Автоспорт

Гран Прі Бразилії: дует Ferrari став найкращим у п’ятницю

Дата: 15 Листопада 2019
Автор: Редакція

Гонщики Ferrari очолили протокол другої практики Гран Прі Бразилії, хоча їхні суперники відстали не набагато.

 

Читайте також:

 

На початку тренування, яке на відміну від першого вже почалось за сухих умов, Роберт Кубіца розбив свій Williams у третьому повороті й сесію зупинили.

 

Після того, як практику поновили всі гонщики одразу виїхали на трек й, недивно що через малу довжину треку Інтерлагоса, почали виникати «корки». Тим не менш, Себастьян Феттель зміг показати перший орієнтир 1.09,570.

 

Перші спроби гонщики виконали на Medium, але потім переключилися на Soft, аби спробувати кваліфікаційний темп. Й тут знову кращим став Феттель із часом 1.09,217, проте Шарль Леклер відстав від нього лише на 0,021 с.

 

Цікаво, що Макс Ферстаппен показав найкращий (пурпурний) другий сектор, але останній сектор на прямій траси залишився за пілотами Ferrari. В цілому на колі Ферстаппен програв 0,134 секунди, але зовсім недалеко від нього були й Льюїс Хемілтон та Валттері Боттас, що обіцяє досить щільну боротьбу в кваліфікації.

 

Після цього гонщики перейшли до вивчення гоночного темпу з повними баками та довгими відрізками. На одному з таких відрізків двигун Honda на боліді П’єра Гаслі не витримав та машина Toro Rosso зупинилась на узбіччі в клубах диму.

 

За підсумками другої практики варто також відмітити шосте місце Кевіна Магнуссена, який відстав менше секунди від лідера. При цьому гонщик Haas навіть не скаржився на машину й протягом довгих відрізків. Можливо американська команда знайшла підхід до шин під кінець сезону?

 

У топ-10 також увійшли Даніель Ріккардо та Кімі Райкконен, які випередили Алекса Албона, болід котрого був відновлений після аварії у першій практиці. Карлос Сайнс замкнув десятку.

Іронія відбулась під кінець, коли друга практика завершилась аналогічно до першої. Данііл Квят у тому ж 12-му повороті, що й Албон у першій практиці, не втримав болід Toro Rosso та мокрою травою скотився в бар’єри. Сесія була зупинена й не відновлювалась. Здається, одній команді доведеться попрацювати у «комендантську годину», аби відновити два боліда.

Поз. Гонщик Мотор Кола Час Відставання
1 С. Феттель Ferrari 30 1’09.217
2 Ш. Леклер Ferrari 35 1’09.238 0.021
3 М. Ферстаппен Honda 33 1’09.351 0.134
4 В. Боттас Mercedes 37 1’09.373 0.156
5 Л. Хемілтон Mercedes 39 1’09.440 0.223
6 К. Магнуссен Ferrari 38 1’10.143 0.926
7 Д. Ріккардо Renault 32 1’10.194 0.977
8 К.Райкконен Ferrari 39 1’10.210 0.993
9  А. Албон Honda 31 1’10.275 1.058
10 К.Сайнс Renault 38 1’10.310 1.093
11 Н.Хюлькенберг Renault 31 1’10.325 1.108
12 П. Гаслі Honda 26 1’10.352 1.135
13 А.Джовінацці Ferrari 36 1’10.419 1.202
14 Д. Квят Honda 34 1’10.424 1.207
15 С. Перес Mercedes 31 1’10.443 1.226
16 Р. Грожан Ferrari 38 1’10.504 1.287
17 Л. Стролл Mercedes 33 1’10.568 1.351
18 Л. Норріс Renault 41 1’10.700 1.483
19 Д. Расселл Mercedes 36 1’11.818 2.601
20 Р. Кубіца Mercedes 2

 

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Пілоти Ф1 отримають в сезоні-2020 додатковий MGU-K

Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити...

Детальніше

Mercedes вперше випробувала 18-дюймові шини

Команда Mercedes вперше вивела на трек болід на 18-дюймових шинах, які з’являться у сезоні Ф1 2021...

Детальніше

У Mercedes досягли принципової згоди щодо майбутнього у Формулі 1?

Керівництво Ф1 та Daimler попередньо домовились, що команда Mercedes залишиться у Ф1 за нового...

Детальніше