Автоспорт

Гран Прі Емілії-Романьї: Хемілтон виграв гонку помилок й невезіння

Дата: 1 Листопада 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв гонку в Імолі, що відбулась в рамках Гран Прі Емілії-Романьї.

 

На трасі в Імолі організатори Ф1 вирішили випробувати новий формат гоночного вікенду – дводенний розклад: лише одна практика й кваліфікація в суботу та гонка в неділю. За задумом, це мало не дати командам зібрати багато даних й зробити боротьбу гострішою.

 

Й забігаючи наперед варто сказати, що битва на трасі дійсно вийшла щільнішою. Проте навряд чи це сталося завдяки новому формату вікенду, який ще буде не раз обговорюватись, а терміни його впровадження поки невідомі.




На старті Боттас майже без проблем пішов у відрив, а ось на позицію Хемілтона було аж три атаки. З лівого боку його майже одразу обійшов Ферстаппен, але Гаслі й Ріккардо також спробували випередити британця перед першою шиканою.

 

Льюїс зміг відбитись від гонщиків AlphaTauri та Renault, але Даніель все ж отримав зиск від свого гарного старту й обійшов Гаслі.

 

Єдиним суттєво постраждалим на першому колі став Стролл, який зломив переднє антикрило в болід Окона, й був змушений відвідати бокси, де отримав новий спойлер й гуму Hard.

 

Також дія Феттеля, що призвела до розвороту Магнуссена, опинились під розслідуванням, але німець все ж не був покараний.

 

На дев’ятому колі, коли перша трійка відірвалась вже на 10 секунд від решти, стало відомо, що Гаслі доведеться зупинитись через проблеми з двигуном (витік рідини). Таким чином, у топ-5 увійшов Леклер, якого від початку гонки атакував Албон. Другого гонщика Red Bull, у свою чергу, не відпускав Квят.

 

Проте всі гонщики топ-10 (окрім Боттаса, Ферстаппена та Хемілтона) стартували на Soft, а отже були вимушені йди на піт-стопи вже на 14-15 колах й в основному перейшли на Hard (хоча Сайнс на Medium).

 

Таким чином в цей час від четвертого місця до десятого була незвична ситуація: Перес, Феттель, Райкконен, Латіфі, Магнуссен й лише потім Ріккардо.




На 19-му колі зупинився вже Ферстаппен, й Mercedes вирішила відповісти ким? Правильно, закликала лідера гонки Боттаса на 20-му колі.

 

Хемілтон отримав вільний простір й почав ставити кращі кола, а Боттас виїхав перед Ферстаппеном й явно втримував його, аби Хемілтон виїхав попереду нідерландця. При цьому, британець вже на зношеному Medium їхав швидше своїх переслідувачів на Hard майже на одну секунду.

 

Цікаво, що група гонщиків у топ-10 на Medium почала свої перші піт-стопи на 30-у колі. Проте, якщо Магнуссен повернувся в кінець пелетона, то Перес зміг залишитися у топ-10.

 

В цей же час Окон зупиняється на трасі й гоночна дирекція вводить «віртуальний режим машини безпеки», що допомагає Хемілтону «безкоштовно» зробити піт-стоп й повернутися першим із відривом від Боттаса у чотири секунди.

Дивно, що команди Ferrari, Alfa Romeo та Williams не закликали Феттеля, Райкконена та Латіфі в бокси, хоча ці гонщики все ще були у топ-10 й без піт-стопа.

 

Феттеля закликали лише на 40-у колі, коли він перебував на четвертій позиції. Але через помилку в боксах, болід німця протримали достатньо, аби він виїхав аж 14-м.

 

В цей же момент стало відомо, що болід Боттаса був пошкоджений ще з другого кола й отримав «суттєві» (як сказала команда по радіо) пошкодження. На 43-му колі це призвело до помилки фіна у передостанньому повороті й Ферстаппен майже без проблем наздогнав й випередив за допомогою DRS суперника на стартовій прямій.

Проте до Хемілтона залишалось ще 12 секунд й, здавалось, перша трійка вже не зазнає змін до фінішу.

 

На 49-му колі Райкконен завершив свій неймовірний відрізок на Medium й залишив четверте місце Пересу. Кімі виїхав 12-м, позаду Рассепла, який знову сподівався здобути бодай єдине очко у Ф1. Але цього, мабуть, не мало статися на цій гонці.

На 50-му колі болід Ферстаппен розвертає через пошкодження підвіски й все змінюється. Більшість гонщиків роблять «безкоштовні» зміни гуми з переходом на Soft. Але Расселл під час реальної машини безпеки не втримує свій Williams на розгоні зі схилу й розбиває передню підвіску. Й втрачає 10-е залікове місце, хоча за нього після рестарту теж довелось би поборотись.

За Хемілтоном та Боттасом, які перейшли на новий Soft вишиковується ціла черга з гонщиків, які бажають здобути третє місце на подіумі. Але додатковий піт-стоп Переса ускладнює йому задачу, адже мексиканець опиняється за Ріккардо (3-й), Леклером (4-й) та Албоном (5-й).

 

Варто відмітити, що Стролл під час хвилі піт-стопів через холодні гальма збив механіка, який тримав передній домкрат.

 

На рестарті Хемілтон без проблем уходить вперед та ще й встановлює найшвидше коло гонки. А ось позаду розвертається справжня боротьба.

 

Ріккардо, який залишився на Hard, змушений відриватися від Квята, котрий на свіжому Soft випередив Леклера. Монегаск, в свою чергу, стримує Переса на свіжому «софті». При цьому Албон через свою помилку втрачає болід на виході із шикани й стає останнім.

Проте боротьби за третє місце так й не вийшло, адже Квят не зміг зробити справжню атаку на гонщика Renault. Отже австралієць здобув другий подіум для Renault, в якій він проводить свій останній сезон перед переходом до McLaren.

 

Перес фінішував лише на 5-му місці за спиною Лелера, шини Hard якого все ж витримали натиск останніх кіл. Команда Racing Point явно пошкодує через своє рішення з піт-стопом.

 

Цікаво, що попри всі події команди McLaren та Alfa Romeo опинились у заліковій зоні з двома болідами, що явно покращить їхнє положення у командному заліку. А Райкконен ще й здобув звання «Гонщик дня».

 

Проте команда Mercedes вже явно недосяжна цьогоріч. Через схід основних суперників «срібні стріли» здобули сьомий Кубок Конструкторів у Ф1, при чому поспіль. Такого не досягала жодна команда до цього.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Red Bull представила болід сезону 2021 року

Команда Red Bull представила машину для сезону Ф1 2021 року в доволі скромному...

Детальніше

Alfa Romeo представила болід Ф1 для сезону-2021

Швейцарська команда Sauber, що наразі виступає під брендом Alfa Romeo, стала першою командою Ф1,...

Детальніше

AlphaTauri представила «новий» болід для сезону 2021

AlphaTauri слала другою командою Формули 1, яка провела презентацію боліда для сезону 2021...

Детальніше