Автоспорт

Голова GPDA: Ф1 знає, як впоратися із загрозами

Дата: 9 Травня 2020
Автор: Zhuravel Olga

Голова профспілки пілотів Ф1 GPDA Александр Вурц вважає, що досвід Формули 1 у галузі безпеки дозволить мінімізувати ризик проведення гоночних вікендів за закритими дверима.

 

Наразі Ф1 має намір провести першу гонку сезону 2020 року в Австрії 5 липня. Початок чемпіонату пройде без уболівальників на трибунах, що дозволить звести до мінімуму ризик поширення коронавірусу Covid-19.

 

«На кожному колі будь-якої гонки ми підходимо до абсолютної межі, – сказав Вурц в ексклюзивному інтерв’ю RaceFans. – Але оскільки ми маємо дуже низький середній показник кількості травм і загибелі людей порівняно з будь-якою іншою галуззю, ми є експертами з безпеки. Ми знаємо, як впоратися із загрозами.

 

Зараз маємо нову загрозу. Йдеться не про травмування уболівальника, маршала чи пілота. Це нова загроза, це інша річ. Але те, яким чином виконуються протоколи безпеки… нікому в цьому спорті не потрібно говорити про безпеку та повагу до неї.

 

Я думаю, що автоспорт робить великі кроки у дослідженні “як я можу налаштувати свою операційну модель, щоб вона могла ефективно працювати, як тільки дозволять уряди і глобальна ситуація?”. Я справді вітаю це і разом із зусиллями GPDA ми також допоможемо настільки, наскільки зможемо допомогти цьому, щоб повернутися до нашого життя та нашого спорту.

 

Ми є громадянами, громадянами світу, тому нам у цій ситуації на перше місце потрібно поставити безпеку та здоров’я світу. Але ми не виїздили б на трасу, тобто не було б Формули 1, якби ми не були готові до максимуму».

 

Минулого місяця генеральний директор Liberty Media Грег Маффей заявив, що цього року залишається можливість повної відмови від перегонів. Те саме у четвер повторив голова та генеральний директор Ф1 Чейз Кері. Вурц визнав – можливо, провести сезон цього року не в силах Ф1.

 

«Зрештою усе вирішать зовнішні чинники, – сказав він. – Якщо прийде друга хвиля, чи дозволять нам уряди виїжджати і в’їжджати із країни до країни – саме ці фактори на даний момент оцінюються Ф1 і FIA. Але вони мають повну підтримку GPDA. Ми перебуваємо на стадії обговорення».

 

Ключове питання полягає в тому, як спорт може максимально дотримуватися настанов щодо соціальної дистанції під час проведення перегонів. Одним із прикладів, наведених пілотами, була необхідність пристебнути їх у кокпіті ременями безпеки перед сесіями, що зазвичай робить член їхньої команди.

 

«Ми сказали, що добре, якщо хтось може застібнути ремені безпеки самостійно, можливо, краще це зробити самому. Але ж пілоти вже захищені шоломом та рукавичками, – пояснив колишній пілот Ф1. – Деякі гонщики в минулому сідали в машину без шолома і рукавичок. Механік, який підходить дуже близько до вас, має говорити з вами, коли він затягує ремені безпеки, ви знаходитесь в дуже тісній взаємодії. Таким чином, можливо, краплі вологи від його дихання потраплять вам в очі або до рота.

 

Тобто в цьому випадку всі повинні знати, що потрібно надіти шолом, балаклаву та рукавички, перш ніж сісти в машину, можливо, закрити візор, щоб він став захисним приладом. Це дуже маленький приклад із багатьох ситуацій протягом гоночного вікенду.

 

Після всіх цих тижнів ізоляції зараз ми всі розуміємо: гаразд, це вірус ГРВІ, він передається певним чином, тобто він дуже легко передається. Але ми всі навчилися з цим жити, і це означає, що за звичайної поведінки людини ви вже починаєте думати: гаразд, але що далі?

 

Як я можу повернутися до життя, яким я жив раніше? Як я можу повернутися, особливо на роботу? І, що стосується гонщиків, до нашої пристрасті».

 

Зрештою, Вурц нагадав, що Ф1 це не лише пілоти: «Це не тільки для пілотів, бо ж ми можемо займатися гонками як хобі. Цілком зрозуміло, що автомобільний спорт це глобальний бізнес.

 

Велика частина бізнесу, багато сімей залежать від цього доходу. І тому ми також беремо на себе обов’язки розглядати комерційні аспекти».

 

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Mercedes та Ferrari проведуть тести на старих болідах Ф1

Протягом двох днів Mercedes та Ferrari оголосили, що проведуть приватні тести на найближчих для...

Детальніше

Ф1 опублікувала календар перших восьми гонок

Організатори Формули 1 оголосили календар перших восьми етапів сезону 2020 року, в якому на...

Детальніше

Williams виставили на продаж. Новий власник вже визначений?

Британська команда Формули 1 Williams розірвала контракт із титульним спонсором та заявила про...

Детальніше