Автоспорт
17 січня 2006 року у Валенсії BMW провела презентацію заводської команди і свого першого боліда Ф1 – BMW Sauber F1.06.
Компанія BMW повернулась до Формули 1 у 2000 році як постачальник двигунів до Williams – однієї з топ-команд на той час. Співробітництво почалося успішно – і у 2001-03 британська команда з потужними німецькими двигунами успішно конкурувала з Ferrari та McLaren. Але далі пішов спад, і у BMW замислились над створенням власної стайні.
Читайте також:
Вибір пав на колектив Петера Заубера, і у 2006-му світ побачив нову команду Ф1 – BMW Sauber. Гонщиками стали Жак Вільньов, що захищав кольори Sauber у 2005 році та виписаний з Williams Нік Хайдфельд. Молодий Роберт Кубіца став резервним пілотом.
На початку презентації голова BMW Motorsport окреслив цілі команди. «Ми – новачки і стартуватимемо з восьмого місця в Кубку конструкторів, яке посіла Sauber минулого року. Відступати немає куди, наша мета – рухатися вперед якнайшвидше», – наголосив він.
«Звісно, прогрес не може бути раптовим – команда запросила на роботу сто нових фахівців, будує нову базу і розраховує на довгострокову перспективу, але BMW Sauber має необхідні ресурси, терпіння та мотивацію, щоб досягти мети. Я не обіцяю подіумів та перемог вже цього року, хоча Формула 1 – це спорт, у якому можливе все…»
Попри обіцянки Тайссена, Хайдфельд та Кубіца (який посеред сезону замінив Вільньова) вибороли по подіуму вже в першому ж сезоні. Але BMW Sauber проіснувала лише чотири роки і загалом її результати виявилися значно гіршими, якщо порівнювати з попереднім періодом співпраці з Williams – 16 подіумів і лише одна перемога.
Гонщик Aston Martin Фернандо Алонсо отримав штрафний час після перегонів в Австралії за...
Гонщик Ferrari Карлос Сайнс виграв гонку Гран Прі Австралії лише за два тижні після своєї...
Гонщик Red Bull Racing Макс Ферстаппен несподівано здобув поул в Мельбурні, хоча у практичних...
Залишити відповідь