Автоспорт

Гран Прі Британії: Стролл став найкращим у другій практиці

Дата: 31 Липня 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Racing Point Ленс Стролл показав найкращий час у другому тренуванні Гран Прі Великої Британії.

 

У другому тренуванні багато хто чекав на протистояння пілотів Red Bull Racing та Mercedes, адже саме в кінці п’ятниці команди зазвичай практикують кваліфікаційні заїзди. Проте все пішло не за цим планом.

 

Читайте також:

 

Першим гонщиком, що виїхав на трек був Даніель Ріккардо, який на Renault встановив перший орієнтир – 1:30.518. Далі інші гонщики почали покращувати цей результат (1:30.046 – А. Джовінацці, 1:28.960 – П. Гаслі, 1:28.773 – Ш. Леклер). Проте всі ці результати були показані на вживаній або твердішій гумі.

 

При цьому гонщики продовжили «досліджувати» трек та можливу швидкість у поворотах. Через це Леклер не втримав болід у четвертому повороті, а Гаслі у 14-му.

 

Останніми гонщиками, які виїхали на Medium були Макс Ферстаппен та Валттері Боттас, які показали 1:28.390 й 1:28.039 та по черзі очолили протокол.




В той же час Льюїс Хемілтон та Себастьян Феттель знову були в тіні: британець показав «лише» 1:28.251, а німець повідомив команді після кількох кіл, що від SF1000 щось відвалилось (пізніше стало відомо про проблему з блоком педалей й болід Себа знову, як у першій практиці, надовго зупинився в боксах).

 

Після 30 хвилин команди вирішили перевести своїх гонщиків на Soft й час на колі одразу покращився: Алекс Албон з 1:27.364 став найкращим на недовгий час. Адже до гонщика RBR приєдналися Лекер, Ферстаппен та Ленс Стролл у своїх кваліфікаційних спробах,.

 

Проте тільки Стролл встиг показати найкращий час сесії 1:27.274, а Леклер – 1:27.570, як сесія переривається червоними прапорами.

 

Албон у повороті Stowe  не втримав свій болід та розбив його в стіну на високій швидкості, яку трохи зменшила асфальтова зона безпеки.

 

Після відновлення сесії команди одразу продовжили програми, й Ferrari навіть випустила Феттеля. Стосовно ж Mercedes з’явились припущення, що вони вирішили зберегти свіжі комплекти Soft на суботу й тому продовжили виступати на Medium, а Хемілтон взагалі тестував Hard.




В останні хвилини гонщики суттєво не покращили свої результати й Стролл залишився лідером сесії, а його тимчасовий партнер Ніко Хюлькенберг продовжив вивчати болід Racing Point та програв лише 0,6 секунд.

 

Цікаво, що попри вильоти в першій практиці пристойну швидкість показали боліди Alfa Romeo, які зробили суттєвий крок після Угорщини.

 

Феттель не піднявся вище 18-го місця й здається команда все ще шукає налаштування для його Ferrari, після того як майже половину часу німець провів у боксах. На болід жалівся й Хемілтон, який поступився лідеру сесії 0,3 секунди.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Mercedes залишиться у Формулі 1 до 2021 року

Mercedes підпише новий контракт із Формулою 1, проте з можливістю виходу через рік.   Mercedes...

Детальніше

Гран Прі 70-річчя Ф1: Ферстаппен переграв Mercedes

Ювілейну гонку Ф1, присвячену 70-річчю чемпіонату виграв гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен,...

Детальніше

Гран Прі 70-річчя Ф1: Боттас виборов поул у Хемілтона

Гонщик Mercedes Валттері Боттас здобув поул-позицію на ювілейному Гран Прі Ф1, після того як...

Детальніше