Автоспорт
Гонщики Ferrari очолили протокол другої практики Гран Прі Бразилії, хоча їхні суперники відстали не набагато.
Читайте також:
На початку тренування, яке на відміну від першого вже почалось за сухих умов, Роберт Кубіца розбив свій Williams у третьому повороті й сесію зупинили.
Difficult to be sure but it looks like Kubica may have hit a damp spot of track and lost control as he navigated Turn 3#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/F4EYWIDlsO
— Formula 1 (@F1) November 15, 2019
Після того, як практику поновили всі гонщики одразу виїхали на трек й, недивно що через малу довжину треку Інтерлагоса, почали виникати «корки». Тим не менш, Себастьян Феттель зміг показати перший орієнтир 1.09,570.
Перші спроби гонщики виконали на Medium, але потім переключилися на Soft, аби спробувати кваліфікаційний темп. Й тут знову кращим став Феттель із часом 1.09,217, проте Шарль Леклер відстав від нього лише на 0,021 с.
Цікаво, що Макс Ферстаппен показав найкращий (пурпурний) другий сектор, але останній сектор на прямій траси залишився за пілотами Ferrari. В цілому на колі Ферстаппен програв 0,134 секунди, але зовсім недалеко від нього були й Льюїс Хемілтон та Валттері Боттас, що обіцяє досить щільну боротьбу в кваліфікації.
Після цього гонщики перейшли до вивчення гоночного темпу з повними баками та довгими відрізками. На одному з таких відрізків двигун Honda на боліді П’єра Гаслі не витримав та машина Toro Rosso зупинилась на узбіччі в клубах диму.
За підсумками другої практики варто також відмітити шосте місце Кевіна Магнуссена, який відстав менше секунди від лідера. При цьому гонщик Haas навіть не скаржився на машину й протягом довгих відрізків. Можливо американська команда знайшла підхід до шин під кінець сезону?
У топ-10 також увійшли Даніель Ріккардо та Кімі Райкконен, які випередили Алекса Албона, болід котрого був відновлений після аварії у першій практиці. Карлос Сайнс замкнув десятку.
There were a few flames coming out of the back of the Toro Rosso, but marshals are snuffing them out 🔥❌👍#BrazilGP 🇧🇷 #F1 pic.twitter.com/8lBIabUN5X
— Formula 1 (@F1) November 15, 2019
Іронія відбулась під кінець, коли друга практика завершилась аналогічно до першої. Данііл Квят у тому ж 12-му повороті, що й Албон у першій практиці, не втримав болід Toro Rosso та мокрою травою скотився в бар’єри. Сесія була зупинена й не відновлювалась. Здається, одній команді доведеться попрацювати у «комендантську годину», аби відновити два боліда.
Поз. | Гонщик | Мотор | Кола | Час | Відставання |
---|---|---|---|---|---|
1 | С. Феттель | Ferrari | 30 | 1’09.217 | |
2 | Ш. Леклер | Ferrari | 35 | 1’09.238 | 0.021 |
3 | М. Ферстаппен | Honda | 33 | 1’09.351 | 0.134 |
4 | В. Боттас | Mercedes | 37 | 1’09.373 | 0.156 |
5 | Л. Хемілтон | Mercedes | 39 | 1’09.440 | 0.223 |
6 | К. Магнуссен | Ferrari | 38 | 1’10.143 | 0.926 |
7 | Д. Ріккардо | Renault | 32 | 1’10.194 | 0.977 |
8 | К.Райкконен | Ferrari | 39 | 1’10.210 | 0.993 |
9 | А. Албон | Honda | 31 | 1’10.275 | 1.058 |
10 | К.Сайнс | Renault | 38 | 1’10.310 | 1.093 |
11 | Н.Хюлькенберг | Renault | 31 | 1’10.325 | 1.108 |
12 | П. Гаслі | Honda | 26 | 1’10.352 | 1.135 |
13 | А.Джовінацці | Ferrari | 36 | 1’10.419 | 1.202 |
14 | Д. Квят | Honda | 34 | 1’10.424 | 1.207 |
15 | С. Перес | Mercedes | 31 | 1’10.443 | 1.226 |
16 | Р. Грожан | Ferrari | 38 | 1’10.504 | 1.287 |
17 | Л. Стролл | Mercedes | 33 | 1’10.568 | 1.351 |
18 | Л. Норріс | Renault | 41 | 1’10.700 | 1.483 |
19 | Д. Расселл | Mercedes | 36 | 1’11.818 | 2.601 |
20 | Р. Кубіца | Mercedes | 2 |
Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...
Залишити відповідь