
Автоспорт
Гонщики Mercedes очолили протокол другого тренування Гран Прі Тоскани, а Валттері Боттас знову встановив рекорд у Муджелло.
Після першої практики, коли фанатам Ferrari начебто була дана надія, у другій все стало на свої місця.
Валттері Боттас знову показав найкращий час на треку в Муджелло й з колом 1:16.989 перевершив свій результат ранішнього тренування, оновивши й власний рекорд майже на секунду.
Зміг також прискоритись Льюїс Хемілтон та Макс Ферстаппен, які опинились від лідера протоколу в 0,2 секунди, а ось інша група відстала набагато більше.
Албон, який програв майже секунду лідеру сесії, був попереду двох гонщиків Renault лише у 0,068, й між іншими пілотами топ-10 аналогічні невеликі розриви.
Нова аеродинаміка McLaren поки не працює й можливо на фоні їхніх проблем, гонщики Ferrari змогли піднятись трохи вище: Леклер – 10-й, Феттель – 12-й.
Land-noooo 💥
Norris walked away from this crash in FP2 🚩#TuscanGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/ykfauVB7JE
— Formula 1 (@F1) September 11, 2020
Крім того, Ландо Норріс розбив машину на одному зі своїх швидких кіл, після чого сесія була зупинена червоними прапорами.
Проблеми також були й у Haas, а болід Ромена Грожана взагалі зміг проїхати лише 5 кіл.
Також Кімі Райкконен, який до речі обійшов у протоколі обидві Ferrari, не поділив місце в першому повороті з Серхіо Пересом, котрий занадто агресивно атакував фіна.
We have a RED flag 🚩
Debris on the track at Turn 1 after this coming together between Perez and Raikkonen#TuscanGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/81LfpKh3VH
— Formula 1 (@F1) September 11, 2020
Вже після завершення сесії болід Феттеля зупинився на трасі, й несправність була дуже схожа на той момент, коли Леклер зупинився в Барселоні, але тоді зміг завести мотор завдяки батареї.
End of FP2 🏁 Here's how things finished#TuscanGP 🇮🇹 #F1 pic.twitter.com/FqwfyilSLs
— Formula 1 (@F1) September 11, 2020
Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.
Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...
Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...
Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...
Залишити відповідь