Автоспорт

Прогноз на гонку в Остіні: один піт-стоп та перемога Mercedes

Дата: 3 Листопада 2019
Автор: Редакція

Відповідно до прогнозів гонку Гран Прі США виграє гонщик з один піт-стопом, а найвищу гоночну швидкість матимуть боліди Mercedes.

 

Вже традиційно перед гонкою Pirelli публікує свій аналіз шинних стратегій на недільну подію й відповідно до цієї інфографіки оптимальним буде рішення з одним піт-стопом та переходом із Soft до Medium на 22-25 колі.

Читайте також:

 

Для пілотів, які стартують на Medium, а це майже всі гонщики поза топ-10, оптимальним буде перехід на Hard на 24-27 колі.

 

При цьому стратегія з переходом із Soft на Hard є лише третьою, не говорячи вже про дві зупинки.

 

 

Проте Ріккардо, який змушений стартувати на Soft, бо опинився у топ-10, впевнений, що йому доведеться зробити два піт-стопи.

 

«Думаю, Soft буде працювати краще, але швидше за все, нас все-таки чекає зайвий піт-стоп, – сказав Ріккардо. – Чи можна проїхати з одним? Думаю, це буде прямо на межі. Напевно розрахунки скажуть, що можна – але швидше за все, це вимагатиме на якомусь етапі гонки пожертвувати темпом. Ти або зможеш валити на всі гроші з двома піт-стопами, або будеш в прогулянковому темпі їхати з одним. Так що, у стратегів сьогодні буде робота. Але якщо звернутися до цифр, вони напевно скажуть, що з одним піт-стопом їхати краще. Але тут менше, ніж у Мексиці, втрачається часу на піт-лейн, тут можна обганяти – одним словом, є різні аргументи».

 

Експерти з німецької редакції Motorsport підрахували гоночний темп команд ще у п’ятницю і, як можна здогадатись, найкращі кола з повним баком проходили боліди Mercedes.

 

Як видно з графіка, Ferrari програє біля 0,3 секунд, а Red Bull – 0,5 с. Тому для Себастьяна Феттеля буде важливим випередити на перших колах (а краще на старті) Валттері Боттаса, а для фіна, звісно, важливо буде не втратити позицію н.

 

Аналогічна ситуація й у Шарля Леклера з Максом Ферстаппеном на другому ряду, проте й Льюїсу Хемілтону не варто засидітись позаду «повільніших» суперників.

 

Звісно, всі стратегії можуть піти шкереберть, якщо на трасі з’явиться машина безпеки, або принаймні її віртуальний аналог. Всім цим зможе скористатися Серхіо Перес, який стартує з піт-лейн, швидше всього на Hard, та спробує максимально відігратись, адже гоночна швидкість у Racing Point є.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Ferrari – Ферстаппену: «Іноді розумніше помовчати»

Команда Ferrari явно вирішила відкинути кандидатуру Макса Ферстаппена на місце Себастьяна...

Детальніше

Пеклін гарно дебютував у Ф4 на Сепанзі

Український пілот Іван Пеклін дуже впевнено провів свій перший етап у Ф4 Південно-Східної...

Детальніше

Феттеля відправляють у Mercedes та McLaren

Німецький гонщик Ф1 Себастьян Феттель має контракт із Ferrari до кінця 2020 року, проте подальший...

Детальніше