Автоспорт
Колишній гоночний інженер Ferrari Роб Смедлі не повірив у версію Маттіа Бінотто про експерименти з налаштуваннями притискної сили болідів Скудерії.
Читайте також:
На Гран Прі США багато хто помітив падіння максимальної швидкості машин Ferrari на прямих. При цьому це пов’язували з новою директивою FIA стосовно роботи силових агрегатів, яка начебто роз’яснила всім командам заборону використання «сірих зон», котрі знайшли в Маранелло після літньої перерви.
Проте керівник Ferrari Маттіа Бінотто після гонки в Остіні сказав, що несуттєве зменшення швидкості пов’язано з тим, що команда шукала налаштування для більшої притискної сили, аби зрозуміти свою швидкість у поворотах.
Однак, Роб Смедлі, який раніше працював у Ferrari та Williams, в інтерв’ю каналу Sky Sport F1 піддав сумніву такі налаштування, адже ззовні болід у порівнянні з етапом у Мексиці не змінився.
«Якщо порівняти задні антикрила на Сузуці та в Мехіко, то різниця очевидна, – сказав Смедлі. – А ось конфігурація антикрила в Мехіко й в Остіні виглядає однаковою – я не бачу якихось помітних відмінностей.
Тим часом, якщо команда дійсно намагалася рухатися в напрямку збільшення притискної сили, то найпростішим і очевидним способом досягти потрібних зрушень була б саме зміна налаштувань заднього крила».
У 2026 році набуде чинності новий технічний регламент, але можливий перехід на 16-дюймові...
Тото Вольфф сказав, що Mercedes «хотів би мати» Макса Ферстаппена наступного сезону, але визнав,...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен виграв гонку Гран Прі Саудівської Аравії, а Серхіо Перес...
Залишити відповідь