Автоспорт

Вольфф шукає собі місце та зарплату Хемілтону

Дата: 4 Квітня 2020
Автор: Роман Галімон

Керівник команди Ф1 Mercedes Тото Вольфф опинився у складній ситуації щодо свого майбутнього та майбутнього команди.

 

Ні для кого не секрет, що команда Mercedes ще не підтвердила офіційно, що залишиться у Ф1 на сезон 2021 року. Так само, як немає контрактів у ключових гравців успіху команди: Тото Вольффа та Льюїса Хемілтона.

 

Ще з минулого року виникла певна пауза з майбутнім команди Mercedes, після того як новий голова правління Daimler Ола Колленіус оголосив про бажання скоротити зайві витрати. Звісно, це зрозуміло, адже автовиробництво пережило невеликий спад минулого року, а ще більший очікується цьогоріч.

 

На цьому фоні багатьом командам доведеться переглянути свої витрати на Ф1, в якій автовиробники досі бачили маркетингові витрати.

 

Тому не дивно, що Daimler досі тягне вирішення долі команди Mercedes, адже хоче зрозуміти рівень витрат, якщо погодиться залишитись ще на п’ять років. А саме на такий мінімальний термін треба підписати новий Договір Згоди, якщо команда планує виступати у Ф1.

 

Виходячи з цього, стають зрозумілими слова Тото Вольффа про те, що ще триває переговорний процес. Вочевидь, Вольфф має бажання залишитись із командою Mercedes ще на п’ять років й хоче затвердити для цього відповідні бюджети.

 

До речі, команда Mercedes у Ф1 зараз практично сама заробляє собі гроші, які отримує від спонсорів та в якості призових за попередні виступи.

 

Найголовнішою, мабуть, проблемою тут є амбіції самого Тото Вольффа, який вже явно виріс із посади просто керівника спортивного підрозділу Mercedes, та також бажання Льюїса Хемілтона підвищити собі зарплатню за новим контрактом.

 

Раніше вже згадувалось, що Вольфф навіть розглядав можливість переходу у керівництво Ф1, але це ветували Ferrari, а також начебто вів перемовини з Aston Martin, аби стати новим керівником всієї автокомпанії, але сам австрієць це нещодавно заперечив.

 

З іншого боку, Хемілтон начебто (за різними джерелами) запросив у команди чи то 66 млн. доларів за рік чи то 180 млн. фунтів за трирічний контракт. І це знову ж таки було офіційно не підтверджено.

 

На даний час, деякі джерела стверджують, що Вольфф запропонував Daimler, аби зарплату Льюїсу платив один чи два спонсори, що б могло розвантажити бюджет команди. Чи погодиться на це в керівництві концерну поки невідомо.

 

Проте відомо, що тертя між Вольффом та Daimler стають все більшими, а це рано чи пізно може привести до зміни керівництва команди Mercedes або у гіршому випадку закриття проекту Ф1.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

AlphaTauri оголосила про новий контракт Гаслі

Французький гонщик Ф1 П’єр Гаслі залишиться в команді AlphaTauri ще на один рік.   Після...

Детальніше

Гран Прі Португалії: Хемілтон перевершив рекорд Шумахера

Гонщик Mercedes виграв гонку Гран Прі Португалії та здобув 92-у перемогу в кар’єрі Ф1, чим...

Детальніше

Гран Прі Португалії: Хемілтон переграв Боттаса у кваліфікації

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон виграв перший поул Ф1 на трасі Алгарве, який став 97-м поулом для...

Детальніше