Автоспорт

Гран Прі Сахіру: Перес виграв гонку на фоні провалу Mercedes

Дата: 6 Грудня 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Racing Point Серхіо Перес виграв гонку Гран Прі Сахіру, в якій були команда Mercedes припустилась неможливих помилок.

 

Старт Гран Прі Сахіру ледь не нагадав старт Гран Прі Бахрейну. Гонщики Mercedes майже без проблем пішли у відрив, проте вперед вийшов Джордж Расселл. А ось Валттері Боттас був вимушений боротися з навалою суперників позаду.

Спочатку Макс Ферстаппен спробував атакувати фіна у першому повороті, проте він погано вийшов й ініціатива перейшла до Серхіо Переса, якого переслідував вже Шарль Леклер.

 

 

Проте у другому повороті Перес занадто різко закрив внутрішню траєкторію, де вже був Леклер. Сталося зіткнення, після якого передня ліва підвіска Ferrari зламалась. Ферстаппен спробував об’їхати «розвернутий» болід мексиканця та «підбитий» монегаска, проте сам опинився на брудній частині треку й не зміг загальмувати до бар’єру. Так гонка втратила одразу двох претендентів на перемогу. (Після гонки стало відомо, що Леклер отримав штраф у три місця на Гран Прі Абу-Дабі).

 

 

Автомобіль безпеки проводив пелотон до 7-го кола, після чого Расселл почав потрохи відриватися від Боттаса, на якого на рестарті зробив доволі вдалу атаку Сайнс, але потім одразу помилився.

 

Після цього Расселл почав показувати найкраще коло за колом, а пара Mercedes поступово відривалась від решти (Сайнс, Ріккардо, Квят, Стролл, Гаслі, Окон, Норріс, Албон), де розриви між гонщиками були на межі секунди.

 

Перес, який зробив вимушений піт-стоп вже після першого кола та перейшов на Medium, до 17-го кола вже пройшов Феттеля й був за спиною єдиного на трасі гонщика Red Bull.

 

Мексиканець зміг на трасі випередити Албона й Норріса до того, як гонщик McLaren відкрив першу хвилю піт-стопів.

 

Цікаво, що після своїх піт-стопів вищезазначена «решта» опинилась за Феттелем, який на 33-му колі вирішив змінити Medium на Hard й не втрачати час на боротьбу. Німець повернувся на трасу 12-м.

 

Стролл та Окон протримались на «стартовій» гумі аж до 42 та 43 кола в гонці, але Окон все ж зміг випередити суперника після його піт-стопу.

 

На 46-му колі Расселл теж заїхав в бокси та отримав Hard, але після повернення на трасу Джордж повідомив про «відсутність» потужності, що було усунено зміною налаштувань на кермі. Болід із №63 почав швидко випереджати напарника й «підрізати» його лідерську позицію.

 

Коли ж Боттас змінив шини на 50-му колі, фін вже програвав британцю 8,6 секунд.

 

На 55-му колі Латіфі зупинився в небезпечному місці, й гоночна дирекція застосувала режим віртуального автомобіля безпеки, що дозволило деяким гонщикам зробити «безкоштовні» піт-стопи.

 

 

Проте якщо Ferrari встигла провести заміну гуми Феттеля під час VSC (хоча й із заминкою), то McLaren закликала Сайнса вже під час завершення цього режиму. Це відкинуло іспанця на 7-е місце.

 

А ось Перес скористався віртуальною призупинкою гонкою й підібрався до напарника, а потім обійшов Стролла й Окона.

 

 

Проте вже на 61-му колі новобранець Williams Джек Ейткен розбиває машину на залишає переднє антикрило на трасі. З’являється знову VSC, а потім й справжня машина безпеки.

 

 

Те, що відбувається потім, неможливо уявити. Команда Mercedes проводить начебто стандартний подвійний піт-стоп для своїх гонщиків. Але виявляється, що Расселу поставили не той комплект й він змушений колом пізніше робити ще один заїзд, а Боттасу поставили теж неправильний комплект, який одразу замінили й поки фін чекав його гальма ледь не загорілись.

 

 

Така помилка відкинула Боттаса та Рассела на 4-е та 5-е місце. Перес став лідером гонки, за ним були Окон та Стролл.

 

На 68-му колі стався рестарт. Расселл на нових Medium вже на наступному колі проходить Боттаса на старому Hard. На 72-му колі Джордж випереджає Стролла, на 73-му – Окона. Проте прокол змушує британця їхати в бокси знову, звідки виїжджає на 14-й позиції. Невже знову без очок?

 

Тим часом, Боттас на зношеному Hard провалюється на 8-му позицію.

 

На 82-му колі Перес впевнено очолює гонку з відривом у дев’ять секунд й беззаперечно заслуговує на свою першу перемогу. Компанію на подіуму мексиканцю склали Окон та Стролл. Для Окона це був перший подіум, а для Racing Point – перший подвійний.

 

Расселл зміг під фініш повернутися у топ-10 та здобути свої перші очки у Ф1.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Aston Martin оскаржить дискваліфікацію Феттеля в Угорщині

Команда Формули 1 Aston Martin має наміри подати апеляцію на дискваліфікацію Себастьяна Феттеля з...

Детальніше

Гран Прі Угорщини: Окон виграв неймовірно насичену гонку

Гонщик Alpine Естебан Окон виграв першу гонку в кар’єрі Ф1 й сталося це на Хунгарорингу, де...

Детальніше

Гран Прі Угорщини: Хемільтон став найкращим у кваліфікації

Гонщик Mercedes Льюїс Хемільтон здобув 101-й поул у кар’єрі Ф1 й сталося це на Хунгарорингу в...

Детальніше