
Автоспорт
Чемпіони та колишні гонщики Формули 1 Ніко Росберг та Жак Вільньов розповіли про своє ставлення до зіткнення пілотів Ferrari на Гран Прі Бразилії.
Зіткнення гонщиків Скудерії стало не найкращим завершенням сезону 2019 року, що був й без того й неідеальним для команди з Маранелло. І хоча залишився ще один етап, італійській стайні доведеться виробити гарний рецепт, аби пілоти почали працювати разом, а не один проти одного.
Читайте також:
Росберг та Вільньов, виходячи зі свого досвіду, побачили різних винуватців в цьому інциденті.
«У мене був такий випадок, – сказав Росберг в блозі на YouTube. – У такій ситуації й правда важко, бо кожен намагається затиснути суперника, не залишити йому зайвого простору.
Леклер залишив мінімум простору зовні, а Феттель, як тільки опинився трохи попереду, одразу ж почав зміщуватися на Леклера. Тому що як тільки ви опиняєтеся попереду, то ви контролюєте ситуацію й можете вирішувати, куди рухатися. Однак Феттель, можливо, почав зміщуватися занадто рано й дуже швидко. Тому я б сказав, що Леклер винен не так сильно, як Феттель.
Хлопець попереду думає, що ви рухаєтеся досить повільно, і хоче якомога швидше опинитися перед вами. Ви ж не бачите, що той хлопець зміщується у ваш бік – а коли помічаєте, між вами вже лічені міліметри й через мить ви зіштовхуєтесь. Слів немає, в тій ситуації обидва були настільки агресивні, наскільки це можливо.
Дуже непроста ситуація для команди. Це по-справжньому жахливо – це найгірше, що може статися, коли ви виступаєте за Ferrari, У той же час, на жаль, ми не проти бачити подібні інциденти, адже вони надають всьому гостроти й напруги».
Вільньов все ж вважає, що винен не один гонщик, а обидва.
«Феттелю та Леклеру дозволено боротися між собою, але вони не повинні зловживати цією свободою, – сказав канадець Sky Italia. – По-моєму, вони обидва винні. Леклер був занадто агресивний, а Феттелю не треба було відразу закривати хвіртку, коли він обганяв свого партнера по команді.
Вони обидва помилилися. Це було зайве, бо вони боролися в кращому випадку за третє місце. Я думаю, вони просто хотіли довести всім, хто з них кращий».
Цікаво, що Італійська газета Corriere della Sera повідомила, що у вівторок Бінотто мав зустрітися з генеральним директором компанії Луї Камільєрі. Можливою темою зустрічі в Маранелло могли бути дисциплінарні та грошові покарання до пілотів за повторні інциденти.
Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...
Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...
Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...
Залишити відповідь