Автоспорт

Racing Point оштрафована, але не дискваліфікована

Дата: 7 Серпня 2020
Автор: Редакція

Британську команду Racing Point, яка наступного року змінить назву на Aston Martin, визнали винною в незаконному використанні гальмівних повітрозабірників. Штраф складе 400 тисяч євро та 15 очок в Кубку конструкторів.

 

Суперники з Renault тричі подавали в FIA протести на незаконність машини Racing Point RP20. Федерація оголосила своє рішення в п’ятницю рано вранці: колектив Лоуренса Стролла отримав попередження, грошовий штраф і позбувся очок.

 

У документі на 14 сторінок. що пояснює це рішення, констатується, що гальмівні повітрозабірники RP20 порушують регламент Формули 1.

 

FIA встановила, що «принциповим розробником» цих елементів дійсно є команда Mercedes, а тому Racing Point використовує їх незаконно.




Покарання визначено у вигляді втрати 7,5 очок за кожну машину за підсумками Гран Прі Штирії і у вигляді попередження за Гран Прі Угорщини та Великої Британії.

 

Через втрату очок Racing Point опустилася з п’ятого на шосте місце Кубка конструкторів. Серхіо Перес і Ленс Стролл зберегли всі зароблені очки у заліку пілотів.

 

У заяві FIA говориться, що аргументи Racing Point про власну розробку повітрозабірників вважаються недостатніми.

 

З документа випливає, що команда отримала повний комплект повітрозабірників Mercedes 2019 року ще 6 січня.

 

І хоча нинішні деталі є еволюцією тих, що сама Racing Point використовувала минулого року, FIA визнала, що елементи RP20 базуються на рішеннях Mercedes.




«Так як задні гальмівні повітроводи RP20 не використовувалися на RP19 у 2019 році, і оскільки судді визнали, що зусилля конструкторів Racing Point з адаптації повітрозабірників, спочатку розроблених Mercedes для W10, незрівнянно менші початкової роботи Mercedes, було вирішено, що розробником повітрязабірників RP20 є Mercedes, а не Racing Point», – сказано в рішенні.

 

На думку FIA, команда з Сільверстоуна отримала конкурентну перевагу, використавши деталі іншого учасника чемпіонату, бо могла направити власні ресурси на інші елементи шасі.

 

При цьому в документі зазначено, що навряд чи можливо відмовитися від подальшого використання спірних деталей на рожевих машинах.

 

«Судді прийняли до уваги, що повітрозабірники відповідають технічному регламенту Ф1 на 2020 рік, – говориться в документі. – Нереально очікувати, що Racing Point зможе змінити їхню конструкцію таким чином, щоб «забути» все те, що вже відомо.

 

Таким чином, накладений штраф покликаний позбавити Racing Point тієї потенційної переваги, яку вона могла отримати в процесі розробки завдяки використанню деталей чужої конструкції».




При цьому виключення пілотів команди з протоколів гонок в даному випадку не могло бути використано, бо технічно горезвісні повітрозабірники абсолютно легальні – вони порушують лише Спортивний регламент, адже повинні розроблятися командами самостійно.

 

У Racing Point є 24 години, щоб вирішити, чи буде вона подавати апеляцію чи погодиться з винесеним рішенням.

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook та Twitter.

 

Джерело: Motorsport.com

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Боттас виграв етап Ф1 у Сочі через помилку напарника

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв перегони Ф1 в Сочі після помилки Льюїса...

Детальніше

Хемілтон здобув поул на етапі Ф1 в Сочі

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув поул на етапі Ф1 в Сочі, а сама кваліфікація переривалась...

Детальніше

Хемілтон несподівано став кращим у третьому тренуванні Ф1 в Сочі

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон показав найкращий час на третій тренуванні Ф1 в...

Детальніше