зможе виступити на етапі в Спа, адже на колі виїзду на стартову решітку на його боліді був помічений дим, а пізніше було знайдено «пошкодження вихлипної системи».




На старті майже без боротьби Хемілтон пішов у відрив, хоча в першому повороті Боттас натякнув на можливість атаки. Проте позаду відбулось більше боротьби: Ферстаппен, який теж (як пілоти Mercedes) стартував на Medium, опинився під тиском Ріккардо.

 

Боротьба колишніх напарників тривала недовго, й топ-5, куди також увійшов Окон після обгону Албона, почала розтягуватись.

 

Стролл, Гаслі, Перес та Норріс перебували у другій п’ятірці, з якої витиснули Леклера, що гарно стартував, коли відіграв чотири місця в перших поворотах. Проте Ferrari явно програла на прямих й монегаск згодом скотився на 12-е місце, пропустивши ще й Квята.

 

На 10-му колі Джовінацці втратив свою машину й розбив її в бар’єри, проте відірване колесо полетіло в бік боліду Williams й Джордж Расселл теж опинився в стіні. Виїзд автомобіля безпеки нейтралізував гонку, а команди почали закликати гонщиків за свіжими комплектами шин.

На рестарті Хемілтон, Боттас та Ферстаппен не змінили позицій, а позаду них опинились Гаслі та Перес, які вирішили не робити піт-стопи, чим змішали карти Ріккардо, Албону та Окону, що були змушені знову прориватись на «свої» позиції.

 

І якщо Гаслі зміг закріпитися на 4-му місці, то Перес спочатку програв дві позиції, а потім команда закликала його на піт-стоп, після чого він виїхав останнім.

 

На 19-му колі гонщики Ferrari ледь не спровокували ще один автомобіль безпеки, коли Леклер спробував атакувати 12-е місце Феттеля, але німець жорстко закрив траєкторію для напарника. Мабуть це не те місце, за яке варто розбивати машини?

 

Читайте також:




Проте на 23-му колі Леклера вже закликали в бокси й перевели на іншу стратегію, з якою він отримав свіжий комплект Medium та останнє 17-е місце.

 

Колом пізніше перед Леклером опинився Гаслі, який теж відвідав бокси. Однак, Перес та Гаслі на свіжій гумі швидко почали вигравати позиції й повернулись до топ-10, коли «видавили» звідти Квята.

 

На останніх колах лідери натякали один одному на додатковий піт-стоп, але обмежились загальним «скиданням» темпу. Це дозволило на останніх хвилинах Ріккардо показати найкраще коло та здобути додаткове очко.




Після Хемілтона, Боттаса, Ферстаппена та Ріккардо у топ-10 фінішували Окон, який зміг на останньому колі обігнати Албона, Норріс, Гаслі та пілоти Racing Point.

 

Британець здобув 89-у перемогу в кар’єрі та підтвердив домінування Mercedes цього сезону.

 

Пілоти Ferrari, які панували минулого року в Спа завдяки забороненій тепер технології у двигунах, опинились разом із клієнтськими командами поза очкової зони. Й наступна гонка у швидкісній Монці обіцяє бути аналогічно важкою для болідів із двигунами з Маранелло.

 

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Доменікалі стане новим генеральним директором Формули 1

Стефано Доменікалі призначений президентом і генеральним директором Формули 1 з січня 2021...

Детальніше

Боттас очолив й другу практику Ф1 у Сочі

Після першої практики гонщик Mercedes Валттері Боттас показав найкращий час за підсумками...

Детальніше

Боттас очолив першу практику Ф1 у Сочі

Пілот Mercedes Валттері Боттас показав найкращий час на першому тренуванні Гран Прі Ф1 у...

Детальніше