Автоспорт

Смедлі не повірив у нові налаштування Ferrari в Остіні

Дата: 7 Листопада 2019
Автор: Редакція

Колишній гоночний інженер Ferrari Роб Смедлі не повірив у версію Маттіа Бінотто про експерименти з налаштуваннями притискної сили болідів Скудерії.

Читайте також:

 

На Гран Прі США багато хто помітив падіння максимальної швидкості машин Ferrari на прямих. При цьому це пов’язували з новою директивою FIA стосовно роботи силових агрегатів, яка начебто роз’яснила всім командам заборону використання «сірих зон», котрі знайшли в Маранелло після літньої перерви.

 

Проте керівник Ferrari Маттіа Бінотто після гонки в Остіні сказав, що несуттєве зменшення швидкості пов’язано з тим, що команда шукала налаштування для більшої притискної сили, аби зрозуміти свою швидкість у поворотах.

 

Однак, Роб Смедлі, який раніше працював у Ferrari та Williams, в інтерв’ю каналу Sky Sport F1 піддав сумніву такі налаштування, адже ззовні болід у порівнянні з етапом у Мексиці не змінився.

 

«Якщо порівняти задні антикрила на Сузуці та в Мехіко, то різниця очевидна, – сказав Смедлі. – А ось конфігурація антикрила в Мехіко й в Остіні виглядає однаковою – я не бачу якихось помітних відмінностей.

 

Тим часом, якщо команда дійсно намагалася рухатися в напрямку збільшення притискної сили, то найпростішим і очевидним способом досягти потрібних зрушень була б саме зміна налаштувань заднього крила».

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Renault підписала однорічний контракт з Алонсо

Команда Renault підтвердила підписання однорічного контракту з Фернандо Алонсо на сезон Ф1 2021...

Детальніше

Феттель провів перемовити з командою Red Bull у прямому ефірі?

Німецький гонщик Ф1 Себастьян Феттель може перейти наступного року до команди Red Bull Racing, з...

Детальніше

Бінотто спробував прояснити провал Ferrari в Австрії

Керівник команди Ferrari Маттіа Бінотто пояснив причини поганих результатів Ferrari на першому...

Детальніше