Автоспорт

Гран Прі Британії: Хемілтон виграв гонку на трьох колесах

Дата: 2 Серпня 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув перемогу на Гран Прі Великої Британії в Сільверстоуні, хоча за два кола до кінця ледь не вибув із перегонів.

 

До старту стало відомо, що на двигуні боліда Ніко Хюлькенберга виникли проблеми й він не працював належним чином. Через це команда вирішила повернути машину в бокси, а Халк був змушений дивитися гонку глядачем.

На старті Хемілтон спокійно пішов у відрив, а за Боттасом відбулась невелика боротьба за третє місце між Ферстаппеном та Леклером. У перших поворотах Шарль вийшов вперед, але потім Макс його випередив.

 

Гонщики першої четвірки, що стартували на Medium, зазнали невеликого пресингу від гонщиків, що були на Soft. Проте суттєво зміг покращитись лише Сайнс, який вийшов на п’яте місце та навіть хотів атакувати Леклера.

 

Але наприкінці першого кола Магнуссен погано вийшов з останнього повороту й його болід підчепив Албон, чим відправив машину Haas у відбійник. Після чого з’явилась перша машина безпеки. Пізніше гонщику RBR дали 5-секундний штраф.

 

Сефеті-кар пробув на треку до 6 кола й гонщики відновили гонку без суттєвих проблем та зміни позицій.

 

До 12-го кола гонка тривала без суттєвих змін: гонщики Mercedes потрохи збільшували перевагу, а розриви між іншими теж зростали. Але аварія Квята змусила автомобіль безпеки знову виїхати на трек.

При цьому команди вирішили цим скористатись й закликали гонщиків до боксів. Майже всі пілоти перейшли на Hard й лише Грожан залишився на Medium й піднявся аж на 5-у позицію.

 

Рестарт відбувся на 18 колі й знову не приніс суттєвих змін у пелетоні. Лише Ландо Норріс після боротьби у кількох поворотах зміг пройти Ріккардо.

 

Наступні кілька кіл увага була зосереджена на тому, як гонщики McLaren обходили Грожана. На початку боротьби Ромен підрізав Сайнса, за що пізніше отримав попередження у вигляді чорно-білого прапору.

 

Грожан протримався на трасі аж до 36 кола, поки не змінив свій Medium на Hard, після чого виїхав останнім й 17-м. В іншому порядок гонщиків не змінювався.

 

Проте останні кола стали просто неймовірні з точки зору «вау-ефекту». Спочатку за два кола до фінішу на боліді Боттаса не витримує ліве переднє колесо й він ледь дотягує до боксів та виїжджає за межею топ-10.

 

Потім у Сайнса за коло до фінішу аналогічно розривається колесо, а на фінішному колі у Хемілтона теж відбувається аналогічне пошкодження комплекту Hard.

Попри падіння швидкості Льюїсу все ж вдається дотягнути до фінішу, хоча за ним вже їхав Ферстаппен, який завітав на піт-стоп та отримав свіжий комплект. Третім на подіумі став Леклер.

 

Далі гонщики фінішували майже у тому порядку, що й провели всю гонку: Ріккардо, Норріс, Окон й Гаслі. Лише Албон завдяки іншій стратегії зміг увірватися до топ-10 та випередити Стролла та Феттеля.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

McLaren чекає боротьби з Ferrari за третє місце у сезоні Ф1-2020

Керівник команди Формули 1 McLaren Андреас Зайдль вважає, що Ferrari може повернутись у боротьбу за...

Детальніше

Гран Прі Туреччини: Хемілтон виграв гонку та здобув сьомий титул

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув перемогу на Гран Прі Туреччини та став семиразовим...

Детальніше

Гран Прі Туреччини: Стролл виграв дощову кваліфікацію

Гонщик Racing Point Ленс Стролл здобув свій перший поул у дощових умовах кваліфікації Гран Прі...

Детальніше