Автоспорт

Гран Прі США: Боттас виграв гонку, Хемілтон став шестиразовим чемпіоном

Дата: 4 Листопада 2019
Автор: Редакція

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв гонку Гран Прі США, Льюїс Хемілтон фінішував другим та став шестиразовим чемпіоном Ф1.

 

Перед стартом на задньому антикрилі боліда Макса Ферстаппена помітили тріщину й швидко замінили крило прямо на стартовій прямій.

Читайте також:

 

Боттас на старті одразу пішов у відрив, а Себастьяна Феттеля вже в першому повороті обійшов Ферстаппен. За кілька кіл Феттель не зміг втримати за собою Льюїса Хемілтона та Шарля Леклера, а вже наступного кола поступився Ландо Норрісу та Даніелю Ріккардо.

 

Німець жалівся на пошкодження машини, але візуально з Ferrari все було добре.

 

Боттас почав штампувати швидкі кола та відриватися від Ферстаппена та Хемілтона, якому було достатньо фінішувати вище восьмого місця, аби стати шестиразовим чемпіоном Ф1.

 

Все стало зрозуміло з Феттелем, коли на його боліді зламалась задня підвіска при наїзді на купину дев’ятого повороту. Можливо, підвіска була пошкоджена ще до «зіткнення» з нерівністю Траси Америк.

На 14-му колі Red Bull зробила ставку на ранній піт-стоп та перевела Ферстаппен на Hard, натякаючи на два піт-стопи. Але в Mercedes одразу відповіли зупинкою Боттаса на наступному колі й теж перевели його на Hard й стратегію двох зупинок.

 

Хемілтон вийшов у лідери, а Леклер, якого команда попросила оминати купини дев’ятого повороту, став другим. Проте не надовго. За кілька кіл його обійшли Боттас та Ферстаппен, які їхали на дві секунди швидше. А Хемілтон та Леклер намагалися зберегти свій Medium та залишитись на стратегії одного піт-стоп.

 

Гонщики McLaren протримались на Soft до 19 кола й опинилися на межі топ-10 після піт-стопу.

 

Команда Ferrari одразу вирішила закликати Леклера, але й другого гонщика Скудерії не оминули проблеми. Заминка заднім лівим колесом коштувала 7-секундного піт-стопа.

 

Хемілтон дочекався, поки його нажене напарник, а потім пішов на піт-стоп на 26-му колі й виїхав третім з явною стратегію однієї зупинки. При цьому Льюїса попросили їхати повільніше, аби його Hard протримався до кінця гонки.

 

Проте Хюлькенберг, який стартував на Hard, проїхав лише 29 кіл й цим натякнув, що одна зупинка може не спрацювати.

 

Ферстаппен та Боттас зробили свої зупинки на 35 та 36-му колах та отримали Medium, а Хемілтон став знову лідером гонки з відривом 9 секунд від Валттері. Проте Боттас «підняв» темп на колі до 1хв36, при тому що Льюїс їхав 1хв40.

 

Леклер на 43-му колі підтвердив, що Hard не зможе протриматись до фінішу й перейшов на Soft, залишаючись на недосяжному для інших четвертому місці. При цьому, монегаск явно вирішив забрати очко за найшвидше коло, показавши 1.36,169.

 

Наздогнати та пройти Хемілтона Боттас зміг лише на 52-му колі, й британець зовсім не подарував його перемогу, відбивши першу атаку.

 

Хемілтон фінішував другим, втримавши лише секундний відрив від Ферстаппена. Проте виліт Кевіна Магнуссена й режим жовтих прапорів трохи «охолодили» темп нідерландця.

Албон, який пошкодив у зіткненні першого повороту переднє антикрило, зробив піт-стоп на четвертому колі, проте зміг прорватися до топ-5, зробивши загалом три піт-стопи.

 

Від шостого до дев’ятого місця всю гонку була боротьба між гонщиками Renault та McLaren, які подарували чимало обгонів. Аналогічне протистояння було й за останнє місце, яке в підсумку дісталось Квяту, але росіянина оштрафували за зіткнення з Пересом.

 

Пілот Команда Час Піт-стоп
1. В.Боттас Mercedes 2
2. Л.Хемілтон Mercedes +4.148 1
3. М.Ферстаппен Red Bull +5.002 2
4. Ш.Леклер Ferrari +52.239 2
5. А.Албон Red Bull +78.038 3
6. Д.Ріккардо Renault +90.366 1
7. Л.Норріс McLaren +90.764 2
8. К.Сайнс McLaren +1 коло 1
9. Н.Хюлькенберг Renault +1 коло 2
10. С.Перес Racing Point +1 коло 1
11. К.Райкконен Alfa Romeo +1 коло 2
12. Д.Квят* Toro Rosso +1 коло 2
13. Л.Стролл Racing Point +1 коло 2
14. А.Джовінацці Alfa Romeo +1 коло 2
15. Р.Грожан Haas +1 коло 1
16. П.Гаслі Toro Rosso схід 3
17. Д.Расселл Williams + 2 кола 2
18. К.Магнуссен Haas схід 2
 Роберт Кубіца Mercedes
 Себастьян Феттель Ferrari 49 Laps

 

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Ferrari – Ферстаппену: «Іноді розумніше помовчати»

Команда Ferrari явно вирішила відкинути кандидатуру Макса Ферстаппена на місце Себастьяна...

Детальніше

Пеклін гарно дебютував у Ф4 на Сепанзі

Український пілот Іван Пеклін дуже впевнено провів свій перший етап у Ф4 Південно-Східної...

Детальніше

Феттеля відправляють у Mercedes та McLaren

Німецький гонщик Ф1 Себастьян Феттель має контракт із Ferrari до кінця 2020 року, проте подальший...

Детальніше