Автоспорт

Гран Прі Португалії: Хемілтон переграв Боттаса у кваліфікації

Дата: 24 Жовтня 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв перший поул Ф1 на трасі Алгарве, який став 97-м поулом для британця в кар’єрі.

 

Через проблеми з каналізаційним люком, старт кваліфікації був відкладений на 30 хвилин.

 

Гонщики виїхали на першу спробу майже одразу й всі були на Soft, адже очікувалось, що трек почне швидко покращувати зчіпні характеристики.

 

Так й сталося. Спочатку Боттас та Хемілтон змогли відірватись на пів секунди, проте Ферстаппен, який помилився на першій спробі, випередив їх із другої спроби – 1:16,879. Проте Хемілтон майже одразу покращує час Q1 до 1:16,828.

 

Цікаво, що гонщики топ-15 вмістились в одну секунду від Хемілтона й боротьба на останніх хвилинах сесії, звісно, розгорнулась за вихід до Q2.

 

Гарні шанси пройти далі були у Райкконена, проте неймовірне коло Расселла, змусило дует Alfa Romeo завершити кваліфікацію. Далі також не пройшли гонщики Haas та Латіфі.




На другій сегмент кваліфікації деякі гонщики виїхали на Medium. Це можна було зрозуміти щодо Mercedes, але ці ж компаунди викорстала й Ferrari.

 

При цьому, якщо Боттас з часом 1:16,466 був краще за Хемілтона на 0,358 та Ферстаппен (на Soft) на 0,630 секунди, то краща Ferrari Леклера була у 0,9 від лідера й на 8-му місці. Феттель був на 14-му (+1,510 с).

 

Цікаво, що Скудерія не змінила тактику й для другої спроби й поставила пілотам знову Medium. Зрозуміло, що пілотам Ferrari не вдалось суттєво покращити свій час, а Феттеля взагалі змістили на останнє місце.

Після картатих прапорів Q2 Ріккардо втратив контроль над своїм Renault, коли обганяв зовнішнім радіусом два боліда, проте зміг повернутися з гравію та повернувся в бокси.

 

У фінал кваліфікації не пройшли Окон, Стролл, Квят, Расселл та Феттель.




На фінальному сегменті траса явно почала деградувати й гонщикам знадобилось навіть два кола для розігріву гуми. Тому після перших швидких кіл у протоколі були дивні відставання у 4 та 14 секунд.

 

Проте Боттас на Soft одразу показав 1:16,986 й взяв проміжний поул. Хемілтон був у 0,047, а Ферстаппен – у 0,121. Цікаво, що навіть Леклер на 4-му рядку програвав лише 0,470. Про що це говорило? Правильно, що Mercedes може ще додати.

 

Й вони додали, перевзувшись у Medium! Цікаво, що Албон виїхав у Q3 одразу на цих шинах, проте був у 0,6 секундах від Боттаса.

 

Хемілтон на новому швидкому показує одразу 1:16,934 й здобуває свій проміжний поул, який вже за мить вже забирає Боттас із часом 1:16,754. Але останнє слово залишилось за британцем, який зміг поїхати на друге швидке коло поспіль й забрав поул – 1:16,652. Це вже 97-й поул Хемілтона у кар’єрі.

 

Ферстаппен зміг наблизитись до гонщиків Mercedes й став третім із відставанням 0,252 с, а Леклер стартуватиме завтра четвертим.

 

Гонщики топ-10 знову розмістились в одній секунді, хоча Ріккардо все ж суттєво пошкодив заднє антикрило й залишився в боксах.

 

Варто відзначити, що Перес став п’ятим та був кращим за Албона, який все ж надів Soft на фінальну спробу. Гонщики McLaren були в 0,8 секунди від лідера, а Гаслі був майже в 1,1 секунді позаду.

 

На гонку обіцяють суттєву зміну погоди, й прогнозований дощ може перемінити розташування сил.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Red Bull представила болід сезону 2021 року

Команда Red Bull представила машину для сезону Ф1 2021 року в доволі скромному...

Детальніше

Alfa Romeo представила болід Ф1 для сезону-2021

Швейцарська команда Sauber, що наразі виступає під брендом Alfa Romeo, стала першою командою Ф1,...

Детальніше

AlphaTauri представила «новий» болід для сезону 2021

AlphaTauri слала другою командою Формули 1, яка провела презентацію боліда для сезону 2021...

Детальніше