Автоспорт

Чи навмисно Леклер розбив Ferrari на кваліфікації Гран Прі Монако?

Дата: 23 Травня 2021
Автор: Роман Галімон

Гонщик Ferrari Шарль Леклер розбив свій болід на останніх секундах кваліфікації Гран Прі Монако. Навіщо він це зробив?




Одразу після кваліфікації Гран Прі Монако багато хто згадав «аварію» Міхаеля Шумахера, коли у 2006 році німець вирішив зупинити свій болід Ferrari у повороті Rascasse наприкінці кваліфікації, адже тоді він перебував на проміжному поулі. Тим самим суперники не змогли проїхати ще одну спробу й не покращили свої позиції.

 

Тоді Шумахера покарали й позбавили поулу, але чи дійсно Леклер прагнув повторити цей «маневр»?

 

Мотивація Ferrari

З одного боку Скудерія перебуває в тому стані, коли фактично не може боротись за перемоги на звичайних треках, адже розвиток боліда стримується бюджетними обмеженнями й навіть при бажанні «залити грошима» команду Ф1, керівництво стайні змушено думати про тактичні перемоги.

 

А стратегічно в Маранелло вже живуть наступним роком, де зміна технічного регламенту може «перетрусити» стан на стартовій решітці й хоч якось похитнути положення Mercedes, які перемагають в чемпіонатах Ф1 вже котрий рік поспіль.




Тому перемога на Гран Прі Монако могла би стати таким собі заохочувальним призом для команди й виправданням перед власниками за витрачені інвестиції.

 

Проте чи справді Маттіа Бінотто готовий віддати такий саме наказ, як колись Флавіо Бріаторе, котрий попросив розбити свій болід Нельсона Піке, аби Фернандо Алонсо зміг виграти Гран Прі Сінгапуру 2008 року. Чи готовий Бінотто заплатити ту ж ціну, що й Бріаторе?

 

 

Мотивація Леклера

Звісно, для монегаска виграти перед домашніми трибунами буде найкращим подарунком собі за цілий рік, тим більше, чесно кажучи, навряд Ferrari SF21 претендуватиме на перемоги цього сезону. Навіть, якщо у Mercedes дійсно вже вирішили повністю переключитися на розробку боліда 2022 року, як це сказав Тото Вольфф.

 

Старт із поулу в Монако, до речі Леклер став першим монегаском від 1936 року після Луї Широна, може суттєво допомогти Шарлю втримати першу позицію до кінця гонки, якщо звісно не помилитись на трасі й на піт-стопах.

 

Проте чи планував Леклер здобути поул таким чином, як це сталося? Звісно паркування «в стилі Шумахера» могло викликати підозри, але й аварія могла нанести боліду невиправні пошкодження, які б призвели до заміни коробки передач чи всього боліда – а це значить втрата місць на старті.




Здається, Шарль просто дуже хоче «викластися» вдома й показати гідний результат, який ніхто не зможе оскаржити.

 

Про його прагнення прориватися вперед говорять й аварія у 2018 році (ще з Alfa Romeo),  й легке зіткнення з Грожаном у 2019 році, коли монегаск все ж був змушений зійти.

 

Враховуючи, що у 2020 році Гран Прі Монако не проводився, то у Леклера фактично немає жодного фінішу вдома у Ф1. То ж мотивація дуже серйозна.

 

До речі, аварія Леклера дуже нагадує аналогічну від Макса Ферстаппена у 2018 році, колі нідерландець тільки прийшов до Red Bull й все ще прагнув здивувати всіх результатами й викладався на повну навіть під час практики.

 

 

Й ще раз подивимось аварію Леклера. Що скажете? Навмисно чи не?

 

 

Слідкуйте за останніми новинами на наших каналах у Facebook, Twitter та Telegram.

Поділитися
Теги

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *

Новини за темою

Формула 1 оприлюднила календар на 2022 рік

Формула 1 оприлюднила свій найбільший в історії календар на 2022 рік, але серед 23 гонок не має...

Детальніше

Гран Прі Туреччини: Боттас виграв дощову гонку

Гонщик Mercedes Валттері Боттас виграв гонку Гран Прі Туреччини, яка почалась й пройшла під...

Детальніше

Гран Прі Туреччини: Хемілтон здобув поул, але стартує 11-м

Гонщик Mercedes Льюїс Хемілтон показав найкращий результат у кваліфікації Гран Прі Туреччини,...

Детальніше