Автоспорт

Суперники запідозрили Ferrari у «брудній грі»

Дата: 7 Листопада 2019
Автор: f1ukrain

Після нової директиви FIA стосовно двигунів, все більше людей у паддоку схиляються до думки, що Ferrari використовувала «сірі зони» в роботі силової установки після літньої перерви у Ф1.

Читайте також:

 

На Гран Прі США команди отримали нове роз’яснення від FIA стосовно ряду моментів, пов’язаних із датчиками пального, які давали можливість маніпулювати паливним потоком та підвищувати потужність двигуна в потрібні моменти.

 

Ініціатором цієї директиви фактично стала команда Red Bull, яка звернулась до технічних делегатів FIA за роз’ясненнями стосовно легальності такої «гіпотетичної» системи, яку потрібно було або легалізувати, або заборонити.

 

Після недовгих міркувань, FIA повідомила команди про своє бачення й тепер такі системи заборонені. При цьому, жодна команда в цьому процесі не називалась й не звинувачувалась.

 

Проте, за збігом обставин, багато експертів помітили падіння швидкості болідів Ferrari на прямих, яке в команді пояснили експериментами за налаштуваннями.

 

Після гонки в Остіні керівник команди Mercedes Тото Вольфф спочатку не хотів коментувати можливі порушення суперників, а потім теоретично назвав такі дії «брудною грою».

 

«Якщо хтось робив те, що заборонила технічна директива, то я б назвав це брудною грою, – сказав він. – Те, як директива була сформульована, говорить про серйозне порушення правил. В даному випадку мова й близько не йде про сірі зони.

 

Ми вже обговорили дані з гонки, й розподіл максимальної швидкості відчутно відрізняється від того, що ми бачили на кількох останніх етапах. Незрозуміло, чи пов’язано це з недавньою директивою або якимись іншими причинами – питання відкрите. Я не знаю відповіді на нього, бо не можу вивчити дії Ferrari».

 

Керівник Red Bull Racing Крістіан Хорнер розповів також про свої причини подання запиту до FIA, але коректно нікого не звинуватив у порушеннях.

 

«Все було написано дуже чітко, – сказав Хорнер. – Безумовно, директиву можна назвати підтвердженням того, що хтось щось робив. Але якщо й так, тепер це поза законом.

 

Силова установка – неймовірно складний пристрій, й мова може бути про механізми або керуючу електроніку. Ті уточнення, які ми зажадали, є звичайною процедурою в постійних рухах між FIA і командами. Завжди добре щось прояснити до того, як починати роботу».

 

Цікаво, що за інсайдерською інформацією Motorsport.com стало відомо, що в Остіні на боліді Шарля Леклера двигун видавав на 18 к.с. менше за двигуни Mercedes. Проте монегаск отримав на гонку силову установку, яку вже використовував до літньої перерви, та вона вже майже вичерпала свій ресурс.

 

Тепер Ferrari потрібно прийняти рішення чи ставити Леклеру новий двигун, що автоматично викличе штрафи на старті, або «дотягнути» до кінця сезону на старому двигуні, який буде неодмінно втрачати потужність. І паралельно Ferrari доведеться позбутися «підозр» від того, що її двигуни використовували «сіри зони», а отже в Бразилії Скудерії доведеться витиснути максимум.

Поділитися

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Хемілтон: Я прийшов у Ф1 не через гроші

Британський гонщик Льюїс Хемілтон розповів про причини та мотиви, які залишають його...

Детальніше

FIA посилить контроль за витратами пального у 2020 році

Команди Ф1 будуть змушені переглянути з наступного року свої паливні системи. Цьогоріч...

Детальніше

Дакар-2020: представлено маршрут позашляхового марафону

На початку майбутнього року «Дакар» вперше пройде пустелями Саудівської Аравії. Його...

Детальніше