Автоспорт

Гран Прі Британії: Стролл став найкращим у другій практиці

Дата: 31 Липня 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Racing Point Ленс Стролл показав найкращий час у другому тренуванні Гран Прі Великої Британії.

 

У другому тренуванні багато хто чекав на протистояння пілотів Red Bull Racing та Mercedes, адже саме в кінці п’ятниці команди зазвичай практикують кваліфікаційні заїзди. Проте все пішло не за цим планом.

 

Читайте також:

 

Першим гонщиком, що виїхав на трек був Даніель Ріккардо, який на Renault встановив перший орієнтир – 1:30.518. Далі інші гонщики почали покращувати цей результат (1:30.046 – А. Джовінацці, 1:28.960 – П. Гаслі, 1:28.773 – Ш. Леклер). Проте всі ці результати були показані на вживаній або твердішій гумі.

 

При цьому гонщики продовжили «досліджувати» трек та можливу швидкість у поворотах. Через це Леклер не втримав болід у четвертому повороті, а Гаслі у 14-му.

 

Останніми гонщиками, які виїхали на Medium були Макс Ферстаппен та Валттері Боттас, які показали 1:28.390 й 1:28.039 та по черзі очолили протокол.




В той же час Льюїс Хемілтон та Себастьян Феттель знову були в тіні: британець показав «лише» 1:28.251, а німець повідомив команді після кількох кіл, що від SF1000 щось відвалилось (пізніше стало відомо про проблему з блоком педалей й болід Себа знову, як у першій практиці, надовго зупинився в боксах).

 

Після 30 хвилин команди вирішили перевести своїх гонщиків на Soft й час на колі одразу покращився: Алекс Албон з 1:27.364 став найкращим на недовгий час. Адже до гонщика RBR приєдналися Лекер, Ферстаппен та Ленс Стролл у своїх кваліфікаційних спробах,.

 

Проте тільки Стролл встиг показати найкращий час сесії 1:27.274, а Леклер – 1:27.570, як сесія переривається червоними прапорами.

 

Албон у повороті Stowe  не втримав свій болід та розбив його в стіну на високій швидкості, яку трохи зменшила асфальтова зона безпеки.

 

Після відновлення сесії команди одразу продовжили програми, й Ferrari навіть випустила Феттеля. Стосовно ж Mercedes з’явились припущення, що вони вирішили зберегти свіжі комплекти Soft на суботу й тому продовжили виступати на Medium, а Хемілтон взагалі тестував Hard.




В останні хвилини гонщики суттєво не покращили свої результати й Стролл залишився лідером сесії, а його тимчасовий партнер Ніко Хюлькенберг продовжив вивчати болід Racing Point та програв лише 0,6 секунд.

 

Цікаво, що попри вильоти в першій практиці пристойну швидкість показали боліди Alfa Romeo, які зробили суттєвий крок після Угорщини.

 

Феттель не піднявся вище 18-го місця й здається команда все ще шукає налаштування для його Ferrari, після того як майже половину часу німець провів у боксах. На болід жалівся й Хемілтон, який поступився лідеру сесії 0,3 секунди.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Red Bull представила болід сезону 2021 року

Команда Red Bull представила машину для сезону Ф1 2021 року в доволі скромному...

Детальніше

Alfa Romeo представила болід Ф1 для сезону-2021

Швейцарська команда Sauber, що наразі виступає під брендом Alfa Romeo, стала першою командою Ф1,...

Детальніше

AlphaTauri представила «новий» болід для сезону 2021

AlphaTauri слала другою командою Формули 1, яка провела презентацію боліда для сезону 2021...

Детальніше