Автоспорт

Гран Прі Бразилії: Хемілтон очолив фінальну практику

Дата: 16 Листопада 2019
Автор: Редакція

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон став найкращим у третьому тренуванні Гран Прі Бразилії, Макс Ферстаппен програв 0,026 секунди.

 

За сухої, але прохолодної, погоди не всі гонщики поспішали залишити бокси. Цим скористався Роберт Кубіца, який пропустив всі попередні тренування – перше, бо віддав машину Ніколя Латіфі, друге, бо розбив машину. Поляк одразу установив свій найкращий час на Soft – 1.13.998.

 

Читайте також:

 

Проте Карлос Сайнс на Medium одразу покращив час гонщика Williams майже на три секунди – 1.11,058.

 

Лідери вирішили виїхати на Soft та почали з кваліфікаційних спроб. Шарль Леклер, Себастьян Феттель та Льюїс Хемілтон – гонщики швидко змінювались на горі протоколу. 1.09,562 – став новим орієнтиром від гонщика Mercedes.

 

Пілоти Ferrari могли покращитись, але їм завадили інші гонщики, які виїхали в цей же час на трасу.

 

Всередині сесії Макс Ферстаппен завдяки гарному середньому сектору показав 1.09,063 і деякий час події на трасі заспокоїлись.

 

За нової спроби та нової гуми Soft дві Ferrari доволі легко вийшли вперед. Леклер очолив сесію з часом 1.08,611, а Феттель відстав від нього на 0,053. Цікаво, що гонщики Скудерії потребували два кола на охолодження гуми, аби спробувати знову вийти в оптимальний робочий режим гуми.

 

Але й тут Mercedes знайшла відповідь й Хемілтон вийшов вперед з часом 1.08,320. Ферстаппен, якого багато хто вважає фаворитом цієї траси, проїхав свою спробу на 0,026 гірше.

Під кінець сесії, машин на трасі було так багато, що уникнути «корок» було неможливо. Особливо показовим був момент, коли Карлос Сайнс просто «підрізав» Леклера, адже іспанець готувався до швидкого кола та не хотів нікого пропускати.

 

Цікаво, що завдяки короткій довжині треку Інтерлагос, гонщики другого ешелону відстали лише на одну секунду й Данііл Квят став серед них найкращим. Крім нього, неочікувано у топ-10 опинились гонщики Alfa Romeo, які на відмінну від пілотів Haas поки підтверджують п’ятничну швидкість. Ну а Норріс та Сайнс вже майже прописались  в «десятці» й, швидше за все, гарантують собі вихід у фінал кваліфікації.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Пілоти Ф1 отримають в сезоні-2020 додатковий MGU-K

Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити...

Детальніше

Mercedes вперше випробувала 18-дюймові шини

Команда Mercedes вперше вивела на трек болід на 18-дюймових шинах, які з’являться у сезоні Ф1 2021...

Детальніше

У Mercedes досягли принципової згоди щодо майбутнього у Формулі 1?

Керівництво Ф1 та Daimler попередньо домовились, що команда Mercedes залишиться у Ф1 за нового...

Детальніше