
Автоспорт
У відповідь на заклики відмовитися від послуг Ромена Грожана, Гюнтер Штайнер пояснив, що було б несправедливо робити з нього цапа-відбувайла за провал команди минулого сезону Формули 1.
Сезон 2019 року виявився невдалим для Haas, яка марно намагалася змусити свій болід VF-19 ефективно працювати з шинами Pirelli.
Команда випробувала одне оновлення за іншим, але зрештою повернулася до базової специфікації Гран Прі Австралії й почала все спочатку.
Вирішувати проблеми Haas аж ніяк не допомагав ганебний темп її гонщика Ромена Грожана. Француз за весь сезон здобув лише вісім очок, а після того, як на першому колі в Сільверстоуні він зіштовхнувся зі своїм більш успішним напарником Кевіном Магнуссеном, у бік Haas почали лунати заклики негайно звільнити Грожана.
За чутками, у Haas дійсно розмірковували над тим, щоб замінити пілота-невдаху на Естебана Окона. Проте, зрештою Грожан не лише доїздив до кінця сезону, але й отримав новий контракт на 2020 рік.
Керівник команди Гюнтер Штайнер пояснив своє рішення.
«Заміна гонщика схожа на те, ніби він винен, що, на мій погляд, несправедливо, – зазначив він. – Продуктивність машини не має жодного відношення до гонщиків. У мене є більш важливі справи. Я не можу витрачати час на нового пілота, в мене вже є гарні дві пари рук».
Сезон 2019 року, за словами самого Грожана, став для нього найскладнішим за весь час виступів у Формулі 1.
Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...
Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...
Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...
Залишити відповідь