Автоспорт
Чемпіони та колишні гонщики Формули 1 Ніко Росберг та Жак Вільньов розповіли про своє ставлення до зіткнення пілотів Ferrari на Гран Прі Бразилії.
Зіткнення гонщиків Скудерії стало не найкращим завершенням сезону 2019 року, що був й без того й неідеальним для команди з Маранелло. І хоча залишився ще один етап, італійській стайні доведеться виробити гарний рецепт, аби пілоти почали працювати разом, а не один проти одного.
Читайте також:
Росберг та Вільньов, виходячи зі свого досвіду, побачили різних винуватців в цьому інциденті.
«У мене був такий випадок, – сказав Росберг в блозі на YouTube. – У такій ситуації й правда важко, бо кожен намагається затиснути суперника, не залишити йому зайвого простору.
Леклер залишив мінімум простору зовні, а Феттель, як тільки опинився трохи попереду, одразу ж почав зміщуватися на Леклера. Тому що як тільки ви опиняєтеся попереду, то ви контролюєте ситуацію й можете вирішувати, куди рухатися. Однак Феттель, можливо, почав зміщуватися занадто рано й дуже швидко. Тому я б сказав, що Леклер винен не так сильно, як Феттель.
Хлопець попереду думає, що ви рухаєтеся досить повільно, і хоче якомога швидше опинитися перед вами. Ви ж не бачите, що той хлопець зміщується у ваш бік – а коли помічаєте, між вами вже лічені міліметри й через мить ви зіштовхуєтесь. Слів немає, в тій ситуації обидва були настільки агресивні, наскільки це можливо.
Дуже непроста ситуація для команди. Це по-справжньому жахливо – це найгірше, що може статися, коли ви виступаєте за Ferrari, У той же час, на жаль, ми не проти бачити подібні інциденти, адже вони надають всьому гостроти й напруги».
Вільньов все ж вважає, що винен не один гонщик, а обидва.
«Феттелю та Леклеру дозволено боротися між собою, але вони не повинні зловживати цією свободою, – сказав канадець Sky Italia. – По-моєму, вони обидва винні. Леклер був занадто агресивний, а Феттелю не треба було відразу закривати хвіртку, коли він обганяв свого партнера по команді.
Вони обидва помилилися. Це було зайве, бо вони боролися в кращому випадку за третє місце. Я думаю, вони просто хотіли довести всім, хто з них кращий».
Цікаво, що Італійська газета Corriere della Sera повідомила, що у вівторок Бінотто мав зустрітися з генеральним директором компанії Луї Камільєрі. Можливою темою зустрічі в Маранелло могли бути дисциплінарні та грошові покарання до пілотів за повторні інциденти.
У 2026 році набуде чинності новий технічний регламент, але можливий перехід на 16-дюймові...
Тото Вольфф сказав, що Mercedes «хотів би мати» Макса Ферстаппена наступного сезону, але визнав,...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії, а Серхіо Перес...
Залишити відповідь