Автоспорт

Lavazza та Sofina стануть новими спонсорами Williams завдяки Латіфі

Дата: 10 Січня 2020
Автор: Андрій Іванов

Підписання угоди з Ніколя Латіфі, сином канадського мільярдера, починає приносити до Williams нові спонсорські гроші, на фоні того, як попередні спонсори залишають британську команду Ф1.

 

 Читайте також:

 

Днями стало відомо, що головний спонсор Williams з 2015 року – Rexona та її материнська компанія Unilever – залишив команду, яка два сезону поспіль виявилася найгіршою в пелотоні Формули 1.

 

Це сталося також після втрати Роберта Кубіци та його спонсора PKN Orlen, яка тепер спрямувала 15 млн євро на підтримку Alfa Romeo.

 

Але, підписавши Ніколя Латіфі, сина канадського мільярдера Майкла Латіфі, команда з Гроува відкрила новий потік прибутків.

 

Найбільш очевидною буде заміна логотипу Orlen на задньому антикрилі на наліпку Sofina – третю найбільшу продовольчу компанію в Канаді, засновану Майклом Латіфі.

 

Повідомляється, що загальний обсяг спонсорських коштів зі стану родини Латіфі, що надійде до Williams у 2020 році, становитиме 40 мільйонів доларів.

 

Частина цих коштів надійде від Lavazza, відомого італійського бренда кави. Sofina Foods є ексклюзивним дилером цієї торгової марки в Канаді. Lavazza також була особистим спонсором Ніколя Латіфі останніми роками.

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

День в історії: поява чемпіонського Mercedes W05

28 січня 2014 року Mercedes представила перший болід сучасної «турбо-ери» - W05. Саме ця машина...

Детальніше

Екс-керівник McLaren став керівним директором Гран Прі Франції

Ерік Бульє отримав призначення на посаду постійного очільника французького етапу Ф1 на Поль...

Детальніше

Renault підтвердила склад юніорської академії на 2020 рік

У новому сезоні до юніорів Renault приєдналися два нових гонщика: Оскар Піастрі й Адрієн...

Детальніше