Автоспорт

Гран Прі США: Боттас здобув перший поул в Остіні

Дата: 3 Листопада 2019
Автор: Редакція

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв поул-позицію на Трасі Америк та стартуватиме з першого ряду Гран Прі США разом із Себастьяном Феттелем, який програв лише 0,012 секунди.

Читайте також:

 

У першому сегменті Шарль Леклер виїхав майже одразу після відкриття піт-лейн, аби перевірити налаштування Ferrari з порожнім баком та новим Soft. Монегаск показав 1.34.696 та очолив протокол, адже на той момент на трасі працювали лише гонщики Williams та Haas.

 

Але вже за кілька хвилин Алекс Албон та Ландо Норріс змогли посунити монегаска, а пізніше всіх цих гонщиків обійшов й Карлос Сайнс (1.33,916).

 

Коли ж на трасі виїхали гонщики Mercedes, то Хемілтон показав час 1.33,454, а за ним розташувались Макс Ферстаппен та Валттері Боттас. Феттель показав лише четвертий час з відставанням 0,312, але свою гуму німець зіпсував ще у першому повороті, де перегальмував.

 

В останній спробі, коли мова вже йшла про зону вильоту, Норріс «вистрелив» із часом 1.33,353 та очолив Q1, а гонщики Williams разом із пілотами Alfa Romeo та Серхіо Пересом вибули з подальшої боротьби.

 

У другому сегменті гонщики Mercedes та Ferrari виїхали на Medium, й вся ця четвірка вклалася у 1.33,1. Проте у Red Bull вирішили розділити стратегію гонщиків: Ферстаппен на Medium теж проїхав коло за 1.33,1, а Албон на Soft з часом 1.32,898 очолив Q2.

 

Цікаво, що у другій спробі, коли навіть гонщики Mercedes перестрахувалися та виїхали на Soft, пілоти Скудерії все одно виїхали на Medium. І цього вистачило, аби Леклер та Феттель показали найкращі результати в Q2, хоча Хемілтон та Боттас скинули швидкість, аби не стартувати на м’якій гумі.

 

При цьому, Хемілтон завадив Ферстаппену, який теж вже не поспішав показати найшвидше коло на Soft. Враховуючи, що тут ще був «замішаний» й Квят, який повертався на трасу та підрізав Хемілтона, то стюарди залишили цей інцидент «без подальших дій».

 

У фінал кваліфікації не пройшли: гонщики Haas, Строл, Квят та Хюлькенберг.

 

Перша спроба гонщиків у третьому сегменті почалася з дуже щільних результатів: Боттас (1.32,029), Феттель (1.32,041), Ферстаппен (1.32,191), Леклер (1.32,227). Лише Хемілтон трохи відстав через кілька помилок (1.32,321), а Албон традиційно опинився шостим (1.32,548).

 

При чому, Боттас зміг побити рекорд траси, а у другій спробі лише Ферстаппен та Леклер змогли покращити свій час, але не позиції.

 

Пілоти McLaren, здається, боролися лише між собою, адже Ріккардо та Гаслі програли їм майже пів секунду.

 

Це перша поул-позиція Боттаса в Остіні, але завтра чекає цікава боротьба, адже Red Bull вже розподілила гонщиків на різні стратегії, а стратеги Mercedes неодноразово показували, що можуть виводити своїх гонщиків на перші позиції.

 

Позиція Пілот Команда Час Відставання
1 Finland Валттері Боттас Mercedes 01’32.029
2 Germany Себастьян Феттель Ferrari 01’32.041 00.012
3 Netherlands Макс Ферстаппен Red Bull
01’32.096 00.067
4 Monaco Шарль Леклер Ferrari 01’32.137 00.108
5 United Kingdom Льюїс Хемілтон Mercedes 01’32.321 00.292
6 Thailand Александр Албон Red Bull
01’32.548 00.519
7 Spain Карлос Сайнс McLaren 01’32.847 00.818
8 United Kingdom Ландо Норріс McLaren 01’33.175 01.146
9 Australia Даніель Ріккардо Renault 01’33.488 01.459
10 France П’єр Гаслі Toro Rosso
01’33.601 01.572
11 Germany Ніко Хюлькенберг Renault 01’33.815 01.786
12 Denmark Кевін Магнуссен Haas 01’33.979 01.950
13 Russian Federation Данііл Квят Toro Rosso 01’33.989 01.960
14 Canada Ленс Стролл Racing Point 01’34.100 02.071
15 France Ромен Грожан Haas 01’34.158 02.129
16 Italy Антоніо Джовінацці Alfa Romeo
01’34.226 02.197
17 Finland Кімі Райкконен Alfa Romeo 01’34.369 02.340
18 United Kingdom Джордж Расселл Williams 01’35.372 03.343
20 Mexico Серхіо Перес Racing Point
01’35.808 03.779
19 Poland Роберт Кубіца Williams 01’35.889 03.860

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Пілоти Ф1 отримають в сезоні-2020 додатковий MGU-K

Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити...

Детальніше

Mercedes вперше випробувала 18-дюймові шини

Команда Mercedes вперше вивела на трек болід на 18-дюймових шинах, які з’являться у сезоні Ф1 2021...

Детальніше

У Mercedes досягли принципової згоди щодо майбутнього у Формулі 1?

Керівництво Ф1 та Daimler попередньо домовились, що команда Mercedes залишиться у Ф1 за нового...

Детальніше