Автоспорт

Вольфф натякнув на скорочення видатків Mercedes

Дата: 2 Грудня 2019
Автор: Роман Галімон

Керівник команди Mercedes у Формулі 1 Тото Вольфф сподівається, що Daimler залишиться надовго в чемпіонаті.

 

Два тижні тому Тото Вольфф був змушений пропустити Гран Прі Бразилії, адже в іншому краю планети (у Лондоні) вирішувалась доля автоспортивної програми концерну Daimler, за яку відповідає Вольфф.

 

Читайте також:

 

До речі, в цю програму входить не лише команда Ф1, але й команда Формули Е та кілька проектів у перегонах GT.

 

Зрозуміло, що на фоні відсутності росту продажів на автомобільному ринку, акціонери компанії, які зібралися в Лондоні на засідання, вимагали від нового голови правління Mercedes Ола Колленіуса ефективного скорочення витрат й мова, навіть, зайшла про продаж команди Ф1.

 

Цікаво, що команду хотіли саме продати, а не закрити. І тут за даними німецької преси з’явились вже два покупця: Роджер Пенске та Дмитро Мазепин. І перший вже спростував свою зацікавленість в такому повороті подій.

 

Проте, швидше за все, команда Mercedes залишиться у Ф1, і це буде точно моторний департамент, бо вже підписані контракти з Williams та McLaren.

 

І це підтверджують слова Вольффа під час Гран Прі Абу-Дабі, де він натякнув, що команді доведеться трохи «затягнути паски». Тільки де їх затягнуть: на розробці моторів чи зарплатах гонщиків?

 

«Я відповідаю за автоспортивну активність компанії, але я також першим визнаю, що за часів, коли все змінюється, треба по новому оцінювати всі програми, – сказав Вольф в Абу-Дабі. – Ми вважаємо, що Формула 1 й автоспорт в цілому входять в ядра нашої ДНК. Перша машина в історії Mercedes була гоночною.

 

Думаю, нам треба стати більш ефективними. Треба скоротити вкладення Daimler в нашу роботу, і якщо ми цього досягнемо, то залишимося в Ф1 надовго».

 

При цьому Вольфф підкреслив, що команда Ф1 не витрачає гроші, але й заробляє їх (мається на увазі додаткові спонсори та клієнтські програми з продажу двигунів).

 

«Формула 1 забезпечує один із кращих коефіцієнтів повернення інвестицій у всій групі компаній Daimler, – сказав Вольфф. – Ми приносимо понад мільярд. І, врешті-решт, це все працює на бренд. Ми створюємо відмінне шоу, але це також й технології. Ми будуємо найефективніший гібридний мотор, і в той же час надаємо бренду спортивний імідж.

 

З початку нашого успішного шляху в 2014-му ми стали частиною формування нового іміджу Mercedes. Звичайно, дорожні машини і їхні технології більш релевантні, але я думаю, що наші перемоги у Формулі 1 внесли невеликий внесок до того, як сприймається бренд. Це позитивний досвід, які приносить вигоду Daimler».

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Пілоти Ф1 отримають в сезоні-2020 додатковий MGU-K

Через збільшення кількості Гран Прі у сезоні Ф1 2020 року, FIA дозволила командам збільшити...

Детальніше

Mercedes вперше випробувала 18-дюймові шини

Команда Mercedes вперше вивела на трек болід на 18-дюймових шинах, які з’являться у сезоні Ф1 2021...

Детальніше

У Mercedes досягли принципової згоди щодо майбутнього у Формулі 1?

Керівництво Ф1 та Daimler попередньо домовились, що команда Mercedes залишиться у Ф1 за нового...

Детальніше