Автоспорт

Смедлі не повірив у нові налаштування Ferrari в Остіні

Дата: 7 Листопада 2019
Автор: Редакція

Колишній гоночний інженер Ferrari Роб Смедлі не повірив у версію Маттіа Бінотто про експерименти з налаштуваннями притискної сили болідів Скудерії.

Читайте також:

 

На Гран Прі США багато хто помітив падіння максимальної швидкості машин Ferrari на прямих. При цьому це пов’язували з новою директивою FIA стосовно роботи силових агрегатів, яка начебто роз’яснила всім командам заборону використання «сірих зон», котрі знайшли в Маранелло після літньої перерви.

 

Проте керівник Ferrari Маттіа Бінотто після гонки в Остіні сказав, що несуттєве зменшення швидкості пов’язано з тим, що команда шукала налаштування для більшої притискної сили, аби зрозуміти свою швидкість у поворотах.

 

Однак, Роб Смедлі, який раніше працював у Ferrari та Williams, в інтерв’ю каналу Sky Sport F1 піддав сумніву такі налаштування, адже ззовні болід у порівнянні з етапом у Мексиці не змінився.

 

«Якщо порівняти задні антикрила на Сузуці та в Мехіко, то різниця очевидна, – сказав Смедлі. – А ось конфігурація антикрила в Мехіко й в Остіні виглядає однаковою – я не бачу якихось помітних відмінностей.

 

Тим часом, якщо команда дійсно намагалася рухатися в напрямку збільшення притискної сили, то найпростішим і очевидним способом досягти потрібних зрушень була б саме зміна налаштувань заднього крила».

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Старт сезону Ф1 перенесено в Бахрейн

Формула 1 почне сезон із Гран Прі Бахрейну, адже етап в Австралії перенесений на кінець року,...

Детальніше

Гран Прі Австралії та Китаю можуть перенести на кінець сезону

Перші етапи Формули 1 у сезоні 2021 року можуть бути перенесені на останні місяці.   Лише...

Детальніше

«Нова» команда Aston Martin представила спонсора та кольори

Команда Racing Point офіційно змінила ім’я на Aston Martin у 2021 році та розкрала свої кольори й...

Детальніше