
Автоспорт
Команді Mercedes можуть заборонити використовувати суперечливу систему коригування кута сходження передніх коліс, але лише з наступного сезону Ф1.
За інформацією джерел Motorsport.com, FIA підтвердили, що так звана «система двомірного кермування» (або DAS) Mercedes не відповідатиме одному з пунктів нових технічних вимог до болідів Ф1, які набудуть чинності за рік.
Так у пункті 10.5 зазначено, що «зміна площини обертання керованих коліс проводилося виключно внаслідок обертання керма», а також вказано, що поворот керма може виконувати тільки одну функцію. Саме останнє застереження й залишить «систему двомірного кермування» Mercedes поза законом наступного сезону.
Система, названа командою DAS, спочатку викликала суперечливі думки у суперників – хоча технічний директор Mercedes Джеймс Еллісон вчора заявив, що FIA була в курсі розробки нового рішення.
Чи захоче Mercedes розвивати систему, яка буде легальною лише один рік? Мабуть, відповідь на це питання буде після тестів. Якщо команда побачить явну перевагу від системи, то «срібні стріли» можуть собі дозволити розробку такої системи, навіть, лише на один сезон.
Перехід Себастьяна Феттеля до команди Aston Martin поки не показав справжню форму німецького...
Команди Ф1 Ferrari та Alpine залишились у Бахрейні для тестів нових шин Pirelli на 18-дюймових...
Виробник електричних автомобілів Tesla готовий прийти до Формули 1 та створити першу...
Залишити відповідь