Автоспорт

Голова GPDA: Ф1 знає, як впоратися із загрозами

Дата: 9 Травня 2020
Автор: Zhuravel Olga

Голова профспілки пілотів Ф1 GPDA Александр Вурц вважає, що досвід Формули 1 у галузі безпеки дозволить мінімізувати ризик проведення гоночних вікендів за закритими дверима.

 

Наразі Ф1 має намір провести першу гонку сезону 2020 року в Австрії 5 липня. Початок чемпіонату пройде без уболівальників на трибунах, що дозволить звести до мінімуму ризик поширення коронавірусу Covid-19.

 

«На кожному колі будь-якої гонки ми підходимо до абсолютної межі, – сказав Вурц в ексклюзивному інтерв’ю RaceFans. – Але оскільки ми маємо дуже низький середній показник кількості травм і загибелі людей порівняно з будь-якою іншою галуззю, ми є експертами з безпеки. Ми знаємо, як впоратися із загрозами.

 

Зараз маємо нову загрозу. Йдеться не про травмування уболівальника, маршала чи пілота. Це нова загроза, це інша річ. Але те, яким чином виконуються протоколи безпеки… нікому в цьому спорті не потрібно говорити про безпеку та повагу до неї.

 

Я думаю, що автоспорт робить великі кроки у дослідженні “як я можу налаштувати свою операційну модель, щоб вона могла ефективно працювати, як тільки дозволять уряди і глобальна ситуація?”. Я справді вітаю це і разом із зусиллями GPDA ми також допоможемо настільки, наскільки зможемо допомогти цьому, щоб повернутися до нашого життя та нашого спорту.

 

Ми є громадянами, громадянами світу, тому нам у цій ситуації на перше місце потрібно поставити безпеку та здоров’я світу. Але ми не виїздили б на трасу, тобто не було б Формули 1, якби ми не були готові до максимуму».

 

Минулого місяця генеральний директор Liberty Media Грег Маффей заявив, що цього року залишається можливість повної відмови від перегонів. Те саме у четвер повторив голова та генеральний директор Ф1 Чейз Кері. Вурц визнав – можливо, провести сезон цього року не в силах Ф1.

 

«Зрештою усе вирішать зовнішні чинники, – сказав він. – Якщо прийде друга хвиля, чи дозволять нам уряди виїжджати і в’їжджати із країни до країни – саме ці фактори на даний момент оцінюються Ф1 і FIA. Але вони мають повну підтримку GPDA. Ми перебуваємо на стадії обговорення».

 

Ключове питання полягає в тому, як спорт може максимально дотримуватися настанов щодо соціальної дистанції під час проведення перегонів. Одним із прикладів, наведених пілотами, була необхідність пристебнути їх у кокпіті ременями безпеки перед сесіями, що зазвичай робить член їхньої команди.

 

«Ми сказали, що добре, якщо хтось може застібнути ремені безпеки самостійно, можливо, краще це зробити самому. Але ж пілоти вже захищені шоломом та рукавичками, – пояснив колишній пілот Ф1. – Деякі гонщики в минулому сідали в машину без шолома і рукавичок. Механік, який підходить дуже близько до вас, має говорити з вами, коли він затягує ремені безпеки, ви знаходитесь в дуже тісній взаємодії. Таким чином, можливо, краплі вологи від його дихання потраплять вам в очі або до рота.

 

Тобто в цьому випадку всі повинні знати, що потрібно надіти шолом, балаклаву та рукавички, перш ніж сісти в машину, можливо, закрити візор, щоб він став захисним приладом. Це дуже маленький приклад із багатьох ситуацій протягом гоночного вікенду.

 

Після всіх цих тижнів ізоляції зараз ми всі розуміємо: гаразд, це вірус ГРВІ, він передається певним чином, тобто він дуже легко передається. Але ми всі навчилися з цим жити, і це означає, що за звичайної поведінки людини ви вже починаєте думати: гаразд, але що далі?

 

Як я можу повернутися до життя, яким я жив раніше? Як я можу повернутися, особливо на роботу? І, що стосується гонщиків, до нашої пристрасті».

 

Зрештою, Вурц нагадав, що Ф1 це не лише пілоти: «Це не тільки для пілотів, бо ж ми можемо займатися гонками як хобі. Цілком зрозуміло, що автомобільний спорт це глобальний бізнес.

 

Велика частина бізнесу, багато сімей залежать від цього доходу. І тому ми також беремо на себе обов’язки розглядати комерційні аспекти».

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Боттас виграв етап Ф1 у Сочі через помилку напарника

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв перегони Ф1 в Сочі після помилки Льюїса...

Детальніше

Хемілтон здобув поул на етапі Ф1 в Сочі

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон здобув поул на етапі Ф1 в Сочі, а сама кваліфікація переривалась...

Детальніше

Хемілтон несподівано став кращим у третьому тренуванні Ф1 в Сочі

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон показав найкращий час на третій тренуванні Ф1 в...

Детальніше