Автоспорт

Тести в Барселоні, день 6: жодних фаворитів на старті сезону

Дата: 28 Лютого 2020
Автор: Редакція

Передсезонні тести Ф1 сезону 2020 року завершено. Гонщик Mercedes Валттері Боттас став найкращим в останній день, за ним розташувалися Макс Ферстаппен і Даніель Ріккардо.

 

За підсумками п’ятниці Боттаса, Ферстаппена і Ріккардо розділила одна десята секунди, і це при тому що гонщики представляють різні команди з різними моторами.

 

В останній день тестів гонщики активно використовували м’які шини і пробували проїхати в кваліфікаційному режимі. Вперше за шість днів тестів всі пілоти показали кращі кола саме в ті моменти, коли їхні автомобілі були взуті в найбільш м’які склади С4 і С5.

 

Найяскравішим моментом при цьому, мабуть, стала своєрідна дуель Льюїса Хемілтона і Шарля Леклера. Незадовго до закінчення ранкової сесії два пілоти майже одночасно виїхали на трасу на шинах С5 – явно для того, щоб зробити кілька по-справжньому швидких кіл, які виявилися ще й дуже близькими: Хемілтон проїхав своє коло на п’ять сотих повільніше суперника.

 

Однак найкращий результат другого тижня тестів все одно виявився гіршим за час Боттаса минулої п’ятниці. Причому різниця склала приблизно півсекунди: якщо тиждень тому на тих же шинах С5 фін проїхав коло за 1.15,732 – тепер він не зміг показати результат краще за 1.16,196. Хоча, за словами Даніеля Ріккардо, при мінімальній кількості палива в баках пілоти сьогодні змогли б вийти навіть з 1.15,000.

Як й вчора, кілька пілотів показали досить вражаючі часи на порівняно жорстких покришках. Наприклад, Серхіо Перес на складі С3, а Макс Ферстаппен і зовсім на шинах С2 не так вже сильно відставали від лідерів. І в той же самий час перехід на м’якіші шини дозволив не всім пілотам істотно додати в темпі. Можливо, іноді це завдання просто не ставилось: наприклад, Карлос Сайнс проїхав два своїх кращих кола на різних типах гуми з дуже малим інтервалом – і коло на шинах С4 виявився всього на дві тисячних швидше, ніж коло на С3.

 

З іншого боку, варто відзначити, що Ферстаппен ледь не став найкращим за допомогою шин С4, в той час як всі інші гонщики з першої п’ятірки проїхали свої найшвидші кола, коли їхні машини були взуті в покришки складу С5.

 

Прогнози на старт сезону

 

Втім, швидка їзда на м’яких шинах найчастіше була лише епізодом – більшість пілотів також активно працювало на довгих серіях, багато провели симуляцію гонки. Зокрема, темп Шарля Леклера в цих умовах дозволив деяким спостерігачам заявити, що чутки про великі проблеми боліда SF1000 сильно перебільшені і що Ferrari не так вже сильно відстає за швидкістю від Mercedes.

 

А виміри максимальної швидкості показали, що всупереч твердженням Маттіа Бінотто і Себастьяна Феттеля машина італійської команди досить швидка на прямих. У наведеній нижче таблиці кращий результат за фактом на рахунку Леклера, тому що Райкконен й Перес показали таку вражаючу швидкість за допомогою сліпстріма.

У п’ятницю тести жодного разу не переривалися червоними прапорами – хоча днем раніше мала місце ціла серія інцидентів. Виліт Алекса Албона в першій половині дня став чи не єдиним епізодом, коли машина опинилася в гравії. Але й в цьому випадку болід повернувся на асфальт своїм ходом.

В цілому хід тестів для Red Bull викликав занепокоєння. По-перше, виліт Албона став черговою ланкою в ланцюзі подібних інцидентів – і ряд спостерігачів вже припускають, що у боліда RB16 є певні проблеми з балансом. По-друге, в п’ятницю машина австрійської команди вчергове досить багато часу провела в боксах – механіки працювали то з підвіскою, то з начинкою лівого понтона.

 

Чи дійсно у Red Bull серйозні проблеми з балансом та (або) надійністю – з’ясувати вдасться тепер тільки на першому етапі чемпіонату світу, який пройде в Австралії за два тижні.

 

Позиція Гонщик Команда Час Кола Шини
1 Валттері Боттас Mercedes 1:16.196 79 С5
2 Макс Ферстаппен Red Bull + 0.073 45 С4
3 Даніель Ріккардо Renault + 0.080 65 С5
4 Шарль Леклер Ferrari + 0.164 181 С5
5 Льюїс Хемілтон Mercedes + 0.214 90 С5
6 Естебан Окон Renault + 0.237 75 С5
7 Серхіо Перес Racing Point + 0.462 154 С5
8 Карлос Сайнс McLaren + 0.624 163 С4
9 Джордж Расселл Williams + 0.675 146 С5
10 Данііл Квят AlphaTauri + 0.718 160 С4
11 Ромен Грожан Haas + 0.841 86 С5
12 Кімі Райкконен Alfa Romeo + 1.219 115 С5
13 Кевін Магнуссен Haas + 1.299 29 С5
14 Александр Албон Red Bull + 1.607 59 С5

Джерело: Motorsport.com

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Mercedes та Ferrari проведуть тести на старих болідах Ф1

Протягом двох днів Mercedes та Ferrari оголосили, що проведуть приватні тести на найближчих для...

Детальніше

Ф1 опублікувала календар перших восьми гонок

Організатори Формули 1 оголосили календар перших восьми етапів сезону 2020 року, в якому на...

Детальніше

Williams виставили на продаж. Новий власник вже визначений?

Британська команда Формули 1 Williams розірвала контракт із титульним спонсором та заявила про...

Детальніше