
Автоспорт
Після того, як команди домовились про перенесення введення нового регламенту Ф1, була укладена домовленість про відмову від роботи в аеротунелях з болідами 2022 року.
У 2021 році Ф1 мала перейти на новий спортивний регламент, основою якого мала стати нова аеродинаміка та повернення грауд-ефекту.
Проте тепер після відкладення нового регламенту, команди домовились не працювати в аеродинамічній трубі з болідами для вже 2022 року. Про це повідомило німецьке видання Auto Motor und Sport.
За інформацією німецького видання були навіть пропозиції «заморозити» розвиток аеродинаміки у 2021 році, але це могло вдарити по командам, які хотіли почати сезон-2020 з новим рішеннями (як Renault з новим переднім антикрилом), й поки не знають як працюватимуть новинки.
Тому таке рішення поки не було прийнято.
На разі, всі команди вже створили повний запас запчастин для болідів 2020 року й тепер їм потрібно з’ясувати, як розроблені рішення будуть працювати. А це можна зробити лише на трасах.
В таких умовах, технічний персонал команд міг би почати займатися болідом 2021 та 2022 років, але за тією ж інформацією Auto Motor und Sport, на нещодавній нараді команд та босів Ф1 і FIA (у форматі відеоконференції), було вирішено заборонити роботу в аеродинамічному тунелі для моделей за новим регламентом – до лютого 2021 року.
Цікаво, що Mercedes та Ferrari спочатку були проти цього рішення, а команда Red Bull підтримали такий спосіб економії ресурсів.
Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...
Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...
Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...
Залишити відповідь