Автоспорт

Гран Прі Туреччини: Хемілтон виграв гонку та здобув сьомий титул

Дата: 15 Листопада 2020
Автор: Роман Галімон

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув перемогу на Гран Прі Туреччини та став семиразовим чемпіоном Ф1.

 

Перед стартом було припущення, що гонка почнеться за автомобілем безпеки, але цього не сталося.

 

Старт відбувся за планом, проте варто відзначити, шо події відбувались на треку, поверхня якого була перекладена лише кілька днів до етапу Ф1.

Гонщики Racing Point майже без проблем пішли вперед, а ось Макс Ферстаппен втратив зчеплення й провалився спочатку аж на межу топ-10.

 

Тим часом гонщики Renault, які стартували на другій передачі, аби уникнути пробуксовки коліс, змогли майже вийти на третє й четверте місця.

 

Проте вже у першому повороті відбувається легкий дотик Валттері Боттаса та Естебана Окона, й обидва вилітають в асфальтовану зону безпеки, звідки успішно виїжджають, аби ще раз зіштовхнутися за пару поворотів й остаточно опинитися на останніх місцях. До речі, це був далеко не останній розворот фіна.

 

 

Одночасно Себастьян Феттель виходить на четверту позицію позаду Льюїса Хемілтона, який помиляється теж на першому колі й британця обходять Феттель та гонщики Red Bull Racing.

 

 

Німець чи не вперше цього сезону виходить до топ-3, але його постійно атакує Ферстаппен, який явно швидший, але нічого не може зробити, адже для атаки потрібно виїхати на зовсім мокру частину треку.

 

Тим часом, Леклер опинився на 14-му місці, з якого опустився на 19-е, коли перейшов на проміжну гуму на 7-му колі.

 

До цього часу відрив гонщиків Racing Point збільшився до 14 секунд, а в хвості почали теж змінювати гуму на Intermediate.

 

Підсихання траси геть змінило малюнок гонки: Феттель, Стролл та Перес зробили відповідні піт-стопи наступними колами. Але Red Bull Racing вирішив залишити Ферстаппена та Албона ще на кілька кіл.

 

Після свого піт-стопу (який до речі трохи затягнувся через витягування плівки з повітропроводів гальм) Ферстаппен виїхав прямо перед Феттелем й одразу за Пересом, піт-стоп якого теж розтягнуся через заминку.

 

Проте, зупинка Джовінацці на трасі дозволила гонщикам трохи перепочити та підсушити трасу, адже гоночна дирекція ввела режим віртуальної машини безпеки з 13 до 15 кола.

 

 

Наступного кола Хемілтон спробував атакувати Феттеля після довгої прямої, але не втримав машину на гальмуванні й пропустив на додаток Албона, який досить швидко пройшов гонщика Ferrari.

 

Проте Хемілтону не вдавалось пройти Феттеля, як й Ферстаппену пройти Переса.

 

 

На 18 колі Макс вирішив зробити відчайдушну спробу обійти Серхіо, але на підйомі повороту втратив притискну силу позаду Racing Point й болід розвернуло на бордюрі. Нідерландець був вимушений їхати в бокси за новим комплектом шин, адже наявний був пошкоджений.

 

 

Таким чином, лідерству Стролла знову вдалось уникнути загрози від одного претендента. Ленс тримав відрив від Серхіо на рівні 5 секунд, але позаду їх обох вже наздоганяв Алекс (ще + 5 секунд). Претензії Феттеля були аж на 17 секундах від лідера.

 

Хемілтон застряг за Феттелем, а Ферстаппен був аж восьмим з відставання 33 секунди й позаду Ріккардо та Сайнса.

 

Наступними колами Перес та Албон підтягнулися до Стролла, а ось Хемілтон відстав від Феттеля.

 

Тим часом, у топ-10 просто таки увірвався Ландо Норріс, обігнавши непоступливих Джорджа Рассела та Кевіна Магнуссена. Вочевидь, трек почав підсихати й питання, здавалось, було лише в тому, хто перший перейде на сліки й отримає перевагу.

 

 

Гоночна дирекція на 30-му колі навіть увімкнула DRS, аби пілоти могли ще більше атакувати.

 

Цікаво, що на 31-му колі Ferrari закликає Леклера (з 9-ї позиції) в бокси й ставить знову проміжні шини. Так само роблять й у Renault з Ріккардо, який втратив позицію Сайнсу до свого піт-стопу.

 

На 34-му колі на піт-стоп їдуть Феттель та Сайнс, при чому Ferrari «затримує» свого гонщика. Албон після розвороту теж їде в бокси й виїжджає після Себа, а Хемілтон виходить на третю позицію й просить команду не проводити йому зупинку.

 

На 36-му колі в бокси заїжджає лідер гонки Стролл й виїжджає позаду Ферстаппена (3-й), а Перес програє Хемілтону й британець стає новим лідером гонки на 37-му колі. Проте Льюїсу та Максу ще начебто потрібно зробити піт-стопи. Проте вони вирішили зачекати підсихання траси, аби можливо перейти на сліки.

 

 

Проте, нові комплекти «проміжних» ведуть себе навіть гірше зношених. Так, Стролл одразу починає жалітися на гранулювання шин й втрачає темп. Спочатку він програє позицію двом Ferrari, а потім його випереджає Албон й Сайнс. При цьому Леклер за допомогою DRS обходить й напарника.

 

Тим часом до 40-го кола Хемілтон збільшує перевагу над Пересом до 10 секунд, а Ферстаппен все ще відстає на 9 секунд від мексиканця. Леклер на 4-й позиції у 4 секундах від гонщика RBR.

 

 

На 44-му колі Леклер із легкістю обходить Ферстаппена й нідерландець їде на піт-стоп за новим комплектом «проміжних», виїжджаючи 7-м позаду Феттеля, Албона та Сайнса.

 

 

Цікаво, що хоча Сайнс пройшов Албона доволі легко, Ферстаппен «завис» за напарником до 50 кола. При цьому при спробі випередження колового Райкконена, Макса розвернуло й він знову втратив важливі секунди. Випередити Алекса вдалося лише за три кола.

 

 

Також помилився й Леклер, чим надав Хемілтону «безкоштовний» піт-стоп. За 5 кіл до фінішу Хемілтон випереджав Переса на 22 секунди, а Леклера на 28.

 

Попри загрозу дощу, британець вирішив не робити зупинку за свіжими шинами, адже стерті до сліків Intermediate їхали значно краще нових.

 

Хемілтон довів гонку до своєї 94-ї перемоги в кар’єрі та сьомого титулу у Ф1.

 

Тим часом, Леклер спробував атакувати Переса, який помилився за кілька поворотів до фінішу. Проте Шарль сам заблокував гуму при спробі захисту позиції від Серхіо й пропустив як гонщика Racing Point так й свого напарника.

 

Таким чином, Перес та Феттель вперше цього сезону піднялися на подіум.

 

Леклер фінішував четвертим, трохи попереду Сайнса. Ферстаппен та Албон були в десяти секундах за ними, а Норріс, Стролл та Ріккардо замкнули топ-10.

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Гран Прі Бахрейну: Хемілтон здобув 98-й поул у кар’єрі

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон став найкращим у кваліфікації та стартуватиме першим на Гран Прі...

Детальніше

Гран Прі Бахрейну: Ферстаппен очолив третю практику

Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен показав найкращий час третьої й фінальної практики Гран Прі...

Детальніше

Гран Прі Бахрейну: Хемілтон став кращим й у другій практиці

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон очолив протокол й другої практики Гран Прі...

Детальніше